Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pikkepor schreef:Superleuk Hatsjoe!
Wij hebben hier wat jaren 50 items in de woonkamerfornuisje uit 1958, bureau uit 1957... love it. Oh en geen TV
(beneden toch... manlief heeft er een voor zijn xbox op zolder staan)
Wij stammen dan weer niet uit de jaren 50, maar gewoon nineties:')
hahahatsjoe schreef:Pikkepor schreef:Superleuk Hatsjoe!
Wij hebben hier wat jaren 50 items in de woonkamerfornuisje uit 1958, bureau uit 1957... love it. Oh en geen TV
(beneden toch... manlief heeft er een voor zijn xbox op zolder staan)
Wij stammen dan weer niet uit de jaren 50, maar gewoon nineties:')
Nu word ik echt heel nieuwsgierig naar jullie spulletjes, foto ?
hahahatsjoe schreef:DonDon, Miccamaaike, linnie050... dank voor jullie leuke reacties. Ik heb een huiskamertje van 3 1/2 bij 4 1/2 en dan zijn die kleinere meubels perfect. Maar ik vind de meubels uit die tijd en de frutseltjes ook gewoon geweldig, stam zelf ook uit die tijd en ik ben ook geweldig hihi. Grapje.
Debbie schreef:Roodvos schreef:M.b.t. de bodymist, ik vind geur altijd lastig want heel persoonlijk. Dus nog voorkeur voor een geur?
Of is het al goed als er "bodymist" op het flesje staat?
Dat vind ik ook wel leukBij mij geldt qua geur altijd: Zoet is goed
Zowel bij geurtjes, bodymist, geurkaarzen
, stokjes, etc.
boeflover schreef:Sterkte allemaal! Ik zit ook in quarantaine en ben het nu al weer beu, maar wachten tot de klachten weg zijn.
Het valt me op dat er weinig mensen zijn die iets vragen voor hun paard, is dat bewust? Willen jullie een echt “me”-pakket of is het meer vanwege het budget dat er niet echt om wordt gevraagd? Ik heb nog best veel paardenspullen liggen en vraag me dus af of ik daar iemand die nog wel een paard heeft blij mee maak? Maar zie nauwelijks maten ed aangegeven worden. Denk bv aan dekjes, bandages enzovoorts.