Make up, en dan met name alles (behalve foundation en bronsing) wat je nodig hebt voor het shapen van je gezicht plus een handleiding hoe te gebruiken zou ik ook leuk vinden
Anoniem
Geplaatst: 07-11-17 18:33
BlackClaw schreef:
Ik ben al klaar met shoppen enkel nog een doos zoeken.
Jij bent snel
Ik heb wel al ideeën voor mijn lootje, nu nog bedenken wat ik ga halen en afwachten of sommige dingen misschien in de aanbieding komen
Voor mijn secret santa: Tweedehands is geen probleem, zolang het er nog goed uit ziet. (Dus het 'stempeltje' z.g.a.n)
Ik hou niet zo van tweedehands Al moet ik zeggen dat ik nog steeda erg blij ben met het kookboek van vorig jaar... Maar goed, die is ook niet meer nieuw te krijgen
Ik kijk wel eens bij de kringloop maar zie er eigenlijk nooit iets dat ik wil hebben... vorig jaar zomer 1 shirtje en die heb ik nog niet eens aangehad. Vond hem dus eigenlijk toch niet leuk genoeg.
Tweedehands boeken (kringloop, marktplaats, bol.com) vind ik wel heel fijn, bespaart mij veel geld ook! Voor mijn SS: ik studeer kind & jeugd psychologie (momenteel afstudeerstage met peuters, zó leuk) en werk met autistische kinderen dus als je daar een leuk (tweedehands) boek bij vindt, mag dat ook natuurlijk!
Leuk hoor, binnenkort eens even tijd maken om te gaan shoppen!