Gelijk maar een broekje er bij besteld van name it. Hebben jullie ook de broeken een maat kleiner dan de bovenkleding, of heeft die van ons gewoon korte benen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:De jas is eralleen nu ligt de kleine man te slapen dus nog even wachten met passen.
Gelijk maar een broekje er bij besteld van name it. Hebben jullie ook de broeken een maat kleiner dan de bovenkleding, of heeft die van ons gewoon korte benen?
[ [url=m/1Yo60v.jpg]Afbeelding[/url] ]
MizzMontana schreef:Haha de dames wachten in spanning hun bestelling af!
Stiekem ben ik best jaloers op mensen die bij leuke baby kledingwinkels in de buurt wonen. Hier in het oosten vind ik het wat tegenvallen, of ik zoek niet op de juiste plek... voor kinderen al wel wat leuks gevonden in Hengelo, maar dat is pas vanaf maat 104 geloof ik, duurt iig nog even voordat we daar aan toe zijn.
MizzMontana schreef:De jas is eralleen nu ligt de kleine man te slapen dus nog even wachten
tita schreef:_lautje_ schreef:Ik koop vooral via internet momenteel. Eerder wel veel van Feetje en Noppies hier in t dorp, maar feetje gaat veel niet tot 86 en Noppies is wisselend leuk.
plua dat ik ook wel houd van iets wat niet iedereen aan heeft op de crèche.
Feetje heet na maat 86 Jubel