Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:10

MarlindeRooz schreef:
Lage bloeddruk (denk ik). Ben aan het werk en het is hier 34 graden binnen. Kan normaal wel aardig werken maar ik blijf me slap voelen en hoofdpijn etc. Slecht geslapen ook dus 3x niks. Eet, drink en zit genoeg maar blijf zo slap. :n

Veel suiker nuttigen helpt helaas ook niet.

Ors.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-20 18:12

Flowery schreef:
xPabloBokt schreef:
Dat mijn vriend meeloopt met iemand die iets op komt halen via marktplaats en de voordeur open laat staan en een half uur weg blijft. Mijn kat stond al halverwege buiten en we hebben binnenkatten.

Dat had mijn vriend echt niet moeten flikken, mijn katten zijn mijn heiligdom en doe er alles aan om ze binnen te houden :Y) Gelukkig was je er nog op tijd bij!

Hij heeft ook de wind van voren gehad :Y)

Die van hem lag ook gewoon te chillen onder het bed. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:15

Mezelf, dat ik mezelf een vreselijk dikke papzak vind, dat ik momenteel vrij weinig positiefs kan zien omdat ik vermoeid ben.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:16

xPabloBokt schreef:
Ik vond het ook wel een beetje apart om te lezen dat sommigen het bij een "sexy" man niet erg vinden, maar bij een vollere/gezette man wel. Dat is imo met twee maten meten.

Ik vind het gewoon ongeacht figuur ergerlijk als mannen in hun blote bast over straat gaan. Maakt niet uit of ze een sixpack spieren of een sixpack bier hebben. Vind het hoe dan ook gewoon ordinair.

Ik ook hoor. Zelfde als vrouwen in bikini.

En ik heb het zooo waaarrmmm!

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:19

Dat mijn eten al lang en breed bezorgt zou moeten zijn, maar nog niemand gezien. Honger!

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:22

Dat mijn buren geheel in paniek zijn omdat het rommelt in de verte. We moeten NU naar binnen Jan. Zet gauw de sausjes binnen! :+

Mijn ergens is dat ik geen eten naar binnen krijg en het voelt alsof ik een tietze aanval krijg. Gaat een leuk nachtje worden.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:38

Zoveel energie in m'n springrolls gestoken, vind ik ze geen eens lekker... :( :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:05

Marcella schreef:
MarlindeRooz schreef:
Lage bloeddruk (denk ik). Ben aan het werk en het is hier 34 graden binnen. Kan normaal wel aardig werken maar ik blijf me slap voelen en hoofdpijn etc. Slecht geslapen ook dus 3x niks. Eet, drink en zit genoeg maar blijf zo slap. :n

Veel suiker nuttigen helpt helaas ook niet.

Ors.

Marlinde sportdrank wil ook helpen zoals Aquarius oid.
Let wel op jezelf ik ben ik het ziekenhuis terecht gekomen na Natrium en Caliumtekorten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:27

Klopt van de sportdrank die tip heb ik ook gehad van de HA. Loop zelf standaard met lage bloeddruk, maar ik ga van Ors over mijn nek.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:31

Dat ik regen wil, maar het gewoon maar niet komt. En mijn moeder appt vrolijk dat het daar nu wel regent. En bedankt mam. :')

En dat mijn vriend echt ALLES overal laat slingeren en NIETS opruimt. {:)-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:33

Oh ik wil sommige mensen hier toch graag een dikke virtuele plakkerige zweetknuffel geven. Sterkte met de fysieke of mentale perikelen!

Ik erger me aan het 'rookalarm-is-leeg-piepje' dat hier al wekenlang elke (jawel) 38 seconden gaat bij de buren. Ze zijn niet thuis of de woning staat leeg. Ik word er echt gestoord van!

Piep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:37

Myfairytale schreef:
Dat ik regen wil, maar het gewoon maar niet komt. En mijn moeder appt vrolijk dat het daar nu wel regent. En bedankt mam. :')

Zuidfriesland gaat het nu goed tekeer qua regen, kunnen straks zwemmen op het terras hahaha

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:38

Daar is hier in de straat de politie voor gebeld, mensen waren verhuisd en dat ding bleef piepen culaccino!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:40

Bedrijven die in de titel van de vacature junior xxx zetten, maar vervolgens om minimaal 5 jaar ervaring vragen :x

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:46

Myfairytale schreef:

Hier ook geen regen, want alles gaat met een rondje om ons heen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:47

Het regent hier! Wel stik benauwd dus zo fijn vind ik het niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:48

Ineke2 schreef:

Ik ben schuilen in m'n auto, maar die is goed benauwd. Raam open is sowieso nat worden.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:48

Marije_1997: mazzelaar! Blaas even wat meer richting het zuiden alsjeblieft. :D

Nayomie: hier schijnen de buien op te lossen voor het ons bereikt. Irritant wel. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 20:05

chanicha schreef:
Daar is hier in de straat de politie voor gebeld, mensen waren verhuisd en dat ding bleef piepen culaccino!

Oh echt? Ah, misschien geen gek idee. Thanks!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 20:07

Marije_1997 schreef:
Ineke2 schreef:

Ik ben schuilen in m'n auto, maar die is goed benauwd. Raam open is sowieso nat worden.

Echt? Misschien komt het dan ook nog richting Groningen. Buienradar zegt nog steeds niks.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 20:35

Tholen heeft het geregend, maar hopelijk heeft het thuis beter geregend. Aangezien ik weinig van het afkoelen kan merken.

Kniepijn die ineens flink komt opzetten en nog t/m 23.00 uur wachten op de aflossing.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:02

deksel schreef:
Zoveel energie in m'n springrolls gestoken, vind ik ze geen eens lekker... :( :=

Dat had ik laatst met soep. Ik had al niet zo'n beste dag en toen smaakte de soep ook nog eens nergens naar.
Ik heb als een kind zitten huilen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:19

Koppijn door de airco, rugpijn al de hele dag. Warmte. Allemaal een combinatie voor een bagger nacht. Heerlijk als je om half 10 bij de huisarts moet zijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:25

Super harde onweer. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:45

Voor iedereen die last heeft van de hitte: ORS werkt super. Een sportdrankje ook maar vergeet je zouten niet. Een zakje naturel chips is echt geen cheat met dit weer :)

-
Ik was na maanden tobben weer wat stabieler en gelukkiger. Nu een leuke gast ontmoet en toch meer issues over gehouden uit m'n fiets up relatie dan ik had verwacht. Dan voel ik me al oliebol en komen alle andere zorgen van de afgelopen maanden daar ook weer bij en ik voel mezelf weer bergafwaarts glijden..