Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dott schreef:SERVICE MEDEDELING!
Nuvel heeft aangeboden het pakketje van Carineken op zich te nemen en naar BE te verzenden.
Maar ze gaf aan het jammer te vinden dat niemand haar moet raden.
Nu stelde ze voor om zelf 2 pakketten te verzenden. 1 naar Carineken, die dat dan al weet, en 1 naar nog iemand.
Zelf krijgt ze maar 1 pakketje, maar verzend er wel 2.
Gezien ik iedereen door elkaar hussel, is dit prima mogelijk organisatorisch (ervanuitgaande dat ik er geen bende van maak)
Maar wilde dit toch even in de groep gooien, verwacht niet dat iemand er problemen mee heeft, maar dat betekend dat het dus alsnog zo kan zijn dat Nuvel je pakket verstuurd heeft.
Dott schreef:Nog een huishoudelijke mededeling![]()
Ik heb van de volgende mensen nog geen adresgegevens. (als ik alles goed genoteerd heb)
- Koekeroekus
- Simoonzel
- MerleSimone
- Gowlan
- benangelique
- _Marinke_
- SpeechLess
- Giolli
- Amira_
- Rofah
Als het goed is klopt dit, mocht je nou wel je adres hebben gestuurd en toch op dit lijstje staan. Laat me dat dan even wetendan ben je er ff tussendoor geglipt.
Dott schreef:Superlief hoor![]()
Iets totaal anders, kom ik net toch tot de conclusie dat ik mapjes kan maken in mn pb'sheel erg fijn voor neurotische mensen als ik
kan ik de pb's hiervan apart houden
Rudina schreef:Wat een lief aanbod!
Ik hoop stiekem dat ik iemand krijg die wel open staat voor chocolade, ik woon bij de grens en in Duitsland is er zoveel leuks te kopen.
Ik ben bang dat ik die 10 euro fors ga overschrijden haha.