Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Marcella schreef:Nou ik wist het niet. Het is dat hij het zei. Heb de ballen verstand ervan ook.
Snap ik hoor, ik zag het toen en dacht van Hé dat kan ik zelf ook wel
Alja schreef:__Sannne schreef:Budbee bezorgdienst. Wat is dit voor een onzin bedrijf zeg. 5 december een bestelling gedaan bij H&M, extra betaald voor bezorging aan huis. I.v.m. drukte hebben ze het omgezet naar bezorging in één of andere locker. We zijn nu ondertussen 11 dagen verder en nu krijg ik bericht dat de door hun gekozen locker vol is, en voor thuisbezorging moet ik nogmaals 2,90 betalen. Donder op zeg.
Hun zijn echt waardeloos
Tijdje terug hadden ze een pakket bij een huis ong 4 km verderop afgegeven.
Captain schreef:Myfairytale schreef:We willen een huwelijksreis plannen, maar komen er nog niet uit waarheen. Teveel moois op de wereld.
Je moet niet zo gek doen en gewoon naar Schiermonnikoog gaan lees ik net.
Alja schreef:Nou, ik weet niet wat er in de afhaalmaaltijden van die gast zit, maar gezond rook het niet.Mkango schreef:Huisgenoot die al een minuut of 20 de wc bezet houdt. ¬¬'
Leuk om er dan daarna na toe te moeten
Fly_high schreef:@Mkango f*ck, da's echt smerig. Weleens die gast aangesproken dat die misschien wat aan de geur moet doen?![]()
----
Te glad op de weg bij de stal om op wedstrijd te gaan![]()
En mijn linkerschouder doet het ff niet echt, bedankt Henk
Fly_high schreef:@Mkango f*ck, da's echt smerig. Weleens die gast aangesproken dat die misschien wat aan de geur moet doen?![]()
----
Te glad op de weg bij de stal om op wedstrijd te gaan![]()
En mijn linkerschouder doet het ff niet echt, bedankt Henk