Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Ik heb stiekem een heel erg succesvol fan account van Marvel op TikTok![]()
![]()
Ik schaam me er een beetje om, maar ik vind het wel leuk
Valerie93 schreef:Toch nog een update! Zijw eet zich totaal geen houding te geven in mijn buurt. Ik zei al dat ze naast me op de bank mocht zittentoen werd ze knalrood.
fjordjes schreef:Ik volg sinds kort iemand op tiktok die steeds hetzelfde herhaald over zichzelf, ze is denk ik psychisch niet helemaal goed maar omdat het zo apart is vind ik het leuk om te volgen, haar ouders ook al even opgezocht op Facebook en dat zijn ook van die aparte types.
Urbanus schreef:fjordjes schreef:Ik volg sinds kort iemand op tiktok die steeds hetzelfde herhaald over zichzelf, ze is denk ik psychisch niet helemaal goed maar omdat het zo apart is vind ik het leuk om te volgen, haar ouders ook al even opgezocht op Facebook en dat zijn ook van die aparte types.
Ik ben huppeldepup en ik woon bij m'n vader en ik ben mijn vaders enige dochter?
Bellatrix schreef:Jammer! Ik ga wel maar ben benieuwd hoe ik het ga overleven...
Appeltje_1 schreef:Appeltje_1 schreef:Ik heb stiekem een heel erg succesvol fan account van Marvel op TikTok![]()
![]()
Ik schaam me er een beetje om, maar ik vind het wel leuk
Ik had een paar uur geleden hier een video weer op geplaatst en ik had iemand die overleden is (Chadwick Boseman) geëdit en per ongeluk gezegd dat hij "one of the hottest men alive" geschreven bij mijn caption.![]()
![]()
Hele comment section staat vol met opmerkingen daarover nu
VogeltjeM schreef:(Ik loop een paar pagina's achter met bijlezen)
[ [url=m/a9pAxf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schattige hamster maar wtf is dit voor superbug??