Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinthee schreef:De bezorger die hier altijd komt oefent het hele jaar door voor zwarte piet
Ipv gewoon aanbellen, belt hij aan en begint vervolgens direct als een malle op de voordeur te bonken. En als je niet binnen 10 seconden open hebt gedaan, belt en bonkt hij gelijk weer
Maar verder is het een prima bezorger hoor
Tallie1979 schreef:Nou, ik verstuur voortaan alleen nog maar pakjes met andere bedrijven dan PostNL.
Ik verstuur een aangetekend pakket op. Betaal dus extra voor de handtekening van de ontvanger.
Vervolgens is het pakket open gemaakt en bij buren van de geadresseerde neergegooid die niet thuis waren. En dus onbeheerd achter gelaten. Er is niet gevraagd om nummers van de legitimatie van geadresseerde, want daar hebben ze niet aangebeld. Er is geen handtekening van de geadresseerde, want daar is niet aangebeld. Maar ik heb er wel voor betaald.
En dan ga je verhaal halen bij de post. Krijg je de flauwe flapdrol opmerking dat ze er niks aan gaan doen, want het pakket is toch terecht?
Ja, opengemaakt, aangetekend, gedumpt en godzijdank had de geadresseerde een eerlijke buur!
Dienst niet correct geleverd. Krijg alleen een standaard antwoord en verder kan ik het bekijken.
juval schreef:ik had vandaag iets raars. Gisteren iets besteld, zou vandaag geleverd worden. T&T stond op tussen 10.10 en 12.10. Helemaal prima niets aan de hand. Ik kon ook gewoon zien dat de bezorger onderweg was.
Maar toen kreeg ik om 9.35 een mail dat ik nog 2 dagen de tijd had om mijn pakketje op te halen anders zou het worden teruggestuurd naar de afzenderheel apart.
Het pakje kwam gewoon om 10.30, niets aan de hand verder, maar ik vond het zo'n rare mail.
Jolien87 schreef:juval schreef:ik had vandaag iets raars. Gisteren iets besteld, zou vandaag geleverd worden. T&T stond op tussen 10.10 en 12.10. Helemaal prima niets aan de hand. Ik kon ook gewoon zien dat de bezorger onderweg was.
Maar toen kreeg ik om 9.35 een mail dat ik nog 2 dagen de tijd had om mijn pakketje op te halen anders zou het worden teruggestuurd naar de afzenderheel apart.
Het pakje kwam gewoon om 10.30, niets aan de hand verder, maar ik vond het zo'n rare mail.
Dit had ik ook!
Ik heb voor de zekerheid maar niet op de tracking link geklikt.
Jolien87 schreef:juval schreef:ik had vandaag iets raars. Gisteren iets besteld, zou vandaag geleverd worden. T&T stond op tussen 10.10 en 12.10. Helemaal prima niets aan de hand. Ik kon ook gewoon zien dat de bezorger onderweg was.
Dit had ik ook!
Ik heb voor de zekerheid maar niet op de tracking link geklikt.
juval schreef:denk je dat het iets fishing of virus achtigs is?