Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 22:37

Loeky01 schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ik ben zojuist mishandeld door de fysio..
Dryneedling :')

Dan kunnen we elkaar de hand schudden :'). En hij heeft er ook nog tape overheen geplakt waardoor het nu voor m’n gevoel niet wegtrekt.

Ik moet m’n ex appen om laatste spullen op te halen en ik heb er zo geen zin in. Stel het al bijna een week uit…

T was voor mij de eerste keer dry needling.
Had vorige keer heel stoer gezegd 'oh dat mag je ook bij mij wel doen, misschien helpt dat'
Maar toen ik daar vanavond was, vond ik het toch ineens even spannend :')
Ze heeft alleen de hoge spieren van mn schouders gedaan, die helemaal bovenop.
En daarna heeft ze alle drukpunten 'even' aangedrukt op en om mn schouderbladen :')
Toen gooide ze terloops nog even tussendoor dat ik schijnbaar hypermobiel ben in\rond mn schouders, dus heb ook weer wat geleerd over mezelf vandaag :') ze zei het echt tussen neus en lippen door alsof ik het had moeten weten

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 22:52

Vandaag een holsterkastje voor een 24 uur hartslagmeting. Alleen die stickers kriebelen zo _-:(

En dat ik dat ding alleen morgenochtend om 8 uur kan inleveren. Wie verzint dat zo vroeg ;(

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 23:06

Idioot die het wel eem goed idee vond om een heel grote Ridgeback reu (ook voor dat ras groot) die al vanuit de auto strák naar mijn aangelijnde veel kleinere hond aan het loeren was,
Los uit de auto te laten.
Op een snelwegparkeerplaats.

Ik was al alert omdat ik het loeren en fixeren gezien had.
Op het moment dat die #€@€ zijn auto opengooide zonder de hond überhaupt aan te lijnen was ik dan ook f#cking snel en bonjourde de mijne in 1 beweging door de camperdeur naar binnen, vloog er zelf achteraan en trok de deur dicht. Deel van mijn lijn hing nog buiten zelfs.

Mijn actie was niet onterecht ook, want het beest kwam in 1 strakke lijn zowat vlíegend naar waar ik kort daarvoor nog was met mijn hond.

50 kilo Ridgeback met kwaaie bedoelingen heb ik liever niet bij mijn 9.5 kilo vriendelijke ietwat naieve hond...
Das geen partij.

1 beet of lompe actie en de mijne is ernstig geblesseerd of erger.

Eikel-eigenaar.
Houd zo'n projectiel gewoon aangelijnd.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 23:18

Collectes die hun kleine kinderen gebruiken om geld te vragen. Ik werd wakker gemaakt door de bel uit m'n dutje, ik verwacht een pakketje en dan ben ik dus niet berekend op een kind dat om geld vraagt. Ik proberen mentaal snel te schakelen en zei gewoon wat m'n ouders altijd zeggen namelijk "ik heb geen kleingeld", zegt dat mormel "maar je kan ook scannen", stond ik daar met m'n bek vol tanden. God wat was dat ongemakkelijk

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 23:18

Femke_Tweety schreef:
Idioot die het wel eem goed idee vond om een heel grote Ridgeback reu (ook voor dat ras groot) die al vanuit de auto strák naar mijn aangelijnde veel kleinere hond aan het loeren was,
Los uit de auto te laten.
Op een snelwegparkeerplaats.

Ik was al alert omdat ik het loeren en fixeren gezien had.
Op het moment dat die #€@€ zijn auto opengooide zonder de hond überhaupt aan te lijnen was ik dan ook f#cking snel en bonjourde de mijne in 1 beweging door de camperdeur naar binnen, vloog er zelf achteraan en trok de deur dicht. Deel van mijn lijn hing nog buiten zelfs.

Mijn actie was niet onterecht ook, want het beest kwam in 1 strakke lijn zowat vlíegend naar waar ik kort daarvoor nog was met mijn hond.

50 kilo Ridgeback met kwaaie bedoelingen heb ik liever niet bij mijn 9.5 kilo vriendelijke ietwat naieve hond...
Das geen partij.

