Had niet perse iets te maken met de discussie hier gaande zijnde.
Vandaar ook de alinea's ertussen maar hé, neem het vooral persoonlijk hoor, geen probleem voor mij hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Nee hoor neem het niet persoonlijk, wel grappig dat je dat meteen dan denkt.
Ik vond het prima bij jou dagelijkse opmerkingen passen![]()
En die neem ik doorgaans niet zo serieus, dus dat scheelt.
Maar fijn dat het nu over wat anders ging, maar vaak blijft mijn opmerking dat nog steeds van toepassing
MissyNr1 schreef:Jeetje wat jammer dat dit topic zo'n wending neemt. Ik vond het wel een luchtig en grappig topic met ruimte voor humor en een tikje sarcasme.
Oh well
Anyway: ik vind die halve sokjes die je draagt als je lage gympen aan hebt en dan als een soort balletje stof onder je voet frummelen, stom
MissyNr1 schreef:Jeetje wat jammer dat dit topic zo'n wending neemt. Ik vond het wel een luchtig en grappig topic met ruimte voor een tikje sarcasme.
Oh well![]()
Anyway: ik vind die halve sokjes die je draagt als je lage gympen aan hebt en dan als een soort balletje stof onder je voet frummelen, stom
purny schreef:rien10 schreef:Welke dan niet?
Mensen die hun jointje bij de coffeeshop halen.
Mensen die medicinale wiet gebruiken.
Pijn in mijn grote teen hebben is stom
Douce schreef:Ik vind het stom dat ik klaarblijkelijk compleet heb gemist dat zwarte enkelsokjes voor millennials zijn