Sammie schreef:Ivm die trouwbeurs zou dat kunnen toch?
Ik heb toen ik thuis kwam meteen gezocht wanneer die trouwbeurs was en dat was dus dit weekend. Dus nu ben ik er zeker van dat hij het echt was!
Jammer dat ik het niet eerder door had. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Hij had niet zo heel veel goeds over voor de getoonde Nederlandse bruidsjurken
Alleen die van Maxima en Chantal Janzen vond hij redelijk geloof ik
Charissiej, leuk! Was het ook wat je in gedachten had?
al kom ik in dit topic wel bijzondere jurken tegen

Maar kan me voorstellen dat ze ervan balen!
Cayenne schreef:Ik gooi maar weer eens wat jurken in het topic![]()
Voorkant:
[ Afbeelding ]
Achterkant:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Hij is de laatste weken aanhankelijker dan ooit, ik ben benieuwd 

Ik ben erg benieuwd!
Vrijdag ga ik jurken passen, ben benieuwd. Cayenne schreef:Joolien, dat roep je nou al maanden. Geef hem eens een flinke hint, zeg
Ik mag die van mij aankomende woensdag afpassen en dan mag hij ook meeIk ben erg benieuwd!
Er moest nog een milimeter van de lengte af en de buste moest aansluitend, dus ik ben benieuwd in hoeverre ze hem verbouwd hebben. Ben zo bang dat hij straks tegen valt
Sammie schreef:Ach..ik lag gisteren naar SYTTD Atlanta te kijken. Zegt VL kijk je daar nu alweer naar. Ik zeg voor de gein: Jep, ff een jurk uitzoeken voor volgend jaar.. Zegt ie: nou niet zo een, die zijn hartstikke duur...VL begint t al te leren dus

Joolien schreef:Ja hou op schei uit![]()
Hij zegt dat hij me pas vraagt als ik het een half jaar niet over trouwen heb, maar vervolgens begint ie er zelf over![]()
Spannend, wat gaat de tijd snel. Wanneer is de grote dag ook alweer?
Leuk, zo vlak voor de bruiloft 
Nu maar weer verder zoeken. Eigenlijk vind ik die dingen niet mooi, maar blauwbekken is ook niet echt een optie
Tijdens de plechtigheid doe ik hem in ieder geval niet aan. 
Leuk, dat trouwen! Ik zal blij zijn wanneer de rust terug is!