Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:Pindabear schreef:Ik las net op de nos app dat het kabinet om 17.00 weer een overleg heeft met de deskundigen. Het duurt ongeveer een uur en het is niet bekend of er weer nieuwe maatregelen komen. Ik weet niet hoe ik de link erbij moet zetten..sorry
Lastig met minister Bruins alleen via de telefoon..
Jadeleigh263 schreef:Daks schreef:Volgens deskundige is het virus begonnen bij dieren?
Zijn daar bronnen van en zoja ook van hoeveel dieren er overleden zijn aan covid-19
Ik ben bang dat je hier weinig tot geen bronnen over zal vinden. Een aantal dieren die het bij zich dragen zijn namelijk het reservoir voor het virus, en gaan er zelf dus niet aan dood.
Echwel schreef:https://www.ninefornews.nl/nobelprijswi ... en-immuun/
Interessant artikel over de verspreiding en het stoppen
Destination schreef:tiwi1969 schreef:Ik weet niet of dit zo slim is, Ikea is dicht en dan is dit misschien wel het volgende leuke uitje. Een winkel waar je normaal niet binnen komt, al zijn kinderen daar niet welkom
Waarom zouden kinderen niet welkom zijn in een groothandel? Sowieso bij Makro is het toegestaan, daar wordt zelfs kinderkleding en speelgoed verkocht.
Marie_Anne schreef:Deze bedoelde ik:Dani schreef:Ik zie dat er wat onduidelijkheid is. In de openingspost van dit topic staat een lijst met topics over verschillende subonderwerpen. In die topics kan je terecht als je het vooral wil hebben over één van die onderwerpen. Jullie mogen andere gebruikers ook zeker op die topics wijzen, het is echter niet zo dat die onderwerpen hier niet besproken mogen worden. Dit topic is een algemeen topic waarin jullie alles rondom het virus mogen bespreken. Nieuwe subtopics mogen worden aangemaakt, eventueel in overleg met ons, die zullen wij dan opnemen in de lijst in de OP.
Justme_Lisaa schreef:Geen theoretische bron of een site, maar via familievriend die bij defensie zit of contact heeft daarmee, komt er zondag een lockdown. Een nee, ik wil ABSOLUUT geen paniek veroorzaken, maar ik ben van mening dat ik liever open ben tegen mensen die misschien niet deze info te horen krijgt van te voren. Voor zover is het nog afwachten.
Pandora2 schreef:Echwel schreef:https://www.ninefornews.nl/nobelprijswi ... en-immuun/
Dat zou echt goed nieuws zijn ! Hopelijk krijgt hij gelijk.
Destination schreef:speurneusc schreef:bij de makro is het meebrengen van kinderen het nog nooit toegestaan
Weet je dat wel heel zeker? Ik heb er namelijk zelf gewerkt.
MightyMike schreef:Wij gaan al jaren met de kinderen naar de Makro en lopen ook altijd andere kinderen rond, nog nooit commentaar op gehad? Vroeger was het geloof ik met 2 personen mocht je op een kaartje binnen, nu weet ik niet, maar dan nog was het geen punt dat de 2e een kind was.
MightyMike schreef:Wij gaan al jaren met de kinderen naar de Makro en lopen ook altijd andere kinderen rond, nog nooit commentaar op gehad? Vroeger was het geloof ik met 2 personen mocht je op een kaartje binnen, nu weet ik niet, maar dan nog was het geen punt dat de 2e een kind was.
Tancreda4 schreef:Justme_Lisaa schreef:Geen theoretische bron of een site, maar via familievriend die bij defensie zit of contact heeft daarmee, komt er zondag een lockdown. Een nee, ik wil ABSOLUUT geen paniek veroorzaken, maar ik ben van mening dat ik liever open ben tegen mensen die misschien niet deze info te horen krijgt van te voren. Voor zover is het nog afwachten.
Je wilt absoluut geen onrust veroorzaken maar gooit er wel een niet bevestigde bron uit en dus een speculatie die nergens op is gebaseerd. Dan moet je dat lekker voor je houden en mondeling je vrienden blij mee maken
Echwel schreef:https://www.ninefornews.nl/nobelprijswi ... en-immuun/
Tancreda4 schreef:Justme_Lisaa schreef:Geen theoretische bron of een site, maar via familievriend die bij defensie zit of contact heeft daarmee, komt er zondag een lockdown. Een nee, ik wil ABSOLUUT geen paniek veroorzaken, maar ik ben van mening dat ik liever open ben tegen mensen die misschien niet deze info te horen krijgt van te voren. Voor zover is het nog afwachten.
Je wilt absoluut geen onrust veroorzaken maar gooit er wel een niet bevestigde bron uit en dus een speculatie die nergens op is gebaseerd. Dan moet je dat lekker voor je houden en mondeling je vrienden blij mee maken
speurneusc schreef:yep mijn ouders hebben daar altijd hun inkopen gedaan, ik mocht wachten in het restaurant met wat geld voor ijs en limo of in de auto wachten.
_lautje_ schreef:Echwel schreef:https://www.ninefornews.nl/nobelprijswi ... en-immuun/
Ninefornews is een hoax site. Die vertellen ook de mooiste verhalen en sprookjes over vaccinaties, 9/11, etc.
Alles wat daar wordt geschreven met 10 korrels zout nemen