Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
birte schreef:Ik heb nu ook zo'n situatie dat ik een bod geacepteerd heb en afspraken heb gemaakt met de koper en onder tussen word er weer geboden op het artikel, krijg ik van de koper een mailtje dat hij had gezien dat ik een hoger bod had gekregen en omdat hij pas na dit weekend kon betalen hij het geen probleem zou vinden als ik dat bod zou accepteren en als dat niet door zou gaan dat hij dan nog wel interesse had. Ik heb hierop terug gestuurd dat afspraak is afspraak dus daar hou ik mij aan
kiki1976 schreef:birte schreef:Ik heb nu ook zo'n situatie dat ik een bod geacepteerd heb en afspraken heb gemaakt met de koper en onder tussen word er weer geboden op het artikel, krijg ik van de koper een mailtje dat hij had gezien dat ik een hoger bod had gekregen en omdat hij pas na dit weekend kon betalen hij het geen probleem zou vinden als ik dat bod zou accepteren en als dat niet door zou gaan dat hij dan nog wel interesse had. Ik heb hierop terug gestuurd dat afspraak is afspraak dus daar hou ik mij aan
En zo hoord het ook vind ik. Tja dat risico loop je als je akkoord gaat met een bod. Tenminste zo zie ik dat hoor.