En nee ik stuur niemand weg. Maar aangezien ik daar in een vierzits in de stiltecoupé zit zeg ik er wel wat van als je gaat zitten kletsen. En als het geen stiltecoupé is klets ik gezellig mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koper schreef:Je bent 21 meid.
En nee ik stuur niemand weg. Maar aangezien ik daar in een vierzits in de stiltecoupé zit zeg ik er wel wat van als je gaat zitten kletsen. En als het geen stiltecoupé is klets ik gezellig mee
Citaat:Ook als het geen stiltecoupé is vind ik het niet leuk. Wil je met je groepje in een vierzits? Er is vast verderop in de coupé/trein nog wel eentje vrij. En anders zoek je een plekje waar je naast elkaar kunt zitten (met gangpad er tussen).
MarlindeRooz schreef:Ja dat heb ik ook, en ik ben 1.83 (beenruimte) en heb vaak veel tassen bij me (nu 3). Dus die kunnen dan lekker op de stoel.
Iinge_ schreef:Ik was gisteren zo verbaasd, ik loop uot het station, check uit en wil door het poortje lopen. Rent iemand snel tegen me aan, duwt me terug door het poortje zodat hij niet hoefde in te checken. Stond ik bijna vast tussen de poortjes terwijl ik al uitgecheckt was. Ook geen sorry of iets, daar kan ik me pas echt aan irriteren.
AmyII schreef:In de bus die ik bijna elke dag neem ook zo vaak iemand waarvan de ov-chipkaart 'het niet doet' nee nee.. En dan wel gratis mee mogen.
_sharonnn schreef:Koper schreef:Je bent 21 meid.
En nee ik stuur niemand weg. Maar aangezien ik daar in een vierzits in de stiltecoupé zit zeg ik er wel wat van als je gaat zitten kletsen. En als het geen stiltecoupé is klets ik gezellig meeCitaat:Ook als het geen stiltecoupé is vind ik het niet leuk. Wil je met je groepje in een vierzits? Er is vast verderop in de coupé/trein nog wel eentje vrij. En anders zoek je een plekje waar je naast elkaar kunt zitten (met gangpad er tussen).
Daar reageerde ik op "meid"![]()
Als je privé wil zitten in alle rust, bel je maar een taxi.