Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:19

Mijn schumi staat al sinds gisteren op de BM, daar heb ik na het posten ontdekt dat ze dus fiks duurder te koop staan (maar die staan er dan ook al een mooie tijd :)) )

Och, ik heb nu een wachtlijst van de meid die 'm wil passen in maart en dan 3 anderen die gemaild hadden voor interesse. Van 1 daarvan heb ik het bod afgewezen, want ik zak niet in prijs, en nadien niks meer gehoord. Beide anderen willen wel graag op de hoogte gehouden worden hoe het passen afloopt. Omdat ik geen onnodig lange wachtlijst wil veroorzaken heb ik het nu even op gereserveerd gezet.
Had nooit zoveel animo ervoor verwacht, zeker niet omdat de zadelmarkt verder wel gewoon redelijk plat ligt voor zover ik hoor :P

Mocht het na die periode niet verkocht zijn kan ik het alsnog aanpassen en op MP plaatsen...

Jadeleigh263

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:29

Wat is vertsandig om te gaan doen?

Ik had 2 verschillende kopers op fb uit Be voor 2 verschillende producten.

Ik zou van alle 2 langer dan een maand geleden geld ontvangen.

Bij de een was er een fout gemaakt bij de bank, en een week geleden zou de bank het geld naar mijm rekening overmakenn maar ik heb nog steeds niks binnen.

Ondertussen heb ik een andere koper, maar ik voel me zo banketstaaf omdat ze het de splllen aan hun dochter wilde geven als bday cadeau.

Bij de andere koper uit Be, schijnt het geld verdwenen te zijn, en de bank is het aan het uitzoeken waar het geld nu is
Ze wiltniet opnieuw geld overmaken, wat ik best begrijpelijk vind.

Meestal wil ik het rustig afwachten, maar nu zit er voor mij een beetje haast aher de verkoop ivm verhuizing.

Ik heb ooknognooit meegemaakt dat 2 verschillende personen hetzelfde probleem hebben ,et overmaken.

Vooral in geval 2, waar het geld dus 'verdwenen' is, weet ikniet wat ik moet doen.. :n

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:35

Ik heb vandaag mijn pakketje keurig ontvangen! Ik had hier mijn twijfels over omdat het contact erg moeizaam verliep. Maar heb het ontvangen en de paardjes waren keurig verpakt.

Dus ik op zoek naar nog meer paardjes om de verzameling compleet te maken. Ik zag een advertentie op marktplaats, met een vraagprijs van 35 euro. Ik heb een mail gestuurd met dat ik wel interesse had, mits ze ook wilde verzenden. Kijk ik weer op marktplaats, hebben ze de vraagprijs met 5 euro verhoogd -O- hierdoor ga ik er stiekem vanuit dat ze mijn mail hebben ontvangen en hier nog een slaatje uit willen slaan..heb nog geen mail terug gehad maar baal er wel een beetje van :=

Jadeleigh263 schreef:
Wat is vertsandig om te gaan doen?

Ik had 2 verschillende kopers op fb uit Be voor 2 verschillende producten.

Ik zou van alle 2 langer dan een maand geleden geld ontvangen.

Bij de een was er een fout gemaakt bij de bank, en een week geleden zou de bank het geld naar mijm rekening overmakenn maar ik heb nog steeds niks binnen.

Ondertussen heb ik een andere koper, maar ik voel me zo banketstaaf omdat ze het de splllen aan hun dochter wilde geven als bday cadeau.

Bij de andere koper uit Be, schijnt het geld verdwenen te zijn, en de bank is het aan het uitzoeken waar het geld nu is
Ze wiltniet opnieuw geld overmaken, wat ik best begrijpelijk vind.

Meestal wil ik het rustig afwachten, maar nu zit er voor mij een beetje haast aher de verkoop ivm verhuizing.

Ik heb ooknognooit meegemaakt dat 2 verschillende personen hetzelfde probleem hebben ,et overmaken.

