Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
desi92 schreef:Ik ben op zoek naar een bed voor op de logeerkamer. Eentje gezien hier in de buurt.
Stond verder geen Vp of iets in de advertentie. Dus ik verkoper een berichtje gestuurd wat haar vraag/richtprijs was. Krijg ik reactie terug: je mag bieden wat je wil. En paar min later wat ik er voor over heb.
Voor een logeerbed wil ik niet de hoofdprijs betalen liefst zo goedkoo mogelijk natuurlijk, maar om nou gelijk heel laag te gaan zitten...
Mer1980 schreef:desi92 schreef:Ik ben op zoek naar een bed voor op de logeerkamer. Eentje gezien hier in de buurt.
Stond verder geen Vp of iets in de advertentie. Dus ik verkoper een berichtje gestuurd wat haar vraag/richtprijs was. Krijg ik reactie terug: je mag bieden wat je wil. En paar min later wat ik er voor over heb.
Voor een logeerbed wil ik niet de hoofdprijs betalen liefst zo goedkoo mogelijk natuurlijk, maar om nou gelijk heel laag te gaan zitten...
Tsja ik zou even kijken naar vergelijkbare bedden op MP ofzo en dan op basis daarvan een bod uitbrengen. Lastig dat soort situaties.