Bedankt!Ik wilde hem eigenlijk in kleur doen, maar toen ik het schaakspel pakte bleken de stukken niet zwart maar bruin te zijn. Dan maar in zwart-wit.
De opdracht van vandaag,wat vinden jullie: de foto van gisteren gebruiken of een vd foto's vanaf dag 1?
Ik denk die van gisteren, maar ik ga niet nogmaals het zelfde eten Dus ik zou zeggen whatever you want
Gewoon eentje van deze maand kiezen. Dat schaakbord is echt super! Ik was die van gister vergeten.. Dag 11: black and whiteDag 12: same shot, different lightEer ik de juiste hoek (soort van) weer had gevonden
Same shot, different light.Dat hoeft natuurlijk niet al een gemaakte foto te zijn, ik dacht er vandaag veel te zwaar over. Wel een beetje vals gespeeld met filters omdat ik straks visite krijg en daardoor geen tijd meer heb.
Heel gaaf al die zelfde platen en toch anders!Ik zit even in dubio welke plaat ik pak , gisteren had ik de kat maar die wil niet .Giraf maar onthuld , kreeg hem door oa het licht niet heel goed erop . Maar niet ontevreden
Dag 12, Same shot different light De konijnen werkten niet mee, daarom heb ik de foto van gisteren maar geroteerd hahaha.