1 beet of lompe actie en de mijne is ernstig geblesseerd of erger.

Eikel-eigenaar.
Houd zo'n projectiel gewoon aangelijnd.

Ik heb eens van mensen gehoord dat hun sheltie doodgebeten was brr..

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 23:20

vikawiek schreef:
Collectes die hun kleine kinderen gebruiken om geld te vragen. Ik werd wakker gemaakt door de bel uit m'n dutje, ik verwacht een pakketje en dan ben ik dus niet berekend op een kind dat om geld vraagt. Ik proberen mentaal snel te schakelen en zei gewoon wat m'n ouders altijd zeggen namelijk "ik heb geen kleingeld", zegt dat mormel "maar je kan ook scannen", stond ik daar met m'n bek vol tanden. God wat was dat ongemakkelijk

:')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 01:45

Ik werd vanmiddag door buurvrouw geappt dat ze ziek was en naar ziekenhuis moest, ik haasten en wij de spoed huisarts gebeld en konden daar terecht. Stond mijn auto ingeparkeerd en een auto er half naast die pech had ;( dus ik moest met mijn verlaagde auto op een ontzettend krappe plek dus de stoep op gaan en achteruit rijden… dit heeft het niet goed gedaan en nu is mijn stuurbekrachtiging stuk |( net pas thuis omdat er geen parkeerplek was, heb buiten de wijk m’n auto moeten parkeren en nu dus morgen naar garage nadat ik al vele onderhoud kosten heb moeten maken afgelopen tijd ;( pfff… buurvrouw moest helaas achterblijven in ziekenhuis, ze hebben nog niet kunnen vinden wat haar mankeert…

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 04:37

Rennie89 schreef:
Ik werd vanmiddag door buurvrouw geappt dat ze ziek was en naar ziekenhuis moest, ik haasten en wij de spoed huisarts gebeld en konden daar terecht. Stond mijn auto ingeparkeerd en een auto er half naast die pech had ;( dus ik moest met mijn verlaagde auto op een ontzettend krappe plek dus de stoep op gaan en achteruit rijden… dit heeft het niet goed gedaan en nu is mijn stuurbekrachtiging stuk |( net pas thuis omdat er geen parkeerplek was, heb buiten de wijk m’n auto moeten parkeren en nu dus morgen naar garage nadat ik al vele onderhoud kosten heb moeten maken afgelopen tijd ;( pfff… buurvrouw moest helaas achterblijven in ziekenhuis, ze hebben nog niet kunnen vinden wat haar mankeert…

Wat ontzettend lief dat je het hebt gedaan! Hoop dat het goed komt met de buurvrouw, jammer van je auto :knuffel:

Ik lig wakker

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 06:51

Zit al weer een paar dagen gruwelijk slecht in m'n vel en ik kom zometeen ook geheid in de file te staan, omdat ik niet uit bed kon komen

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 07:29

Mijn buurvrouw sinds een paar maanden buiten rookt en zo goor hoest. Klinkt alsof ze bijna stikt en over haar nek gaat. Als ik ga slapen, meestal rond 12 uur, en wakker wordt hoor ik het steeds. Zo vies. Wil gewoon nu met m'n raam klein stukje open slapen maar dit geluid. Is echt elke dag zo.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 07:30

2,5 uur geslapen *\o/* ^)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 07:33

Collega die elke x de tank op slot doet.
Dus elke x als ik moet tanken, moet ik hem eerst opendraaien met een sleutel. Die ik elke x boven in de vrachtauto vergeet....
Ik doe de tank nooit op slot.
Als ze diesel willen jatten....
Dan maar mooi vanaf boven ipv een gaatje onderin de tank

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 07:34

xxxmh schreef:
Mijn buurvrouw sinds een paar maanden buiten rookt en zo goor hoest. Klinkt alsof ze bijna stikt en over haar nek gaat. Als ik ga slapen, meestal rond 12 uur, en wakker wordt hoor ik het steeds. Zo vies. Wil gewoon nu met m'n raam klein stukje open slapen maar dit geluid. Is echt elke dag zo.

