Ben sinds een uurtje ook aan het tinderen gegaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik ben rond de 1.87 dus voor mij is het nog een heel probleemVind een gast die wat kleiner is niet echt een probleem ofzo, maar het liefst heb ik natuurlijk bomen van kerels
Maak me ook altijd een heel klein beetje kwaad als ik hele lange jongens met hele kleine vriendinnetjes zie. Die heb ik toch al lang gereserveerd?
Tamara_089 schreef:Uit ervaring weet ik dat een stuk groter ooit best ehm tsjah onpraktisch kan zijn ik 1.67 hij 1.91 maar ach het knuffelt fijn
Darah3 schreef:Tamara_089 schreef:Uit ervaring weet ik dat een stuk groter ooit best ehm tsjah onpraktisch kan zijn ik 1.67 hij 1.91 maar ach het knuffelt fijn
Ik vond het altijd wel fijn, ben (onder de) 1,60m en een ex rond 1,90m![]()
Nou is het niet zo moeilijk om groter te zijn dan ik..
Mijn date is verplaatst naar volgende week dinsdag..
Goof schreef:Ik krijg het idee dat jij tindert om mannen af te zeiken. Je komt niet echt sympathiek over.
KellyR schreef:Goof schreef:Ik krijg het idee dat jij tindert om mannen af te zeiken. Je komt niet echt sympathiek over.
Aha jij hebt al mijn gesprekken mee gelezen, interessant!
Was je ook bij mijn dates, waar ik mij ontzettend op verheugd had?
Zoals ik al zei, dit was wat vermaak, niet meer niets minder.
Dat wil niet zeggen dat ik geen leuke gesprekken heb met anderen.
Als mannen zelf conclusies gaan trekken op 1 zin, ja dan is het bij mij raak en kan je hem dubbel en dwars terug verwachten.
Edit: waarom zou die laatste niet sympathiek zijn.. super leuke gesprekken met die gozer