Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paddington

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:50

Ik krijg net te horen dat diegene die met mij mee zou gaan a.s Dinsdag naar het ziekenhuis in Groningen ineens geen vakantie meer heeft aankomende week.

Want door de vorst konden ze niets met de plantjes en moet hij door werken.

Het zou niet mijn baas moeten wezen die dat eist en dit is niet de eerste keer dat zijn baas dat eist.

Daarbij is het ook een laml#l doe vriend van mij dat hij gewoon ja knikt naar zijn baas.

Hij komt straks hierheen en ik ben echt not amused.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:04

chanicha schreef:
Marcella schreef:
Nou ik wist het niet. Het is dat hij het zei. Heb de ballen verstand ervan ook.

Snap ik hoor, ik zag het toen en dacht van Hé dat kan ik zelf ook wel :j

Misschien iets voor later als ik wat langer dan 2 dagen heb. Voor nu laat ik er wel even naar kijken.

Dat de hond braver en veel minder veel eisend is dan de katten. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-22 21:13

Ik zat een tijdje geleden heel braaf bij de bloedbank om voor het eerst te doneren. Word bijna nooit opgeroepen, want mijn bloedgroep is zeldzaam en bijna niet nodig omdat ik alleen aan exact dezelfde bloedgroep kan geven.

Zit ik daar in de stoel. Kunnen ze geen ader vinden -O- in beide armen ook. Is blijkbaar normaal bij jonge vrouwen. Maar baalde er wel stevig van. Ging met twee watten in mijn elleboogholtes naar huis zonder wat gegeven te hebben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:17

Ik zat er onlangs ook en mocht niet want te weinig rode bloedplaatjes. Wel een venijnige prik in mijn vinger gekregen. Terwijl ze smeken achter mijn bloedsoort _O- (O-)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 23:29

We willen een huwelijksreis plannen, maar komen er nog niet uit waarheen. Teveel moois op de wereld.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 00:24

Alja schreef:
__Sannne schreef:
Budbee bezorgdienst. Wat is dit voor een onzin bedrijf zeg. 5 december een bestelling gedaan bij H&M, extra betaald voor bezorging aan huis. I.v.m. drukte hebben ze het omgezet naar bezorging in één of andere locker. We zijn nu ondertussen 11 dagen verder en nu krijg ik bericht dat de door hun gekozen locker vol is, en voor thuisbezorging moet ik nogmaals 2,90 betalen. Donder op zeg.

Hun zijn echt waardeloos
Tijdje terug hadden ze een pakket bij een huis ong 4 km verderop afgegeven.

Dit klinkt niet erg hoopvol. Ik heb op 8 december iets besteld bij Stronger, volgens hun website wordt er binnen 1-2 werkdagen geleverd. Wordt ook door Budbee bezorgd. Op 9 december heb ik een tracking link gekregen, maar de status is nog onveranderd.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 01:27

Ik moet morgen vroeg op maar ik kom niet in slaap.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 01:46

De ras egoïst die ik broer moet noemen. Ikke ikke ikke ikke en wat de rest doet de interesseert m geen reet. Fietst altijd overal langs af, sommige mensen worden echt met een gouden lepel in hun smoel geboren.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 01:58

Net een half uurtje geleden thuis gekomen.
Uitgeput en te moe om mijn ergernissen neer te typen.
Ik wil slapen en pas wakker worden na de feestdagen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 02:04

Myfairytale schreef:
We willen een huwelijksreis plannen, maar komen er nog niet uit waarheen. Teveel moois op de wereld.

Je moet niet zo gek doen en gewoon naar Schiermonnikoog gaan lees ik net. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 02:56

Huisgenoot die al een minuut of 20 de wc bezet houdt. ¬¬'

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 05:10

Dochter moet iedere 4 uur een pil en nu ben ik klaar wakker. En met een beetje pech is zoon over 2 uurtjes ook alweer wakker :Z

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 06:51

Budbee is idd poedersuiker zeg. Hier kunnen ze blijkbaar enkel ‘s avonds bezorgen. Maar dan slaapt mijn dochter en ik heb een grote herder die bij ‘onraad’ heul hard aanslaat. Dus ik wil ‘s avonds niemand aan de deur. Maar omzetten kost gemiddeld 5 euro en kan alleen voor een andere avond. Kansloos bedrijf.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 06:52

wyoming schreef:
Dochter moet iedere 4 uur een pil en nu ben ik klaar wakker. En met een beetje pech is zoon over 2 uurtjes ook alweer wakker :Z

