Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik moet er niet aan denken. Dat is dan toch een paar stootjes en next?
Ik word al moe bij het idee.
Sheran schreef:Dat is ook precies het punt: er is een bepaalde scene waar er veel wisselende contacten zijn, maar dat gebeurt ook onder hetero's. Het jaren '50 beeld dat Jet schetste gaat er vanuit dat elke homoseksueel zo promiscue is als een groep bonobo's.1 via, de vriend bij de soakliniekOverigens bevestigd door een homovriend die er zelf verre van blijft
Captain schreef:Wat is leuk om iemand cadeau te doen die gek is van fotograferen? Heeft al een goede camera met lenzen, heeft al een foto-cursus gevolgd, ook al eens foto's gemaakt bij een bedrijf met roofvogels...
Maakt voornamelijk foto's van vogels, eekhoorns, herten etc...
Ik wil 'm graag iets geven maar echt geen idee wat..
Captain schreef:Wat is leuk om iemand cadeau te doen die gek is van fotograferen? Heeft al een goede camera met lenzen, heeft al een foto-cursus gevolgd, ook al eens foto's gemaakt bij een bedrijf met roofvogels...
Mkango schreef:Sheran schreef:Dat is ook precies het punt: er is een bepaalde scene waar er veel wisselende contacten zijn, maar dat gebeurt ook onder hetero's. Het jaren '50 beeld dat Jet schetste gaat er vanuit dat elke homoseksueel zo promiscue is als een groep bonobo's.1 via, de vriend bij de soakliniekOverigens bevestigd door een homovriend die er zelf verre van blijft
Jet schreef:Dat zegt dan misschien meer over in hoeverre heteromannen aan de standaarden van vrouwen voldoen dan over de promiscuïteit van homomannen.Zo was het zeker niet bedoeld, natuurlijk zijn er ook homogame homo's, maar naar mijn idee is het nog steeds zo dat er als je het afzet tegen hetero-mannen, er meer wisselende contacten zijn bij homo-mannen. Mij maakt dat niet uit, ieder moet doen wat hij wil als de ander(en) het daar ook mee eens is (zijn). Maar naar mijn idee maken die wisselende contacten wel, dat een soa o.i.d. sneller overgebracht wordt. Plus het onveilig sex hebben op wat voor manier dan ook.