Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 00:56

Mag ik me ook melden?

Ben sinds een uurtje ook aan het tinderen gegaan :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 02:02

Emmaa_ schreef:
Ik ben rond de 1.87 dus voor mij is het nog een heel probleem :') Vind een gast die wat kleiner is niet echt een probleem ofzo, maar het liefst heb ik natuurlijk bomen van kerels :)) Maak me ook altijd een heel klein beetje kwaad als ik hele lange jongens met hele kleine vriendinnetjes zie. Die heb ik toch al lang gereserveerd?

Haha, ik ben 1.75 en m'n 'date' is 1.92 ofzo. Niet boos worden :+ Hij is wel echt helemaal van mij :Y)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:44

Ik vind lange mannen niet zo fijn. Ik heb een tijdje iemand gedate die 1.89 is (en wat steviger gebouwd) ikzelf ben 1.63. Het was wel te doen hoor. Maartoch raar. Mijn huidige date is 1.82 ofzo. Ideaal <3

Jolijn jij bent altijd welkom. Bevalt het een beetje? ;)

Morgane: erg he? Haha :') hij is nog wel redelijk initiatief nemend hoor. Maar ik had verwacht hem een paar weken niet te zien ivm drukte en op vakantie. Maar oke dinsdag dus :):) en hij probeert dit weekend jets te fixen. Nou mij prima hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:47

Ja vind het hilarisch hahaha. Best prima!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 09:35

Ik ben 1.64

En mijn gewicht? Geen idee.
Ik ben normaal echt niet zenuwachtig voor en date ofzo, maat voor deze wel wat spanning!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:04

Ik ben in jaren niet zo dun geweest als nu haha.

Ben 1.78 en weeg nu 76 kg.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 10:20

Tamara_089 schreef:
Uit ervaring weet ik dat een stuk groter ooit best ehm tsjah onpraktisch kan zijn ik 1.67 hij 1.91 maar ach het knuffelt fijn

Ik vond het altijd wel fijn, ben (onder de) 1,60m en een ex rond 1,90m :=
Nou is het niet zo moeilijk om groter te zijn dan ik..

Mijn date is verplaatst naar volgende week dinsdag..

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 11:10

Darah3 schreef:
Tamara_089 schreef:
Uit ervaring weet ik dat een stuk groter ooit best ehm tsjah onpraktisch kan zijn ik 1.67 hij 1.91 maar ach het knuffelt fijn

Ik vond het altijd wel fijn, ben (onder de) 1,60m en een ex rond 1,90m :=
Nou is het niet zo moeilijk om groter te zijn dan ik..

Mijn date is verplaatst naar volgende week dinsdag..

Mij hoor je niet klagen hoor. Vind het zeker fijn... hij heeft ook nog eens een goed lichaam dus niet zo'n schriel geval <<)
Heb dates gehad van mijn lengte en persoonlijk vond ik dat echt minder.. zou iemand niet zo snel afwijzen op z'n Lengte (behalve als hij kleiner is) maar hou gewoon van grote mannen dus deze is perfect O:)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:04

Ik hou persoonlijk ook wel van een vent die echt wat langer is! Ik wil gewoon tegen een borstkas aanleunen en een kusje op mn voorhoofd krijgen :')

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:16

Jeetje, jullie gaan hard zeg! Ik heb wel steeds meegelezen. Wat een verhalen komen hier voorbij zeg... Bizar hoe respectloos sommige mannen zijn. Maar gelukkig ook genoeg roze wolkjes :D

Eigenlijk hoor ik hier niet meer want ik heb Tinder helemaal verwijderd := Die ontmoeting van een paar weken terug gaat nog steeds goed, ben hartstikke verliefd. En niet eens een Tinderman! Maar de verhalen hier zijn iets te leuk om weg te blijven :+

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:21

Ja hier ook een grote mannen fan, ben zelf niet heel lang 1.72 maar wel type gezonde hollandse meid (70 kg) dus die iele ventjes daar wil ik gewoonweg niet mee gymen whaha. Met roken heb ik niet zoveel moeite. Qua leeftijd is voor mij 5 jaar ouder of 2 jaar jonger wel een beetje de max.

