Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:01

Nabster schreef:
Marcella schreef:
Dat ik wil ontbijten, maar nu met jongste kat aan het kroelen zittend op de keuken vloer. :')

Daar erger je je echt aan?

Zou ik ook doen! Honger is een naar gevoel. Maar kroelen met je kat stop je niet zomaar mee. Dat bepaald je kat :Y)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:02

Merexa schreef:
Vuurwerk dat vanmiddag de lucht in ging ergens in het dorp, en niet zo'n beetje ook. Alle dieren waren over de zeik -:(-
Ben er weer narrig om nu ik las dat iemand uit de buurt haar hond vuurwerkangst heeft en daar haar handen vol aan heeft. Maar goed dat ik niet op het paard zat.

Was op de bruggen voor FC Groningen die uitspeelde tegen Heerenveen.
Wij reden 7 minuten daarvoor met de paarden over de brug bij Lettelbert en konden net alles op tijd uit de stapmolen en rijkbak laten halen.
was om 12.25 toen het los ging, stonden ongeveer 50 jongeren heel stoer te doen.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/791482/Supporters-zwaaien-FC-Groningen-uit-richting-Derby-van-het-Noorden

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:08

Nieuw aquarium besteld bij grote dierspeciaalzaak.
Kosten bijna 600 euro, komt er nog 35 euro verzendkosten bij. :? Dat begrijp ik al niet, maar oke, verwacht dat het gemonteerd geleverd zou worden dus die 35 euro betaal ik dan wel, mocht er iets beschadigen tijdens transport is het in ieder geval niet mijn schuld.

Worden er dus gewoon 2 kartonnen dozen geleverd, en moet je het meubel nog zelf in elkaar zetten?! :?
Ja dan had ik het ook wel zelf op kunnen halen, hallo. Vermeld dat dan even op de website ofzo?

En dan vervolgens denk je: Oke, laat ik het dan maar in elkaar gaan zetten.
Zijn dit de instructies:
Afbeelding

Zelfs IKEA is nog duidelijker, want er is nergens aangegeven wat paneel A is, wat paneel B is etc.

En dit moet de kast worden:
Afbeelding

Waar is het derde deurtje in de instructies??????
Daarnaast zat er al een beschadiging op een van de panelen bij het openen van het pakket.
Heb een retour aangevraagd, met de eis dat zij ook het retour vergoeden. Ben benieuwd..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:19

Captain schreef:
Nieuw aquarium besteld bij grote dierspeciaalzaak.
Kosten bijna 600 euro, komt er nog 35 euro verzendkosten bij. :? Dat begrijp ik al niet, maar oke, verwacht dat het gemonteerd geleverd zou worden dus die 35 euro betaal ik dan wel, mocht er iets beschadigen tijdens transport is het in ieder geval niet mijn schuld.

Worden er dus gewoon 2 kartonnen dozen geleverd, en moet je het meubel nog zelf in elkaar zetten?! :?
Ja dan had ik het ook wel zelf op kunnen halen, hallo. Vermeld dat dan even op de website ofzo?

En dan vervolgens denk je: Oke, laat ik het dan maar in elkaar gaan zetten.
Zijn dit de instructies:
[ [url=m/kuPd3w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelfs IKEA is nog duidelijker, want er is nergens aangegeven welk paneel A is, welk paneel B is etc.

En dit moet de kast worden:
[ [url=m/XNcVvv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar is het derde deurtje in de instructies??????
Daarnaast zat er al een beschadiging op een van de panelen bij het openen van het pakket.
Heb een retour aangevraagd, met de eis dat zij ook het retour bekostigen. Ben benieuwd..

Zo dan, dan nog liever een ikea kast in elkaar zetten idd :=
Apart ook die kosten, toen ik mijn terrarium liet brengen had ik de keuze: gratis verzenden, of 45 euro bijleggen voor een glasverzekering. Maar dat was een keuze, geen verplichting ofzo, misschien dat het bij jou ook zoiets is oid?

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:29

Dat ik eergisteren een bestelling gedaan heb bij de action, op kon halen en dat het belangrijkste onderdeel (een supergrote woondeken) niet leverbaar was en dat ze ook niet kon zeggen per wanneer en dat ik het 'maar gewoon moest blijven proberen tot ie weer leverbaar was'. |(

Heb nu moeders gevraagd of ze het wil proberen bij de action bij hen in de buurt.

Luxeprobleem, ik weet het, maar ik had zon zin om onder mijn grote dekentje te liggen gisteravond.

marley93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:48

Vandaag naar het revalidatiecentrum, maar de pijn van de taxirit en het constant rechtop zitten bij de psych valt zo tegen. ;(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 12:53

Pfffff.... het auto verhaal

Moesten we van de politie een proces verbaal krijgen en een verzoek indienen om onze auto terug te krijgen (met het proces-verbaal erbij). Oké dus eerst horen we dat onze advocaat een code krijgt met het proces-verbaal - blijkt die code niet het proces-verbaal te bevatten, zegt de politie dat we via slachtoffer hulp ons proces verbaal kunnen krijgen. Blijkt slachtoffer hulp dat helemaal niet te bezitten. Weer politie gebeld "Oh we moeten het via de post opsturen het ligt hier". Maar daarna zegt de politie opeens: "oh ja, foutje, je moet het via de gemeente gaan doen want de burgemeester heeft de zaak gesloten."

