Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shirley schreef:Dekens zijn ook een ramp qua maatvoering .. geen merk is hetzelfde
Ik vraag altijd heel vriendelijk of men de juiste maten wil opmeten alvorens iets te kopen, heb ook standaard een meetlintje bij me als ik naar de winkel moet
roxiie schreef:
K was op MP aan het rondkijken voor dvds van Twilight (new moon en eclips) wil die beste vrouw er 15 euro ps voor hebben.. Want ze heeft ze maar een x gekeken.. K had dr 15 geboden voor 2
Die dingen zijn nieuw nog goedkoper en bij bol.com kun je een 3box kopen voor 29,95
Lieshorses schreef:Heb net een neus en frontriem verkocht voor 5,00 , maar hopen dat diegene snel het geld overmaakt
Ben nu bezig met winterdeken van MP over te kopen voor 15 eurie, iemand tips hoe ik het beste overtuigd ben dat de deken wordt opgestuurd of wat ik moet doen als diegene de deken niet opstuurd , terwijl ik wel betaal ?
Lieshorses schreef:Heb net een neus en frontriem verkocht voor 5,00 , maar hopen dat diegene snel het geld overmaakt
Ben nu bezig met winterdeken van MP over te kopen voor 15 eurie, iemand tips hoe ik het beste overtuigd ben dat de deken wordt opgestuurd of wat ik moet doen als diegene de deken niet opstuurd , terwijl ik wel betaal ?
Kentaro schreef:Mijn god, probeer zojuist m'n advertenties opnieuw te plaatsen. Voorheen kopieerde ik de tekst en plakte in de nieuwe advertentie. Nu lukt het kopieeren niet meer op de vernieuwde mp........................![]()
Ben hier dus echt niet blij mee....