Nu lekker verwennen en bijkomen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu lekker verwennen en bijkomen
Zebrastreep schreef:Dit was ik even nodig hartstikke bedankt! Ik voel mij al 2 dagen behoorlijk rot en slaap er slecht om. Vriendin wil nu logisch ook even tijd voor zichzelf komt veel op je af zo. Maar je woorden laten mij wel even goed omdenken. Ik probeer nu zelf ook even te herstellen , ik zit zelf ook langdurig ziek thuis dus ik kan al moeilijk dealen met mijn eigen emoties merk ik en ik wil er wel straks als alles achter de rug is er voor haar kunnen zijn.
Nogmaals dank voor je lieve woorden, dit doet mij heel goed!
want emoties zijn 'gewoon' al zwaar.
Myfairytale schreef:Wat een goed nieuws LG!!![]()
8nnemiek schreef:Wat fijn dat alles goed is gegaanNu lekker verwennen en bijkomen
Er lagen al allerlei snackjes en kauwbeentjes te wachten op hem tegen dat hij thuis kwam
heeft hij gisteren de hele avond van liggen smullen
Sychess schreef:Zebrastreep schreef:Dit was ik even nodig hartstikke bedankt! Ik voel mij al 2 dagen behoorlijk rot en slaap er slecht om. Vriendin wil nu logisch ook even tijd voor zichzelf komt veel op je af zo. Maar je woorden laten mij wel even goed omdenken. Ik probeer nu zelf ook even te herstellen , ik zit zelf ook langdurig ziek thuis dus ik kan al moeilijk dealen met mijn eigen emoties merk ik en ik wil er wel straks als alles achter de rug is er voor haar kunnen zijn.
Nogmaals dank voor je lieve woorden, dit doet mij heel goed!
Dat vind ik heel erg fijn om te horen. Ik kreeg er een beetje tranen van.
Gek genoeg zit/zat ik dus precies in jouw situatie, maar dan andersom. Mijn beste vriendin is al heel erg lang depressief en heeft inmiddels ook flinke angsten voor sociale situaties ontwikkeld. Op de uitvaart van mijn vader komen kostte haar enorm veel energie, laat staan nog met alle emoties erbij. Ze bleef maar tegen mij zeggen: "Ja maar jij hebt het erger, jouw vader is dood... Ik wou dat ik meer voor je kon doen..." en ik bleef maar tegen haar zeggen hoe fijn überhaupt haar aanwezigheid al was. Misschien juist wel omdat ik weet hoe ongelooflijk moeilijk dat voor haar is. En: je kunt zulke situaties nooit met elkaar vergelijken. En dat meen ik oprecht.
Dus jouw bericht herkende ik heel erg. En ik wilde je zo graag laten voelen dat het echt heel waardevol is. Je hebt alles gedaan wat je kan en zelfs meer eigenlijk. Neem de tijd om zelf ook weer een beetje op te ladenwant emoties zijn 'gewoon' al zwaar.
@LG wat een opluchting, fijn
En wat een mooie post heb je geschreven over hoe zo'n momenten voelen, wederzijds zowel van de ontvangende kant als de gevende kant...

Zebrastreep schreef:Ach , ik vertelde het nog aan een vriendin op bokt zei iemand zo wat aardigs dat deed mij zo goed.
Ik heb vandaag wat meer rust kunnen vinden. Vriendin appte mij vanavond nog dus nu ben ik wel wat meer gerustgesteld nu ze zelf ook wat rust heeft.
En jou verhaal klinkt ook heel dat je heel veel gehad hebt aan de steun van je beste vriendin en dat zal je ook altijd bij blijven. Het schept toch een bijzondere band. Dat zijn toch de vriendschappen voor het leven.

Little_Gift schreef:Dank je welEn wat een mooie post heb je geschreven over hoe zo'n momenten voelen, wederzijds zowel van de ontvangende kant als de gevende kant...
spookyskippy schreef:Ik mis een vriendin zo ontzettend
Little_Gift schreef:Het ziet ernaar uit dat het verhaal ten einde komt van mijn once in a lifetime horse... We leefden al ruim 2 jaar in bonustijd en we vechten al ruim 8 jaar tegen haar medische problemen maar nu lijkt het écht op...
Na al die tijd dat ze alsmaar bleef vechten en maar niet op gaf... heb ik sinds enkele dagen het gevoel dat het nu voor haar genoeg is geweest...
Ik ken haar van sinds ze 1 weekje oud was, ze is bij mij sinds ze 4 maanden was en ze is in juni 18 jaar geworden... Mijn langste relatie ooit.... En wat voor een partnerschap is dit geweest! Onbeschrijfelijk!
Het is zo moeilijk, na zo’n lange tijd afscheid moeten nemen..