Oh brrrr, zo ranzig ja :r.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 07:46

Mensen die alleen maar zenden en hun die ontvanger standaard 'uit' hebben staan. Net een heel extreem exemplaar ontmoet. Aan het vloeken en tieren over een probleem. 6x het antwoord gegeven. Maar nee. Niemand thuis in de ontvangstruimte, alle energie gericht op zenden. Nou, dan niet sukkel......

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 08:26

Irritant is dat cowboy!

Allemaal mieren binnen en die komen serieus uit de muur/vloer vandaan. Maar de verhuurder bellen, hoewel ik bang ben dat zij het mijn probleem vinden om op te lossen. Paar jaar geleden had ik serieus nesten onder de vloer, maar nu lijken ze door de buitenmuur naar binnen te komen...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 08:27

Mieren is verantwoordelijkheid huurder. Dus daarin hebben ze gelijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 08:29

Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Zoveel keuzes en zoveel gezeik aan mijn hoofd. -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 08:44

Dat vandaag de politie kwam controleren op school. Alleen ze stonden zo zichtbaar dat er niks te controleren viel.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:07

Van 12-18 zijn echt de naarste tijden om te werken :') ik werk gerust 8-18 en dat voelt nog minder lang dan dit. Net te vroeg om goed te kunnen lunchen, maar ik ben ook pas klaar na de tijd dat ik normaal avondeten heb. Kan wel iets eten in mijn koffiepauze, maar ik eet normaal niet om die tijd dus er komt dan ook niks in.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:12

_San87_ schreef:

Alleen de ellende is dat ze dus door de muur en de vloer heenkomen. Niet gewoon vanaf buiten door de deur ofzo, maar echt ergens een gat hebben moeten maken. Ga wel even op onderzoek uit, maar ben bang dat het oplossing meer kost als wat ik kan betalen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:20

Polarize schreef:
Ach dat van die chemtrails :')
alsof er daarvoor nooit vliegtuigstrepen waren :+ maar nee die waren anders :j
"2 jaar geleden zag je het nergens!!" 2 jaar geleden was er corona en gingen er een stuk minder vluchten
Wil het niet leedvermaak noemen maar stiekem...

Verdiep je er eens in zou ik zeggen, er wordt gewoon open en bloot over gesproken. En laatst was het in het nieuws... door chemtrails hadden ze in Dubai, een woestijnstaat, zware wateroverlast, de kamelen spoelden weg, filmpjes daarvan zijn wel terug te zien.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:22

Dat ik morgen naar Five finger death punch ga, daarom de pil doorslikte zodat ik niet ongesteld was dan dan, ben ik vandaag alsnog ongesteld geworden -O- 2e dag is altijd het ergst dus dat wordt wat morgen.. :(

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:27

MyWishMax schreef:
Irritant is dat cowboy!

Allemaal mieren binnen en die komen serieus uit de muur/vloer vandaan. Maar de verhuurder bellen, hoewel ik bang ben dat zij het mijn probleem vinden om op te lossen. Paar jaar geleden had ik serieus nesten onder de vloer, maar nu lijken ze door de buitenmuur naar binnen te komen...

Ik had Truus gister ook op bezoek en ik woon op 2 hoog.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:30

MyWishMax schreef:
_San87_ schreef:

Alleen de ellende is dat ze dus door de muur en de vloer heenkomen. Niet gewoon vanaf buiten door de deur ofzo, maar echt ergens een gat hebben moeten maken. Ga wel even op onderzoek uit, maar ben bang dat het oplossing meer kost als wat ik kan betalen.

En lokdoosjes? Of is dat te gevaarlijk met een hond.
Ik zou sowieso kijken naar waar ze op af komen, misschien helpt het al om dat (tijdelijk) weg te halen of anders te verpakken. Als er niks te halen valt dan is rond blijven hangen voor hun ook nutteloos lijkt mij

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:34

Ik sta nu al voor de derde keer te wachten totdat mijn paard een keer mest. Zij heeft ook nooit stress dus haar alleen zetten zal geen indruk maken. Dus er zit niks anders op dan wachten en een beetje geluk. Maar ik ben er nu na 3x wel klaar mee.

Edit: wederom helpt klagen op bokt :D
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 18-06-24 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt