Tussen de mazen van het net..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Tussen de mazen van het net..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-25 21:59

Hoe is het met je Poetser?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 19:55

Ik hoop dat alles goed gaat en dat alle financiële dingen inmiddels geregeld zijn zodat je daar geen kostbare energie meer in hoeft te steken :(:)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 20:19

Je bent ook in mijn gedachten Poetser. :knuffel:

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-25 22:03

Financieel gaat het voorlopig niet beter. De ene uitkering gaat voorlopig niet door en met de andere schiet het niet op. Ik heb inmiddels een mailadres gekregen, maar ik krijg geen letter op papier, zonder in slaap te vallen of heel speciale zinnen te krijgen.

Verder veel pijn, nog geen duidelijkheid over de pijnpomp en tot die die tijd heb ik onbeperkt recht op morfine spuiten. Dit maakt dan weer dat ik heel veel slaap. Als de pijnpomp er komt is het wel aan de voorkant, subcutaan, ik weiger namelijk een nieuwe opname in het ziekenhuis en subcutaan kunnen ze hem hier ook gewoon steken. Anders is het via de ruggenmerg en dan is het wel met korte opname en observatie en dat zie ik echt niet zitten.
Ik zit nu in de fase dat ik echt honk vast ben. Zo eens een paar uurtjes dat gaat nog (als vriendin meegaat want die mag morfine spuiten als verpleegster en ziekenhuisassistente), maar gewoon daarna in mijn eigen bed, mijn eigen spulletjes en als het helemaal mis gaat wil ik de euthanasie in mijn eigen kamer, met door mij gekozen personeel, mijn eigen oncoloog en de personen die mij het dierbaarste zijn rond mijn bed.

Morgen krijg ik eindelijk nog eens bezoek van mijn moeder. Zo blij mee. Ondanks alles heb ik haar onwijs hard nodig momenteel. Het verleden kan ik haar niet vergeven en vergeten, maar toekomst gewijs heb ik haar wel nodig en zij mij ook voor de tijd die ons nog rest. Zelfs mijn stiefgriezel doet zijn best om de tijd dat ze hier zijn ons zo aangenaam mogelijk te maken en te zorgen dat ik zo min mogelijk last heb van zijn aanwezigheid. Dus dat is wel zo fijn.

Zaterdag ga ik samen met mijn metekind opzoek naar een galajurk. Hier heb ik wel zin, al ben ik wel wat bang voor de autorit. Gelukkig gaat mijn vriendin ook mee (zij zijn moeder en dochter) dus er is medisch toezicht. Ook om te voorkomen dat ik over mijn grenzen ga, zowel qua pijn als qua vermoeidheid.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-25 22:06

Weet Florian nu ook hoe het echt gaat ?

Rot dat alles nog steeds zo lastig voor je gaat :(:)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 07:48

Nare gebeurtenissen doen soms mensen terug naar elkaar groeien en verzoenen. Mooi dat jullie band weer wat beter is.

Wat betreft die mail, kan de sociaal assistent dat niet doen om je te ontlasten, samen met jou? Eerst mocht je zelf niets regelen en nu zou je dat wel moeten doen, laat je maar helpen zo veel het kan. Begrijpelijke dat het nu voor jou niet lukt.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-25 12:38

Nu ristig aan doen zodat je zaterdag mee kan.
Wel gaaf een jurk helpen uitzoeken.
En je vriendin is er voor je.

Prettig dat je wel contact hebt met je moeder. Gun het jullie beide.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 11:40

Hoe gaat het met je poetser?
Was het bezoek van je moeder fijn?
Veel plezier met het shoppen morgen, hopelijk heb je voldoende energie en een fijne dag.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 19:04

Poetser hoe gaat het?
Hoe voel je je?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-25 19:12

Ik hoop dat je een fijn bezoek hebt gehad van je moeder en veel plezier toegewenst morgen! :(:)

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-25 17:35

Hoi Poetser, ik hoop dat je vandaag een fijne Moederdag hebt gehad. Hoe was het bezoek van je moeder geweest? En is je metekind nog geslaagd voor een mooie galajurk?

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-25 18:12

Ik heb je updates met tranen in mijn ogen gelezen.. Wat gaan jullie toch door een hel heen zeg.. ;(
Ik wil je even een hele dikke knuffel geven en laten weten dat ik aan jou en Florian denk :knuffel: :knuffel:

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-25 19:10

Ik hoop dat jij en Florian samen hebben genoten vandaag <3

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-25 09:37

Moederdag hebben we niet gevierd. Ik zal vandaag nog sporadisch in het topic aanwezig zijn, maar het is de laatste keer... Vandaag om 17u krijg ik mijn euthanasie in het bijzijn van mijn dierbare. Ook mijn moeder zal aanwezig zijn, samen met mijn vriendin, Florian (tot ik in slaap ben, daarna wacht hij op de gang tot ik echt overleden ben) en mijn metekind en haar vriend.

Vandaag krijg ik dus mijn rust, de verlossing van de pijn.

Heel erg bedankt voor jullie steun in de moeilijke tijden, het advies en de raad die ik van jullie heb mogen krijgen.
Bedankt voor de prachtige kaartjes en andere attenties die ik heb mogen krijgen. De orka zal nog bij mij liggen tijdens mijn laatste reis en gaat daarna met Florian mee naar huis.

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 09:38

Rust zacht lieve poetser, je bent een dappere vrouw :knuffel:

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 09:41

Ik hoop dat je nog een goede dag hebt met je geliefden om je heen. Je bent een dappere vrouw, wens je alle goeds en verlossing van de pijn.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 09:42

Alle goeds voor jou, en de mensen die je lief zijn. :knuffel:

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 09:42

Poeh Poetser, daar schrik ik van.

Ik hoop dat je een liefdevolle dag mag hebben

En wil Florian ontzettend veel sterkte wensen.

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 09:45

Heel veel rust gewenst vandaag, er was je zoveel meer tijd gegund dan dit, maar je bent er zo ontzettend dapper mee omgegaan.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 09:50

Lieve Poetser, ik ben er stil van dat het zo hard is gegaan.. Ik wil je nog laten weten dat ik je ontzettend dapper vind en je in mijn gedachten zal blijven. Ik wens je een fijne laatste dag toe met je dierbaren en een zachte laatste reis. Je hebt de rust zo verdiend.
Heel veel sterkte voor Florian, je moeder, vriendin, metekind en haar vriend en iedereen die jou zal missen.
Veel liefs en een dikke knuffel :knuffel:

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 09:52

Een hele dikke knuffel. Mag het een fijne dag zijn, waarin je veel liefde voelt van de mensen om je heen. Ik wens je het allerbeste :knuffel:

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 09:53

Oh poetser… wat heftig. Wat komt er snel een eind aan zo’n heftige periode, iedereen hoopte en gunde je nog wat meer tijd met goede momenten. Hoop dat je een fijn afscheid hebt en het te doen is qua pijn vandaag.

Veel sterkte voor de mensen om je heen :(:)

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 09:56

Dag, dankjewel, voor het zijn, voor het delen.

:knuffel:

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 09:59

Ik wens je een mooi afscheid met je dierbaren... Dag poetser :knuffel:

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 10:00

Ach lieve Poetser, wat schrik ik ervan dat het zo snel tot dit punt moest komen. Ik wens jullie liefdevolle laatste momenten samen en een pijnloze en rustige laatste reis. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.. Y;(