Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Er zit juist een enorm decolleté in.
Maakt ook niet uit, ieder haar mening.
Danique_G schreef:Nee ben echt smerig. Ik douche ook nooit. Maar ja, wel lekker rustig om me heen tijdens spitsuur in het OV.
Er zijn gewoon andere manier dan de wasmachine om alles schoon te krijgen jongens. Stomen, vriezer, bak met koude water. Denim houdt niet van de wasmachine, ook Levi’s, g-star en wrangler broeken niet. Draag zelf alleen Levi’s en g-star en ik was zelden. Alleen als het écht moet.
IMJ schreef:Danique_G schreef:Nee ben echt smerig. Ik douche ook nooit. Maar ja, wel lekker rustig om me heen tijdens spitsuur in het OV.
Er zijn gewoon andere manier dan de wasmachine om alles schoon te krijgen jongens. Stomen, vriezer, bak met koude water. Denim houdt niet van de wasmachine, ook Levi’s, g-star en wrangler broeken niet. Draag zelf alleen Levi’s en g-star en ik was zelden. Alleen als het écht moet.
Klopt! Maar ik vind toch dat er knieën in komen.. de boel gaat wat lubberen.. na wassen zijn ze er terug in model. Ik was ze meestal niet heter dan 30C tegenwoordig
MarlindeRooz schreef:Gewoon bij alle andere was op 30 graden. Maar ik heb niet zoveel donkere was om dat op te kunnen sparen.
Humpiedumpie schreef:Kleding met kleur kan je het beste de eerste keer met azijn wassen, dan schijnt de kleur beter te blijven zitten..
Boras schreef:MarlindeRooz schreef:Gewoon bij alle andere was op 30 graden. Maar ik heb niet zoveel donkere was om dat op te kunnen sparen.
Toch is dat wel jammer van je andere was.
Donkere was blijft vaak wat afgeven.
Soms blijft er een wit sokje achter in de wasmachine. Als ik daarna donkere was was of 30 graden en met speciaal wasmiddel, dan komt de som er grijs uit en kan worden weggegooid.