Dus wij bellen de gemeente, blijkbaar is het hebben van een hennepkwekerij met meer dan 8000 planten een civielrechtelijke kwestie (uhm nee.....). Krijgen we te horen dat: "Je moet naar de eigenaar van de garage gaan en vragen of hij een verzoek in wil dienen tot het terug geven van de auto's."

De eigenaar van de garage is gearresteerd, alle telefoons waar we hem op konden bereiken zijn in beslag genomen en hij had geen website met e-mailadres. Oftewel, die man = onbereikbaar. Daarnaast, het is een crimineel. Niet echt iemand waarvan je verwacht dat hij mee gaat werken. Of we recht hebben op een leenauto: tja waarschijnlijk niet.

Dus nu moeten we een nieuwe auto gaan kopen |o |o

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:03

Taxi terug naar huis is laat.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:07

Lestrange01 schreef:

Moesten we van de politie een proces verbaal krijgen en een verzoek indienen om onze auto terug te krijgen (met het proces-verbaal erbij). Oké dus eerst horen we dat onze advocaat een code krijgt met het proces-verbaal - blijkt die code niet het proces-verbaal te bevatten, zegt de politie dat we via slachtoffer hulp ons proces verbaal kunnen krijgen. Blijkt slachtoffer hulp dat helemaal niet te bezitten. Weer politie gebeld "Oh we moeten het via de post opsturen het ligt hier". Maar daarna zegt de politie opeens: "oh ja, foutje, je moet het via de gemeente gaan doen want de burgemeester heeft de zaak gesloten."

Dus wij bellen de gemeente, blijkbaar is het hebben van een hennepkwekerij met meer dan 8000 planten een civielrechtelijke kwestie (uhm nee.....). Krijgen we te horen dat: "Je moet naar de eigenaar van de garage gaan en vragen of hij een verzoek in wil dienen tot het terug geven van de auto's."

De eigenaar van de garage is gearresteerd, alle telefoons waar we hem op konden bereiken zijn in beslag genomen en hij had geen website met e-mailadres. Oftewel, die man = onbereikbaar. Daarnaast, het is een crimineel. Niet echt iemand waarvan je verwacht dat hij mee gaat werken. Of we recht hebben op een leenauto: tja waarschijnlijk niet.

Jeetje wat naar!!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 13:19

iirrssjjee schreef:
Zou ik ook doen! Honger is een naar gevoel. Maar kroelen met je kat stop je niet zomaar mee. Dat bepaald je kat :Y)

Dit dus kat is de baas in huis, maar maag liep wel te knorren in de tussentijd. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:00

Dat ik aan een van m'n managers moet vertellen dat de héle Nederlandse website hervertaald moet worden...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:03

Lestrange01 schreef:

Nee joh :oo ! Kan jullie advocaat niet meer betekenen?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:10

Mkango schreef:
Dat ik aan een van m'n managers moet vertellen dat de héle Nederlandse website hervertaald moet worden...

Ik weet nog wel een vertaalbureau O:) Gegarandeerd professioneel en zonder Google Translate fratsen :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:14

_San87_ schreef:
Lestrange01 schreef:

Nee joh :oo ! Kan jullie advocaat niet meer betekenen?

Nou die zegt dus dat hij geen 100% garantie kan geven qua recht op vergoeding van een leenauto, en die dingen zijn zo duur dat het risico niet gaan nemen. Verder zei hij vandaag dat hij nog wat dingen voor ons gaat uitzoeken, maar ik vrees ervoor.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:34

Ik heb net veel gegeten.
Naja gevreten.... Maar 't was lekker en gezond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 15:56

Weer aan de kant gezet als een stuk vuil,wat doe ik verkeerd.

Ik weet overigens dat ik niks verkeerd doe. Maarja. Toch elke keer weer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:07

Marije_1997 schreef:

Als je bedoeld door mensen opzij gezet als een stuk vuil en het keer op keer gebeurd moet je toch echt eens op jezelf gaan reflecteren. Been there done that. Daarna ontstaan echt waar de mooiste vriendschappen en relaties en zijn dat ook mensen waarmee je langdurige vriendschappen mee opbouwt.

En mensen komen en gaan natuurlijk , dat blijf je altijd wel houden.... Helaas.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:31

Dat ik geen grenzen kan aangeven naar mijn schoonmoeder toe, blijkbaar?

Mag ik even gallen? =:)

Wij wonen er nu tijdelijk in op zolder, omdat zij onlangs weduwe is geworden en wij zijn toch aan het verbouwen. Maar ik word nu ingezet als schoonmaakster, boodschappenmeid, kapster en zo voort. Ik kom niet meer aan mijn eigen dingen toe. :\

Zoals vandaag, de douche van zolder schoon gemaakt, boodschappen gaan doen en nu even in ons eigen huis gaan uitpuffen. Ik heb onwijs last van mijn rug en voel mij met de dag chagrijniger worden. Zit twee tellen, en dan hoor ik de sleutel alweer in het steulgat gaan.. Daar is ze weer... De douche is niet goed schoon, en of ik die van haar ook even wil doen. En als ik dan zeg dat ik het vd week doe is het "je bent toch je baan kwijt, zoveel heb je niet te doen.." of "met die smoesjes kan ik niet zoveel hoor het niet gewoon gebeuren". :x Zo heb ik ineens twee huishoudens.

