Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 21:57

[***] schreef:
Wat ik heb gehoord willen ze zoveel mogelijk blokkeren :(
Ik snap hun punt, maar ik denk niet dat heel Nederland hinderen de oplossing is

Nou dat dus.
Ze hinderen voornamelijk mensen die er niets mee te maken hebben. :(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 22:20

Sherivey schreef:
ingedebruijn schreef:
Dat morgen die takke trekkers de weg weer op gaan. Bloedirritant. Ik moest echt naar m'n werk en dat kan ik nu mooi vergeten. ^)

Oh kak, ik moet richting Apeldoorn.
Welke wegen gaan ze over?

Ik vermoed overal een hoop ellende. Zou helemaal van Emmen naar Amsterdam moeten. De laatste keer kwam ik niet eens van Heerenveen naar Leeuwarden dus ik begin er niet eens meer aan. Wat mij betreft zetten ze het leger in. Achterlijk gedoe. Dan maar escalatie.

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 22:27

Dat ik een week eerder thuis ben van vakantie dan gepland. Het contact met mijn zus verbroken is en ik mij gewoon heel rot voel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 22:30

Ineke2 schreef:
Dat ik een week eerder thuis ben van vakantie dan gepland. Het contact met mijn zus verbroken is en ik mij gewoon heel rot voel.

:(:) :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 22:31

Ineke2 schreef:

Sterkte!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 22:53

Sterkte Ineke, dat moet een rotgevoel zijn :(

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 22:54

Sterkte Ineke :knuffel:

Zit met een beklemmend gevoel op de bank :\ Moeite met ademen. Leuk zo'n anxiety attack

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 22:56

Dat ik helemaal kan op gaan in mijn creatieve ideeën waardoor ik niet kan slapen.

Ik heb nu dus iets bedacht wat mij echt geweldig lijkt om te maken... het liefst ga ik gelijk tekenen, materiaal bestellen en aan de slag. :Y)

De acties van de boeren zouden nu geloof ik zijn dat ze langs alle afritten zouden gaan staan. Voor mensen niet veel last maar dat ze wel gezien zouden worden. Of dit waar is geen idee.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 23:00

Ineke2 schreef:

Dat klinkt heel naar, sterkte!

Dan heb ik nog 2 ergernissen: Bokt lag er daarstraks een tijdje uit. En ik heb vandaag een nieuw dieptepunt bereikt, ik wou chips in een schaaltje doen maar ik kreeg de chipszak niet opgetild :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 23:39

hagelslag schreef:
Rytir schreef:
Ik word helemaal krankjorem van de vliegen. Binnen, buiten en blijkbaar ook in de kliko want zag eergisteren maden in de bak %) . Nou durf ik de kliko niet meer open te doen omdat ik dan misschien een lord of the flies situatie creëer...

Juist wel open zetten.
De vogels zullen je dankbaar zijn.
Of een takje klimop plant erin doen

Vanmiddag gedaan en de helft was geëmigreerd naar onder de klep ;( Overal de kriebels en mijn eerste gedachte; in de fik ermee. Burn motherf*ckers, burn... Later leek mij dat een iets te hysterische oplossing :') en een paar uur later waren ze iig op de rand van de bak een stuk minder massaal aanwezig. Maar toch... Plastic en zoutzuur is geen combinatie toch? Ik vraag dit voor een vriend O:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 23:50

Zaagsel werkt ook goed. Ik gooi elke week de zaagsel van de cavia's in de groene bak en vaak zijn ze daarna ook wel weg althans ze komen er niet door.

--

Ik wordt een beetje gek van de hond thuis. Ze heeft altijd fases. Ene keer wil ze maanden lang beneden slapen en nu dus weer boven. Ze gaat dan achter de deur zitten janken. Komen we niet dan gaat ze slopen. Al hoor ik haar nu niet meer dus ze zal wel zijn gaan liggen.

Gelukkig is de feestweek hier weer voorbij en is al het lawaai als goed is weer over en zal ze weer rustig zijn.

Ik wil haar liever niet in bed want dan slaap ik niet en ik wil nu echt graag even mijn rust pakken.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 23:53

Echt allematig hoe laag mensen kunnen zijn voor een egoboost.

