Mega verwend van mezelf maar op vakantie binnen Europa vind ik gewoon mwoah

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Ik hoop toch in het najaar nog wel weg te kunnen. Ik doe altijd singlereizen en dat vind ik wel iets minder relaxed (je deelt dan een kamer en eten met grote groepen enzo), dus misschien dat ik ook wel in mijn eentje of een vriendin ga.. Zit aan Curacao te denken, maar ik wacht sowieso de zomer nog af.
Aranel schreef:Ben idd wel benieuwd of er mensen deze zomer nog verder weg gaan.
Mega verwend van mezelf maar op vakantie binnen Europa vind ik gewoon mwoahKomt waarschijnlijk ook omdat ik zo erg baal nu.
elnienjo schreef:Relaxed schreef:Niet bij de organisatie waar ik nu mee weg wilZe gaan het wel proberen te regelen, maar voor nu kan het niet.
Zou voor mij persoonlijk 'n no go zijn. Kun je geen andere organisatie zoeken? Djoser heeft bijv. heel veel bestemmingen (als Djoser de crisis overleeft tenmiste)
Fitzroy schreef:Ik wil heel graag naar Maleisië en Borneo maar ik sla geheel vrijwillig wel even over.
Ik dacht nu aan een roadtrip Italië. Gelukkig heb ik nog 3 maanden om erover na te denken.
Mag iedereen hier trouwens zijn vakantie verplaatsen ? Of word je gehouden aan je oorspronkelijke planning?
Autumnn schreef:Zijn er al bokkers op vakantie in het buitenland nu (of geweest) en hoe ging/gaat dat?
Aranel schreef:Ben idd wel benieuwd of er mensen deze zomer nog verder weg gaan.
Mega verwend van mezelf maar op vakantie binnen Europa vind ik gewoon mwoahKomt waarschijnlijk ook omdat ik zo erg baal nu.
mvdende schreef:Ik zit eraan te denken om last minuut misschien naar België of De Eifel in Duitsland te gaan. En met last minuut bedoel ik dan ook in de middag bedenken dat ik weg wil en de volgende ochtend rijden. Ga niets boeken, hoogstens een telefoontje onderweg naar de camping of ze nog plek hebben.
verootjoo schreef:Wij zij voor het eerst op vakantie in eigen land en dit bevalt zo goed dat we zeiden dat we het volgend jaar weer gaan doen
We zitten op Ameland. De kinderen vinden het leuk, het weer is prima (de oudste functioneerde voorgaande keren ook niet best bij 30+ graden) en we zijn maar 3 uur onderweg geweest. Het lange reizen vond ik altijd het ergste van de vakantie.
Nadir schreef:verootjoo schreef:Wij zij voor het eerst op vakantie in eigen land en dit bevalt zo goed dat we zeiden dat we het volgend jaar weer gaan doen
We zitten op Ameland. De kinderen vinden het leuk, het weer is prima (de oudste functioneerde voorgaande keren ook niet best bij 30+ graden) en we zijn maar 3 uur onderweg geweest. Het lange reizen vond ik altijd het ergste van de vakantie.
Behalve als je een hele week regen hebt, dan ben je er wel snel klaar mee