Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 11:47

DonDon, Miccamaaike, linnie050... dank voor jullie leuke reacties. Ik heb een huiskamertje van 3 1/2 bij 4 1/2 en dan zijn die kleinere meubels perfect. Maar ik vind de meubels uit die tijd en de frutseltjes ook gewoon geweldig, stam zelf ook uit die tijd en ik ben ook geweldig hihi. Grapje :D .

Pikkepor

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 12:27

Superleuk Hatsjoe!
Wij hebben hier wat jaren 50 items in de woonkamer :) fornuisje uit 1958, bureau uit 1957... love it. Oh en geen TV :+ (beneden toch... manlief heeft er een voor zijn xbox op zolder staan)

Wij stammen dan weer niet uit de jaren 50, maar gewoon nineties:')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 13:14

Pikkepor schreef:
Superleuk Hatsjoe!
Wij hebben hier wat jaren 50 items in de woonkamer :) fornuisje uit 1958, bureau uit 1957... love it. Oh en geen TV :+ (beneden toch... manlief heeft er een voor zijn xbox op zolder staan)

Nu word ik echt heel nieuwsgierig naar jullie spulletjes, foto ?

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 14:06

hahahatsjoe schreef:
Pikkepor schreef:
Superleuk Hatsjoe!

Nu word ik echt heel nieuwsgierig naar jullie spulletjes, foto ?

Let niet op de zooi in de keuken :+
Afbeelding

En het oude Philips bureau...
Afbeelding
We hebben er 2, de andere staat in de woonkamer tegen mijn mooie groene muur <3
Afbeelding

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 15:56

Pikkepor geweldig <3 <3 <3

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 17:12

Arme dondon hopelijk snel weer naar huis!
Hahatsjoe wat een apart interieur, origineel :j

Pikkepor ook mooi.
*D

Mijn interieur is vrij nieuw, maar enkele oude items vind ik ook mooi.
Ik ben al maanden aan het azen op een rotan kastje. Heb er vandaag eentje gekregen van m’n lief. Wil hier graag plantjes boeken en edelstenen in gaan zetten Afbeelding
B-) :)*
Hij moet nog een mooi plekje krijgen , heb ter plekke snel foto gemaakt

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:12

hahahatsjoe schreef:
DonDon, Miccamaaike, linnie050... dank voor jullie leuke reacties. Ik heb een huiskamertje van 3 1/2 bij 4 1/2 en dan zijn die kleinere meubels perfect. Maar ik vind de meubels uit die tijd en de frutseltjes ook gewoon geweldig, stam zelf ook uit die tijd en ik ben ook geweldig hihi. Grapje :D .

Ik houd er wel van, is iets anders en je kan er ook iets moois van maken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 20:56

Sterkte DonDon.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:49

Joop die is ook leuk ! Had je ook in de jaren 60, al dat rotan spul, ook dit soort kastjes.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:50

DonDon, dikke knuffel! Veel sterkte En sowieso iedereen die een knuffel kan gebruiken.. :(:)

Ik heb nog een top bedacht.. ik zit net overspannen thuis en uiteraard geen idee wanneer ik weer een beetje de oude ben, maar ik probeer rustgevende dingen te doen. Dus naast kleurboeken hoor ik ook veel over dat diamond painting. Wil ik ook wel eens proberen. Sowieso zijn alle dingen waarbij verstand op 0 gaat momenteel erg top.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:51

Nu ik met het slechte weer thuis zit met mijn gezin merk ik pas echt hoe leuk spelletjes zijn.. En raad eens, ik heb alleen monopoly die we al gespeeld hebben.

DonDon :knuffel:

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:53

Ah Cyn, kalm aan hoor. :(:)

Zijn er ook andere dingen waar je van ontspant? Een bad, een boek?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:04

Ik ben gek op badderen! Heerlijk. Boeken lezen normaal ook en ik heb er nog genoeg om te lezen en er staan genoeg nog op mijn wensenlijst, maar momenteel geen rust in mijn hoofd om echt te kunnen lezen. Na één bladzijde weet ik al niet echt meer wat ik heb zitten lezen :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:06

Geen idee of ik dit al genoemd heb, maar bodymist is echt een top *\o/*

Plantjes enzo dan weer niet, die gaan altijd dood :')

Kleurboeken voor volwassenen vind ik ook erg leuk! Alleen zo weinig tijd voor... Zelfde geldt voor puzzels en diamond paintings. :)
Laatst bijgewerkt door Pepperrr op 21-10-20 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:08

Wat leuk pikkedonker en Joop!

