) wordt echt een uitje zo, meteen een heel dagje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
.
Air schreef:Imo kunnen ze beter hun ogen eens richten op het Noorden, Almere is voor ons het dichste bij en dat is alsnog anderhalfuur met de trein
Air schreef:Gaat zo lastig met de trein. Plus, ik vond Almere absoluut niet rommelig? Onze H&M hier is een stuk erger
Alleen de trein gerekend Pivione? Hoe kan dat?
Het is een uur met de bus naar Rotterdam en dan nog zeker wel een half uur met de metro.
Maakt niet uit wat het kost, sta er toch maar heel even.. Aranel schreef:Vind het wel een klein beetje belachelijk dat alle winkels in het westen/zuiden zitten hoorZoals Zaandam en Hoofddorp, dat ligt echt dicht bij elkaar, verspreidt dat dan wat meer zodat de mensen uit het noorden/oosten ook een vestiging in de buurt hebben
Enige in het zuiden is in December in Eindhoven. Hoorde rat er ook een in Heerlen kwam, op die plek waar dat centrum is ingestort. Geen idee of dat oficieel is. imd schreef:*komt even binnenvallen*
Volgensmij kan ik hier wel primark-experts vinden. Ik wil morgen graag even wat terugbrengen in Almere, alleen heb ik heel weinig tijd. Waar is de aller-aller-allerdichtstbijzijnde parkeerplek?Maakt niet uit wat het kost, sta er toch maar heel even..
.

Als hij nog in Almere is, is de kans groot dat ik alleen naar de Primark ga voor een tas...