Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:00

melody7 schreef:
Ik ook :+

En ik heb nog een erge... Mijn moeder en ik hebben de gewoonte om iets aan de beesten te vragen en dan zelf met rare stemmetjes te antwoorden O:)
Maar echt alleen hier thuis voor de dieren, bij mn verzorgpaard doe ik het niet. Daar zit ik bovenop te zingen :+

Doen mijn vriend en ik ook met de hond :D

haffylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:05

confession:
Een vriendin en waren een keer een hond van haar uitlaten en even lekker zwemmen in de beek. Wij waren jong wisten wij veel. De hond was kei lief maar was ene jachthond. Aan de andere kant van de beek zat een weide met kippen met een klein hekje aan de water kant en aan de weg kant ene heel hoog hek. Er waren veel kippen gesneuveld door vossen. De hond keek normaal nooit op of om dus ik zeg tegen me vriendin. kijk wat een dikke kippen en rent naar heb en staat gewoon te kijken. wij roepen en hij komt braaf terug. Alleen toen die voor de 2de keer bij hek stond riepen we hem weer met idee van toch maar aanlijnen hij is wel ineens heel geinteresseerd niks voor hem. en ineens de hond springt over het hek en grijpt de dikste kip. Wij in paniek om de beek heen en snel over het hek het weiland in de hond vangen. De kip was jammer genoeg maar misschien ook wel gelukkig dood.
Wij met ons goed gedrag aanbellen maar was niemand thuis. Me vriendin zei later een briefje inne bus te doen maar dat heeft ze niet meer gedaan die man denkt tot vandaag nog steeds dat het een vos was dus nu staat ook aan de waterkant een fatsoenlijk hek.

Monchou

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:23

Ik heb wat PB's gestuurd :+

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:25

Ik ben ook benieuwd Martine :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:29

ik ook!

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:36

Ik nu ook eigenlijk :x

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:37

Ik oooook!
Nog een confession hier, ik irriteer me altijd dood als er vriendjes van mn broertje blijven slapen. Gewoon omdat ik dan niet naar de douche kan in mn nakie of omdat ze slurpen aan tafel, ik word er echt helemaal kriegel van :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:07

Ik ook, Martine! :))

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:21

ik ooook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:24

Ik ook. :+

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:26

En terug naar de confessions :o

Confession: Ik heb gister een hele zak blauwe m&ms leeggegeten als avondeten :Y) :oo

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:27

Ik ook :D :D

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:27

Confession: ik heb eergisteren veel te dure nike's gekocht terwijl ik dat geld had willen gebruiken voor een winterjas :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:32

MarJon schreef:
vuurneon schreef:
In dat kader: ik vind het ook werkelijk vreselijk als volwassenen het hebben over hun mannetje en ventje als ze hun partner bedoelen. Je bent geen 14 meer! :+ :+

(Of je moet gewoon volks zijn, dan past het enig bij de gouden naamketting :') )

Ja. Ja. JA! :')

"Vanavond eindelijk het mannetje weer thuis." Oh, komt je kaboutertje langs?

Jaaa dat vind ik dan wel weer erg :r
In de categorie helemaal walgelijk: 'Straks lekker hapje eten met me mannetje'.
Je eet geen hapje als je uit eten gaat of überhaupt gaat eten. Dan heb je een bord vol eten. Niet 1 hapje.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:44

Ik beken...

Ik heb mijn vriend aan het begin van onze relatie een ultimatum gesteld: of ik ruim zijn kledingkast op en de helft gaat weg, of ik ga zelf weg.

Zijn moeder kocht altijd kleding voor hem (en nu hoeft het geen probleem te zijn, ware het niet dat ze geen smaak heeft en zelf al hulp nodig heeft met kleding kopen := ), van die mannenhemdjes met malle printjes en als klap op de vuurpijl... 3/4 polyester broeken. Ja polyester. Van die vormloze krengen. Het leek wel Sjonnie die voorbij kwam :+
Zijn pyama's waren nog erger, ik denk dat elk man in het bejaardentehuis soortgelijke pyama's droegen :') uiteraard met sokken over de broekspijpen heen :j

Ik had mijn grens bereikt := ben er niet trots op :')

Maar.... Het had effect: hij had wel smaak! Hij ging zelf winkelen en ontdekte dat het ook best leuk kan zijn :D Van sloeber dan ijdele man gelukkig.

Liefde maakt niet zo blind dat ik die vreselijke kleding kon waarderen _O-

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:50

Serieus?! Pyjama als man? :oo IK had allang weggerend _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:53

Pyama heb ik geen moeite mee, t is echt een enorme koukleum := Man met 3 kruiken in bed als alternatief? Nee :')
Hij heeft nu echt mooie nachtkleding in de kast :) Gewoon in de goede maat en die niet vormloos worden :')

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 12:55

Ik kan mij er gewoon niks bij voorstellen :') Dikke turn off hier in ieder geval :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:00

Ben hier geen mod maar: Denken jullie eraan dat je geen andere Bokker mag bespreken? Beter even via PB.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:02

Sunrise19 schreef:
Ik kan mij er gewoon niks bij voorstellen :') Dikke turn off hier in ieder geval :')

Ja dat dacht ik ook altijd, maar hij voelt ijskoud aan en hij trilt de hele tijd. Verkeerde vibraties dus :') komt dan ook geen zinnig woord meer uit, omdat hij volledig verkrampt is dan :(:)

Is alleen geen excuus om dan maar die opa gedrochten aan te doen _O-

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:05

Lekker bovenop gaan zitten dan? :') Nee even serieus, lijkt mij voor hem ook niet fijn. Maar dat iemand zo'n erge koukleum kan zijn zeg :oo

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:11

Ja, t is echt heel erg, voor hem vreselijk.

Helaas voor hem heb ik het altijd warm, dus de kachel is ook nog niet aan geweest := (en die wou hij al aan doen haha). Fleece kleed is dan ook niet voor mij :') maar voor hem omdat het voor hem dan net te koud in huis is als hij stil zit.

Nee, niet heel mannelijk, wel effectief :')

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:27

Ohh ik herken me in je man, ik ben ook een verschrikkelijke koukleum. Altijd koude voeten, en na lang stilzitten ook altijd ijskoud. Ik sliep tijdens de hittegolf nog met een donsdeken :+ En nu alweer een dubbele, en dan word ik snachts rond 3 uur nog wakker van de kou

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:27

Damned schreef:
Ohh ik herken me in je man, ik ben ook een verschrikkelijke koukleum. Altijd koude voeten, en na lang stilzitten ook altijd ijskoud. Ik sliep tijdens de hittegolf nog met een donsdeken :+ En nu alweer een dubbele, en dan word ik snachts rond 3 uur nog wakker van de kou

Dat dus haha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:30

Als ik hem zat ben, geef ik hem wel door; kunnen jullie mooi de kachel hoog zetten, vechten om dekens en heb je geen zeur piet (ik :') ) erbij die alles lekker tegen elkaar open zet en zelfs de badkamer ijskoud heeft hahaha omdat dat zo verkwikkend is :')

Ja ik ben een gemene, want ik zorg er met liefde voor dat het fris is in huis }> omdat ik het zelf te warm heb haha.