Eindelijk weer droog. En ook zon. Opzich mooie regen gehad. Daar bedoel ik mee geen stortbui van 30 mm en zo alles in de sloot. Maar 30mm over een paar dagen heen omdat het de hele dag en nacht door regent. Dus ook echt de grond in trekt. Mag wel weer een poos klaar zijn. Maar dat is niet de voorspelling.
Ik zag het paasei topic weer omhoog komen dus de hoogste tijd om hier even te komen vertellen wat voor heerlijk weer het is . Gisteren de bbq eens weer aangestoken en voor het eerst weer tot laat in de avond lekker buiten kunnen zitten. Net de stallen uitgemest en in de voortuin onkruid gewied, okey dat was zweten, maar nu heerlijk met de beentjes omhoog op het terras. Af en toe en lekker briesje die langs komt. Dit wil ik wel elke dag zo
Nou ik ben dus gisteren ziek geworden, van vermoedelijk de warmte.. Ik kan er blijkbaar niet meer tegen en baal zo. Wil zo graag lekker naar buiten nu en de tuin in in de hangmat of lekker een rondje met paard naar het meertje, maar voel me alleen maar ellendig als ik uit de airco ga.
Straks moet ik nog verkassen naar het andere topic.
Josien_
Geplaatst: 01-05-25 15:03
Ik rook gisteren overal BBQ! Heerlijk . Nou hebben wij geen BBQ, maar wel een bakplaat dus wij gaan ook lekker eten in de tuin vanavond .
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 01-05-25 15:04
Zit nu helaas ook binnen. Ga bijna naar het andere topic. Warmte, maandelijks feestje, toch weer een reden voor koppijn...
Zijn er manieren om je lichaam weer tolerant te maken voor warmte? Dan kan ik ook weer lekker in de tuin gaan zitten.
Mo_86
Geplaatst: 01-05-25 15:07
Heerlijk dit weer! Ik zit op de boot in de zon, klein briesje erbij. Wat een genot!
Sterkte voor de zieken!
Sherivey
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-25 15:13
Beterschap voor de zieken.
Ik moet helaas net alle warme dagen werken. Dinsdagmiddag wel genoten van het weer, toen was het ook al lekker. Benieuwd hoe het straks na mn werk nog is.
Hier ga ik dus wel heel slecht op, die enorme wisselingen in temperatuur.