Ik was fijn aan het bellen met wat mensen, een daarvan een super goede vriend van mij.
Vraagt opeens het meisje "wie zou jij "doen" als je de enige bent op de wereld en wij tweeën ook nog leefden" (ik en dat meisje)
Mijn vriend zei gelukkig niks of tenminste gewoon een antwoord waar je niks mee kon. Verder dus niet op ingegaan. Vraagt precies dezelfde meid daarna kom we gaan kiss marry kill doen met de rest -O- en natuurlijk voelde ik de bui al hangen, ik word altijd kill dus drie keer raden :') meid zei gelijk mijn naam bij kill. Maarja toen moesten de andere twee en ik nog beantwoorden. De andere ging echt super goed nadenken en zei kill bij mij. Ja pijnlijk maar oke ze zijn toch niet mijn vrienden.
Dat meisje ging telkens aandringen bij mijn vriend om te reageren maar hij wou het niet doen omdat je sowieso iemand gaat kwetsen, en nog steeds aandringen ookal krijgt ze domme antwoorden. En mij heeft ze echt twee keer gevraagd :+ maar ik wou niet antwoorden omdat het dan lijkt alsof ik haar koos voor wraak
maar jezus wat een poedersuiker streek, dat doe je toch niet lijkt me?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 06:10

Niet meer met d'r omgaan lijkt me een prima oplossing ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 06:50

Ik heb besloten niet openbaar op bokt te klagen over mijn partner maar echt soms heb ik daar spijt van. :x

Hij is wel lief maar soms. :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:02

MarlindeRooz schreef:
Ik heb besloten niet openbaar op bokt te klagen over mijn partner maar echt soms heb ik daar spijt van. :x

Hij is wel lief maar soms. :+

Ik doe het lekker wel :D.

Ik heb vrijdag al gevraagd of vriend het zeil op wil ruimen. Raad eens wat er nog steeds buiten op de tuintafel ligt :7.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:38

Dat ik op het randje zit van wel of niet werken maar denk eigenlijk nog niet het voelt nog niet helemaal oké dus ik kan het beter niet doen.

Gelukkig kan ik wel naar het ziekenhuis voor de lichttherapie voor de eczeem

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:50

Geen idee hebben hoe het komt met de trekkers/boerenacties.

Ik ga vandaag vanuit het noorden naar Schiphol en weer terug om mensen van het vliegtuig te halen.

In ieder geval maar genoeg eten/drinken mee -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:52

Ineke2 schreef:

:(:)

Appeltje_1 schreef:
Sterkte Ineke :knuffel:

Zit met een beklemmend gevoel op de bank : Moeite met ademen. Leuk zo'n anxiety attack

Feest ja -O- hopenlijk na een nachtje weer wat bekomen :(:)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:54

tirzasarah10 schreef:
Dat ik helemaal kan op gaan in mijn creatieve ideeën waardoor ik niet kan slapen.

Ik heb nu dus iets bedacht wat mij echt geweldig lijkt om te maken... het liefst ga ik gelijk tekenen, materiaal bestellen en aan de slag. :Y)

De acties van de boeren zouden nu geloof ik zijn dat ze langs alle afritten zouden gaan staan. Voor mensen niet veel last maar dat ze wel gezien zouden worden. Of dit waar is geen idee.

Bij dat laatste zullen toch genoeg boeren nog de snelweg op.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 07:57

Ik zat ook al te kijken wat de boeren gaan doen maar zie nergens iets concreets staan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:12

Rytir ik hing een wcblok, die je in de wc hangt, in de kliko.
Hing hem aan de achterkant onder het draaipunt en geen maaien meer te zien.
Een tak Hedera erin schijnt ook te helpen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:13

Ik heb mij verslapen en ik had een vermogensrecht examen :(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:14

Ineke2 schreef:

Dat is rot Ineke, sterkte :(:)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:18

Ben bij een cliënt om schoon te maken, ligt cliënt nog lekker te snurken in bed en vind het zo sneu om cliënt wakker te maken.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-22 08:26

Gaan stofzuigen.