Vooral in geval 2, waar het geld dus 'verdwenen' is, weet ikniet wat ik moet doen.. :n

Ik vind het wel héél toevallig.. Ik zou het eerst op z'n beloop laten denk ik. Eventueel mailen dat je het weer in de verkoop doet, en dat als je het geld van hen alsnog ontvangt dit terugboekt of iets dergelijks

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:37

Als je al zo lang wacht op het geld zou ik die nieuwe koper niet laten lopen.
Geld dat kwijtraakt vind ik altijd een beetje een gek verhaal.
Een berichtje sturen dat je een andere koper hebt voor de spullen en omdat het in de weg ligt je daarvoor gegaan bent.

Mocht het alsnog binnenkomen gewoon netjes terugstorten.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:50

Jaaa... Ik snap ook niet waarom zij wel problemen met storten hadden en andere mensen niet.. Ik had iban en biccode er bij gestuurd. Maar een maand vind ok gewoon too much worden :n

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:07

Pff, mijn advertenties staan pas een paar uur en nu al weer van die reacties waarvan ik denk waarom?

Via marktplaats een reactie op mijn beschermers en singel, krijg ik dit
Hoi. Evt interesse in singel en beschermers.

Oke? Leuk maar wat wil je dat ik daarop zeg. Dus maar verteld dat ik op de beschermers al een bod heb en dat ze een goed bod mag doen EXCL verzendkosten, en niet minder dan het bedrag wat ik er minimaal voor wil hebben samen.

Krijg ik terug een bedrag incl, lager dan de prijs van de spullen samen. Is het nou zo moeilijk? Ik doe het al voor niet erg veel geld weg, amper gebruikte spullen voor ong 50% van de prijs.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:29

Waarschijnlijk toch een goede ervaring :D mevrouw gaat het geld voor mijn zadel + verzendkosten overmaken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 00:56

Ik heb mijn cavallo blue label rijbroek er op staan, is een witte en 2x gedragen, echt zo goed als nieuw maar ik heb geen idee wat ik er voor kan vragen, heb het maar op bieden gezet, eerste reactie: wat wil je er voor hebben.. Tsja dat weet ik dus niet haha..

Verder op iets met een VP van €45, €10 geboden, dat bod heb ik maar gewoon verwijderd.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 07:41

dees_daan schreef:
Ik heb mijn cavallo blue label rijbroek er op staan, is een witte en 2x gedragen, echt zo goed als nieuw maar ik heb geen idee wat ik er voor kan vragen, heb het maar op bieden gezet, eerste reactie: wat wil je er voor hebben.. Tsja dat weet ik dus niet haha..

Verder op iets met een VP van €45, €10 geboden, dat bod heb ik maar gewoon verwijderd.

Wat is de nieuwprijs?

Ik heb die mensen van die paardjes nog eens gemaild, bang dat marktplaats mailtjes niet aankomen. Is er anders iemand die in/vlakbij Bavel (Noord Brabant) woont en die de set wil ophalen en wil verzenden? (Tegen vergoeding). Aangezien er in de advertentie staat dat het alleen ophalen is.

Ik wil die set stiekem namelijk heel graag hebben :')

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 10:01

dees_daan schreef:

Ik had dezelfde rijbroek in het grijs, niet veel gedragen voor €40, steeds boden van rond de 7,5/€10 gehad. Uiteindelijk verkocht voor €20.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 11:34

Misschien iemand nog een shetdekentje in de aanbieding? 110 cm waterdicht 100 tot 150 grams is voor een verwaarloosd ponytje dat helemaal vol luizen zit en die we nu willen scheren.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 11:36

Ik ben juist op zoek naar die Cavallo Blue labels :)) Heb er idd een aantal (gebruikte) gekocht voor 20 euro en zelf een die te groot bleek ook weer verkocht voor 20, vond ik als koper en verkoper een redelijke prijs. Tenzij natuurlijk maar een paar keer gedragen, dan kun je wel tegen de 40 gaan zitten :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:09

MarjanB schreef:
Misschien iemand nog een shetdekentje in de aanbieding? 110 cm waterdicht 100 tot 150 grams is voor een verwaarloosd ponytje dat helemaal vol luizen zit en die we nu willen scheren.

