Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EmmaK95 schreef:[ [url=m/eujn76.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben sinds gisteren ook trotse eigenaar van een paar dr. Martens en ik ga ze nu al nooit meer uitdoen!
EmmaK95 schreef:Jolien87 ja ik vrees ook voor mn portemonnee nu..! Inderdaad de Virginia! Leer is een stuk soepeler, maar lees nog steeds verhalen dat inlopen zeer kan doen. We wachten af en anders is dat maar zoen mijn vriend heeft verder inderdaad weinig te vinden
![]()
Heb zin om dit topic verder te volgen en al jullie mooie aanwinsten te bewonderen!
Francieen schreef:Hoihoi! Ik had een vraagje. Ik wil dms gaan kopen maar ik vind veel modellen heel grof. Zijn er ook iets minder grove modellen dus wat vrouwelijker
Jolien87 schreef:EmmaK95 schreef:Jolien87 ja ik vrees ook voor mn portemonnee nu..! Inderdaad de Virginia! Leer is een stuk soepeler, maar lees nog steeds verhalen dat inlopen zeer kan doen. We wachten af en anders is dat maar zoen mijn vriend heeft verder inderdaad weinig te vinden
![]()
Heb zin om dit topic verder te volgen en al jullie mooie aanwinsten te bewonderen!
Het scheelt al enorm dat die niet zo'n stugge rand bij je enkels hebben. En voor de rest is het een kwestie van afwachten hoe je voeten zich de komende dagen gaan voelen.
Ik heb dezelfde als jij in het zwart en in het roze. De zwarten liep ik zo op weg en heb ik nooit een pijntje van gevoeld. De rozen daarentegen moest ik een maat groter kopen en zijn nog wat krap bij de wreef. Gek want het is precies hetzelfde type maar wellicht dat er in de productie toch iets is veranderd.
Het is gewoon altijd weer afwachten hoe een model zit.
Francieen schreef:Hoihoi! Ik had een vraagje. Ik wil dms gaan kopen maar ik vind veel modellen heel grof. Zijn er ook iets minder grove modellen dus wat vrouwelijker