[***] schreef:Wat ik heb gehoord willen ze zoveel mogelijk blokkeren![]()
Ik snap hun punt, maar ik denk niet dat heel Nederland hinderen de oplossing is
Nou dat dus.
Ze hinderen voornamelijk mensen die er niets mee te maken hebben.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sherivey schreef:ingedebruijn schreef:Dat morgen die takke trekkers de weg weer op gaan. Bloedirritant. Ik moest echt naar m'n werk en dat kan ik nu mooi vergeten.
Oh kak, ik moet richting Apeldoorn.
Welke wegen gaan ze over?
Ineke2 schreef:Dat ik een week eerder thuis ben van vakantie dan gepland. Het contact met mijn zus verbroken is en ik mij gewoon heel rot voel.
hagelslag schreef:Rytir schreef:Ik word helemaal krankjorem van de vliegen. Binnen, buiten en blijkbaar ook in de kliko want zag eergisteren maden in de bak. Nou durf ik de kliko niet meer open te doen omdat ik dan misschien een lord of the flies situatie creëer...
Juist wel open zetten.
De vogels zullen je dankbaar zijn.
Of een takje klimop plant erin doen
Ineke2 schreef:Dat ik een week eerder thuis ben van vakantie dan gepland. Het contact met mijn zus verbroken is en ik mij gewoon heel rot voel.
Appeltje_1 schreef:Sterkte Ineke![]()
Zit met een beklemmend gevoel op de bankMoeite met ademen. Leuk zo'n anxiety attack
tirzasarah10 schreef:Dat ik helemaal kan op gaan in mijn creatieve ideeën waardoor ik niet kan slapen.
Ik heb nu dus iets bedacht wat mij echt geweldig lijkt om te maken... het liefst ga ik gelijk tekenen, materiaal bestellen en aan de slag.![]()
De acties van de boeren zouden nu geloof ik zijn dat ze langs alle afritten zouden gaan staan. Voor mensen niet veel last maar dat ze wel gezien zouden worden. Of dit waar is geen idee.