Dit is geen vraagtopic....

Zelf op MP op de BM kijken, of daar een advertentie plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:11

Vientje schreef:
Ik ben juist op zoek naar die Cavallo Blue labels :)) Heb er idd een aantal (gebruikte) gekocht voor 20 euro en zelf een die te groot bleek ook weer verkocht voor 20, vond ik als koper en verkoper een redelijke prijs. Tenzij natuurlijk maar een paar keer gedragen, dan kun je wel tegen de 40 gaan zitten :)

Het zijn ook echt fijne broeken maar de witte doe ik waarschijnlijk toch niet meer aan, als het een andere kleur geweest was had ik hem zelf gehouden haha.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:17

Ja he, jammer dat ze uit de handel zijn gedaan. Enige rijbroeken waar mijn lijf fatsoenlijk bij past :+

Ik heb weer een bijzondere op MP....onduidelijkheid over de verzendkosten. Heb nu gevraagd of ik echt het juiste verzendbedrag voor ogen heb, maar hoor daarop niks meer. Zal mij benieuwen hoe dit nou weer gaat lopen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:25

HTM schreef:
MarjanB schreef:

Dit is geen vraagtopic....

Zelf op MP op de BM kijken, of daar een advertentie plaatsen.

Goh zou je denken? Er worden toch meerdere zaken besproken zoals rijbroek zadel enz... We houden mp en BM in de gaten maar je weet nooit wat iemand in dit topic nog heeft liggen.. Als je wist hoe erg de pony er aan toe is kan je misschien ook begrijpen waarom ik het toch vraag in dit topic.. zucht

Pony is zo mager dat ie 3 weken langer daar misschien al niet eens overleefd had..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 12:35

Zullen we het leuk houden hier? :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:05

MarjanB schreef:
Goh zou je denken? Er worden toch meerdere zaken besproken zoals rijbroek zadel enz... We houden mp en BM in de gaten maar je weet nooit wat iemand in dit topic nog heeft liggen.. Als je wist hoe erg de pony er aan toe is kan je misschien ook begrijpen waarom ik het toch vraag in dit topic.. zucht

Pony is zo mager dat ie 3 weken langer daar misschien al niet eens overleefd had..

Sorry hoor, maar deze zijn als je hem echt zo hard nodig hebt gewoon in de winkel te koop.

En ja we bespreken hier heel veel, dat kan ook gewoon, maar niet als het z'n oneliner is zoals die van jou.

upendo schreef:
Zullen we het leuk houden hier? :)

Houd het graag leuk, maar houd ook graag het topic open. :o

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 13:07

Snap ik! :j

Kirsha

MarjanB, misschien is het voor zulke dingen handig om het in je onderschrift te zetten. Dan zien de mensen hier het ook :)

HTM

upendo schreef:
Snap ik! :j

*\o/*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 16:54

Ik heb een opgeknapt buikkastje op MP staan.
Hoogste bod is tot nu toe €55,-.
Krijg ik vervolgens een mailtje van een geïnteresseerde met de mededeling dat ze €50,- biedt.
Prima mop, maar wat denk je nou zelf?
Ik heb maar keurig terug gemaild dat het hoogste bod boven haar bod ligt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:27

Vandaag is (tot mijn grote verbazing) een envelop vanuit Frankrijk binnen gekomen, met daarin een kaart en €10,-...

Dus het boek kan verzonden worden!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:30

Wauw! Best snel. Had ik niet verwacht, Vjestagirl.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:31

Giolli schreef:
Wauw! Best snel. Had ik niet verwacht, Vjestagirl.

Ik ook niet...