Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

Om zulke onchristelijke tijden opstaan doe ik toch echt alleen maar voor vakanties (werk als reisbegeleider voor mensen met een beperking). Haha maar dan zorg ik mooi dat ik de avond er voor al door de douche ben geweest... bovendien zie ik mezelf nog geen make-up op doen... is dan meestal aankleden, koffie, hopen dat ik mijn boterhammen niet vergeet en in de auto springen! (btw, ik ben heel slecht in opmaken, gaat overdag al mis dus laat staan om 04.00
)
alleen de huurhuizen in zwanenburg zijn achterlijk duur! Gaan morgen voor de grap bij een koophuis kijken. 
Jolandaa schreef:Mn vriend zn huis is ws verkocht. Ik moet 15 juni mn huis uit (anti kraak). Dus ja waarom niet samen wonenalleen de huurhuizen in zwanenburg zijn achterlijk duur! Gaan morgen voor de grap bij een koophuis kijken.
Nouja als je een vriend hebt en beide geen huis meer... haha bijna het 'twee voor de prijs van één' idee. Hoop dat jullie iets moois vinden voor een leuke prijs. Is idd echt gek hoe prijzen soms verschillen op een korte afstand. Hier ook waar veel studenten en starters zijn is alles giga duur. Of je moet al voor een dorp kiezen en de extra reis- (auto-) kosten voor lief nemen.