Had me gister toch ineens veel superlikes, stuk of 5 ofzo (allemaal idioten helaas :') )
Mijn date waarmee ik nog on speaking terms ben heeft of alleen onze gespreksgeschiedenis op tinder gedelete of hij heeft heel tinder gedelete maar ja daar kom ik natuurlijk niet zomaar achter al ben ik daar wel benieuwd naar..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:22

Mijn benen zijn ook breder dan die van hem. :') En ik ben niet bepaald dik. (1.82 en 72 kg)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:25

Ik ben in alles dikker dan mijn vriend, hij weegt dan ook 57kg bij 1m77. Daar kan ik niet tegenop O:)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:27

grote mannen, ben ik het helemaal mee eens.

hoewel tinderman iets lichter is dan ik, is hij wel groter (kin kan op hoofd rusten <3 )
kan ook hakken aan zonder dat ik opeens boven m uitsteek, vind dat zo lelijk

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:30

Dat is best licht of niet? Ik weeg al 52kg bij 1,60m :=

Ik weet niet eens hoe groot of zwaar mijn date is. Volgens mij is ie wel groter wat ik me kan herinneren van 'vroegah' :))

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:38

Die van mij is lang en echt onwijs afgetraind (niet in de zin van eng fitness contest achtig) dus ik voel me wel een beetje bol naast hem haha maar ja ik sport veel en eet gezond dus hij doet t er maar mee en anders moet tie lekker een gespierde spijker gaan zoeken :wave:

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 13:34

Robijntjah schreef:
Mag ik me ook melden?

Ben sinds een uurtje ook aan het tinderen gegaan :)

Ik had jou hier echt niet verwacht :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 13:44

Ik ook niet ;)

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:48

Ik zal nog wat vermaak neerzetten hier

Knip, viel niet in goede aarde -O-

Deze was uiteindelijk niet zo gezellig, nog een paar screenshot, maar zal jullie sparen, hier ging het fout :') uiteindelijk ben ik gewist haha. Hoe het begon: Hij begon te vertellen dat hij op de bank in zijn boxer lag, toen hij vroeg of ik erbij wilde komen heb ik daar met een lachende smilie op gereageerd en gewoon netjes nee gezegd. Toen kwam dit er uit
Afbeelding

ben ook gematched met eten, alleen het zei niks terug. Beetje jammer.

Afbeelding

nog een eenhoorn gek gevonden... Hij had dus echt foto's van zichzelf in het pak van een eenhoorn, en veel meer....

Afbeelding

Denk dat dat wel weer de hoogte punten waren
Laatst bijgewerkt door KellyR op 10-02-16 17:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:51

Ik krijg het idee dat jij tindert om mannen af te zeiken. Je komt niet echt sympathiek over.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:54

Goof schreef:
Ik krijg het idee dat jij tindert om mannen af te zeiken. Je komt niet echt sympathiek over.

Aha jij hebt al mijn gesprekken mee gelezen, interessant!
Was je ook bij mijn dates, waar ik mij ontzettend op verheugd had?

Zoals ik al zei, dit was wat vermaak, niet meer niets minder.
Dat wil niet zeggen dat ik geen leuke gesprekken heb met anderen.

Als mannen zelf conclusies gaan trekken op 1 zin, ja dan is het bij mij raak en kan je hem dubbel en dwars terug verwachten. :Y)

Edit: waarom zou die laatste niet sympathiek zijn.. super leuke gesprekken met die gozer :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 16:55

Sorry wat een bitchy toon sla je aan zeg bij die Jim. :=

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:05

KellyR schreef:
Goof schreef:

Aha jij hebt al mijn gesprekken mee gelezen, interessant!
Was je ook bij mijn dates, waar ik mij ontzettend op verheugd had?

Zoals ik al zei, dit was wat vermaak, niet meer niets minder.
Dat wil niet zeggen dat ik geen leuke gesprekken heb met anderen.

Als mannen zelf conclusies gaan trekken op 1 zin, ja dan is het bij mij raak en kan je hem dubbel en dwars terug verwachten. :Y)

Edit: waarom zou die laatste niet sympathiek zijn.. super leuke gesprekken met die gozer :(

Niet gelijk happen ;)
Jij plaatst hier screenshots om ons iets te laten zien, daar reageer ik op.
Ik zie er trouwens geen enkele vorm van vermaak in, ik vind het, net zoals marlinderooz ook zegt, nogal bitchy overkomen. Als je geen tijd of interesse hebt zeg dat dan gewoon, waarom afzeiken? Omdat het kan?

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:12

Marlinde die van Jim was inderdaad niet heel aardig, maar daarvoor (niet op screenshot) was hij ook niet heel tof. Dus als je dan random komt met ik vind je sexy okay...

Ruben begon te vertellen dat hij op de bank in zijn boxer lag, toen hij vroeg of ik erbij wilde komen heb ik daar met een lachende smilie op gereageerd en gewoon netjes nee gezegd. Toen kwam dit er uit ;) Vond hem op zich wel goed bedacht, maar smaken verschillen.

Goof ben jij hier trouwens alleen om op mij kritiek te leveren of ben je ook aan het tinderen?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:15

KellyR schreef:
Goof ben jij hier trouwens alleen om op mij kritiek te leveren of ben je ook aan het tinderen?

Jeetje relax, maak je niet druk ;)

Niet meer, heb er een fantastische man aan overgehouden, dus ik hoef niet meer te tinderen ;)