Ah ik heb echt wel met je te doen, wat krijg je veel op je bordje. Dikke knuffel

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 09:59

Budbee is idd avond bezorging. Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met hun. Bellen netjes als ze erzijn enzo. En als je dan nog niet thuis bent, vragen ze waar ze het neer mogen leggen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 10:53

Ik wacht al ruim een week op een pakketje dat verstuurd is met Budbee. Het zou van de week komen, maar was verkeerd gesorteerd. Word opnieuw ingepland staat er, maar wacht alweer vier dagen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 10:54

Captain schreef:
Myfairytale schreef:

Je moet niet zo gek doen en gewoon naar Schiermonnikoog gaan lees ik net. :')

Ja, hoe kan ik dat nou overslaan! :') Rare mensen van tegenwoordig ook, die normaal gesproken niet zo ver weggaan vanwege al hun dieren en die nu met hun huwelijksreis wel graag eens een keer een droombestemming aan willen doen. :))

Sterkte wyoming, vreselijk wat jij allemaal meemaakt. :(:)

Hoop dat iedereen zijn/haar pakketjes op tijd en op de juiste manier binnen krijgt, sterkte en beterschap voor iedereen met lichamelijke of mentale pijn. :(:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 10:55

Mkango schreef:

Leuk om er dan daarna na toe te moeten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 10:59

Alja schreef:
Mkango schreef:

Leuk om er dan daarna na toe te moeten :+
Nou, ik weet niet wat er in de afhaalmaaltijden van die gast zit, maar gezond rook het niet. :r Ik ben zelf even snel naar de wc gerend, maar heb het tandenpoetsen maar overgeslagen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 11:09

@Mkango f*ck, da's echt smerig. Weleens die gast aangesproken dat die misschien wat aan de geur moet doen? :+

----

Te glad op de weg bij de stal om op wedstrijd te gaan :n

En mijn linkerschouder doet het ff niet echt, bedankt Henk :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 11:17

Ik mis mijn overleden hond weer enorm erg. En ik moet nog zoveel doen vandaag. -O-
Gelukkig komt er vandaag wel een oppashondje van een bokker. :j

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 12:41

Fly_high schreef:
@Mkango f*ck, da's echt smerig. Weleens die gast aangesproken dat die misschien wat aan de geur moet doen? :+

----

Oh balen zeg! Door je mooie vlucht eraf of heeft hij wat nieuws gedaan?

Ik stel het erop gaan even uit tot alles ontdooid is := paard is behandeld van de week en moest paar dagen rust. Met de bevroren paddocks heeft ze echt te weinig gedaan om nu veilig op te kunnen stappen, wel buiten geweest maar harde bodem dus echr gestaan en beetje stappen. Vooral omdat haar verlatingsangst weer enorm op speelt door wisselende schema... Baal daar enorm van, heb al een pesthumejr de laatste tijd en zie enorm op tegen feestdagen. En dan paard dat ook niet fijn gaat en echt telkens in paniek is. Terwijl dat normaal hetgene is waar ik ontspan en naar uitkijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:07

Fly_high schreef:

----

“Hey, kun je alsjeblieft iets aan je dieet doen, want het ruikt alsof er een rat in je anus is gekropen en daar is overleden.” :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:21

Poezen vriendinnetje niet meer gezien sinds gisterenmiddag -O-
Boerderijkat dus eigenlijk woont ze buiten maar vaak mee dat ze wat ouder worden, willen ze steeds meer binnen slapen. Ze slaapt dus al weken lekker binnen 's avonds / s nachts en nu het kouder is wilt ze overdag ook graag binnen dutten.
Gisteren ochtend wilde ze naar buiten en hebben haar daarna niet meer gezien terwijl ze anders braaf in de tuin zit te wachten als ze naar binnen wilt..

Dat ze een nachtje skipt is al gek gezien de kou maar dat ze nu nog niet gezien is in de tuin vind ik echt heel verontrustend ;(

Ik erger me ook aan de andere kat, die moet het wel fris hebben (ondanks een heerlijk warm plekje die voor haar is gemaakt) en ze wil continue onder m'n jas kruipen maar ze durft niet mee naar binnen om daar lekker op te warmen. Die kat heeft echt een kronkel in dr kop :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:30

Onder gebit heeft nog steeds een pijnlijk randje. Dus werd wakker met een zere mond.

En verzuring van mijn spieren. Kramp in mijn kuiten zeg maar, maar dan continu.