Valserd. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Valserd. 
Misschien perongeluk?
Nog andere interessante tips mogen natuurlijk altijd. Lienie_F schreef:Ik wel ja
En het levert op dat iemand uit ons app/instagramgroepje me ontvolgd heeft
.
Met mijn paardenaccount sowieso, en ik zeg wel eerlijk dat als ik iemands foto's gewoon niet leuk/interessant vind ik uiteindelijk wel weer ontvolg. Maar zodra ik gevolgd wordt volg ik eigenlijk altijd terug
Ik volg bij voorbaat al geen privé-accounts en denk dat er meerdere zijn. Verder richt ik me enkel op volledige paardenaccounts en beperkt op bos/natuur. Dus als het een algemene account is dan volg ik ook niet, ookal is het een bokker. Kwestie van toch een beetje overzicht te houden
nouja jammer. Als ik m'n account van privé af ga halen zal ik eerst een hoop veranderen of verwijderen en dan vind ik het niet meer mijn account als ik moet nadenken over wat ik wel of niet plaats omdat niet letterlijk iedereen het hoeft te zien
Anoniem schreef:Ik heb volgens mij elke bokker terug gevolgdMet mijn paardenaccount sowieso, en ik zeg wel eerlijk dat als ik iemands foto's gewoon niet leuk/interessant vind ik uiteindelijk wel weer ontvolg. Maar zodra ik gevolgd wordt volg ik eigenlijk altijd terug
Es_ther schreef:Privé vind ik het toch wat "raar' om een verzoek te versturen ofzo. Weet niet zo goed haha.