Cynn sterkte en dikke knuffel
Balen dat lezen niet lukt.
Lekker veel buiten bewegen kan ook weleens helpen behalve vandaag dan met dit weer :')

Lekker op de bank zit weer.

Ik zit in quarantaine ivm testen corona.
Hoop dat ik vandaag en anders morgen de uitslag krijg.
Ik ben alleen verkouden en een kuchje.

Bodymist! Dat is lang geleden dat ik daarvan gehoord heb.
Wist niet eens dat het nog verkocht werd.
Inderdaad ook lekker.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:15

Goed voor jezelf zorgen Cynn :(:) en goed luisteren naar je hoofd en lijf.

M.b.t. de bodymist, ik vind geur altijd lastig want heel persoonlijk. Dus nog voorkeur voor een geur?
Of is het al goed als er "bodymist" op het flesje staat?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:21

Roodvos schreef:
M.b.t. de bodymist, ik vind geur altijd lastig want heel persoonlijk. Dus nog voorkeur voor een geur?

Dat vind ik ook wel leuk :) Bij mij geldt qua geur altijd: Zoet is goed :') Zowel bij geurtjes, bodymist, geurkaarzen <3 , stokjes, etc.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:28

Sterkte allemaal! Ik zit ook in quarantaine en ben het nu al weer beu, maar wachten tot de klachten weg zijn.

Het valt me op dat er weinig mensen zijn die iets vragen voor hun paard, is dat bewust? Willen jullie een echt “me”-pakket of is het meer vanwege het budget dat er niet echt om wordt gevraagd? Ik heb nog best veel paardenspullen liggen en vraag me dus af of ik daar iemand die nog wel een paard heeft blij mee maak? Maar zie nauwelijks maten ed aangegeven worden. Denk bv aan dekjes, bandages enzovoorts.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:34

Denk voornamelijk omdat paardenspul duur is, je bent dan zo door het budget heen. Ik ga bijna ieder jaar wel ruim over het budget heen, maar dat is een eigen keuze en ik verwacht dan niet dat mijn Santa dat dan ook maar doet. Genoeg mensen die het niet kunnen veroorloven en wel echt het budget aanhouden. :j En je kan heel creatief doen met het budget hoor, zie al een paar jaar alleen maar onwijs leuke pakketten voorbij komen :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:35

Ik heb eigenlijk alles wel voor mijn paarden, dus eigenlijk niet echt iets te wensen op dat vlak. En wat ik te wensen heb valt niet in het budget :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:37

Debbie schreef:
Roodvos schreef:

Dat vind ik ook wel leuk :) Bij mij geldt qua geur altijd: Zoet is goed :') Zowel bij geurtjes, bodymist, geurkaarzen <3 , stokjes, etc.

Hier ook, zoet is goed haha! Maar alleen bodymist. Stokjes en kaarsen gebruik ik nooit :+

En qua budget, vaak probeer ik me er ook echt aan te houden omdat ik zelf niet zo'n groot budget heb. Maar ik heb zelf vaak nog hier wel wat spulletjes liggen die ik niet gebruik, of mijn ouders hebben nog spulletjes die ze niet gebruiken. Dus daar kom je ook wel ver mee. En ik ben best creatief, dat helpt ook weer mee :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:38

boeflover schreef:
Sterkte allemaal! Ik zit ook in quarantaine en ben het nu al weer beu, maar wachten tot de klachten weg zijn.

Het valt me op dat er weinig mensen zijn die iets vragen voor hun paard, is dat bewust? Willen jullie een echt “me”-pakket of is het meer vanwege het budget dat er niet echt om wordt gevraagd? Ik heb nog best veel paardenspullen liggen en vraag me dus af of ik daar iemand die nog wel een paard heeft blij mee maak? Maar zie nauwelijks maten ed aangegeven worden. Denk bv aan dekjes, bandages enzovoorts.

Ik heb geen paarden en rijd ook maar 1x in de zoveel maanden :D

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:39

Ik heb zelf geen paard, maar denk dat het met de prijs te maken heeft dat het niet zoveel gevraagd wordt? A;ls het budget rond de 12-13 euro zit kun je wel dekjes vragen, maar kom je toch van een koude kermis thuis :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:40

Ik doe niks met mijn ponys en wat ik gebruik heb ik al voor ze.

Dat bodymist moest ik googlen maar wel handig. Ik zag dat mijn favoriete geur douchegel er van te krijgen is. Even de naam zoeken.

Therme zen white lotus vind ik heerlijk. Verder houd ik van zoete of frisse geuren.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 21-10-20 11:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:42

Ik rij ook geen paard meer