Ik vind het echt niet erg om mee te draaien in het huishouden, maar om nou de schoonmaakster af te bellen "omdat Michelle tòch geen werk heeft".. Ben ik een kleeeein beetje zat.

En vriendlief neemt het uiteraard voor mama op. +:)+ Dus daar komen we er ook niet mee uit.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:35

michelle___ schreef:
Dat ik geen grenzen kan aangeven naar mijn schoonmoeder toe, blijkbaar?

Mag ik even gallen? =:)

Wij wonen er nu tijdelijk in op zolder, omdat zij onlangs weduwe is geworden en wij zijn toch aan het verbouwen. Maar ik word nu ingezet als schoonmaakster, boodschappenmeid, kapster en zo voort. Ik kom niet meer aan mijn eigen dingen toe. :

Zoals vandaag, de douche van zolder schoon gemaakt, boodschappen gaan doen en nu even in ons eigen huis gaan uitpuffen. Ik heb onwijs last van mijn rug en voel mij met de dag chagrijniger worden. Zit twee tellen, en dan hoor ik de sleutel alweer in het steulgat gaan.. Daar is ze weer... De douche is niet goed schoon, en of ik die van haar ook even wil doen. En als ik dan zeg dat ik het vd week doe is het "je bent toch je [***] kwijt, zoveel heb je niet te doen.." of "met die smoesjes kan ik niet zoveel hoor het niet gewoon gebeuren". :x Zo heb ik ineens twee huishoudens.

Ik vind het echt niet erg om mee te draaien in het huishouden, maar om nou de schoonmaakster af te bellen "omdat Michelle tòch geen [***] heeft".. Ben ik een kleeeein beetje zat.

En vriendlief neemt het uiteraard voor mama op. +:)+ Dus daar komen we er ook niet mee uit.

Dit is een probleem wat bij je vriend ligt, hij zou het voor jou op moeten nemen. Het is zijn moeder.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:36

Vriendje lekker bij mama laten wonen en zelf in je eigen huis / ergens anders gaan zitten? Wat een afknapper zeg. :o

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:50

Benthhh schreef:
Dat ik eergisteren een bestelling gedaan heb bij de action, op kon halen en dat het belangrijkste onderdeel (een supergrote woondeken) niet leverbaar was en dat ze ook niet kon zeggen per wanneer en dat ik het 'maar gewoon moest blijven proberen tot ie weer leverbaar was'. |(

Heb nu moeders gevraagd of ze het wil proberen bij de action bij hen in de buurt.

Luxeprobleem, ik weet het, maar ik had zon zin om onder mijn grote dekentje te liggen gisteravond.

Ik had precies ditzelfde probleem! Hele bestelling gedaan bij de Action; belangrijkste artikel (waardoor ik überhaupt een bestelling plaatste) bleek niet leverbaar te zijn. Bel dan even ofzo en zeg het niet kneuzig als ik de spullen kom halen ;(

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 16:57

Dat ik in m’n rijbroek een bezichtiging ga doen ... beetje verkeerde planning.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:01

Zebrastreep schreef:
Marije_1997 schreef:

Als je bedoeld door mensen opzij gezet als een stuk vuil en het keer op keer gebeurd moet je toch echt eens op jezelf gaan reflecteren. Been there done that. Daarna ontstaan echt waar de mooiste vriendschappen en relaties en zijn dat ook mensen waarmee je langdurige vriendschappen mee opbouwt.

Vrienden heb ik gevraagd wat ik fout heb gedaan, ze hebbenscreenshots gezien alles. Zij zeggen ook (en ja die zeggen ook als et aan mij ligt) dat ik niks verkeerd heb gedaan. Gaat ook niet om een vriendschap, maar om de potentiële toekomstige vader van mijn kinderen zeg maar.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:02

Michelle,kan jou schoonmoeder ongevraagt bij jullie komen?Kan het gedeelte waar jullie wonen afgesloten worden?Zodat je schoonmoeder niet zomaar bij jou in de woonkamer kan staan.En natuurlijk dan niet de sleutel van jullie deur geven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 17:06

Zebrastreep schreef:
Marije_1997 schreef:

Vrienden heb ik gevraagd wat ik fout heb gedaan, ze hebbenscreenshots gezien alles. Zij zeggen ook (en ja die zeggen ook als et aan mij ligt) dat ik niks verkeerd heb gedaan. Gaat ook niet om een vriendschap, maar om de potentiële toekomstige vader van mijn kinderen zeg maar.

Niet alle relaties werken helaas. Ook mensen die eerst alles laten over komen dat alles goed is kunnen zomaar zonder reden soms omslaan. Zo gaat dat helaas soms. Hoelang had je al wat met deze guy?