Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tellie schreef:Woensdags is er juist bijna geen post, dat is de dag met de minste post. Dinsdag, donderdag en zaterdag zijn de piekdagen. Maandag is er alleen restpost en woensdag en vrijdag zijn daldagen.
lis1 schreef:ik heb zo'n leuke tas gevonden!
http://www.ebay.com/itm/BLACK-New-Lady- ... fresh=true
vind alleen de verzendkosten zo duur invergelijking met de tas. echt heel erg..
deedee19 schreef:Zou zomaar kunnen. Die Icewatches van Ebay lijken gewoon echt te veel op de echte. Volgens mij als de douane ze onderschept kan het zijn dat ze vernietigd worden. Ik heb er ook nog eentje onderweg omdat de mijne kapot aan was gekomen (inmiddels wel zelf weer gemaakt trouwens). Toevallig zaterdag een vergelijk gemaakt met een echte en echt GEEN verschil. Volgens mij mag dat officieel niet verkocht worden maargoed...
lovey_ou schreef:Tellie schreef:Woensdags is er juist bijna geen post, dat is de dag met de minste post. Dinsdag, donderdag en zaterdag zijn de piekdagen. Maandag is er alleen restpost en woensdag en vrijdag zijn daldagen.
mmh ik dacht woensdag juist maar zou best kunnen wat je zegt me ma werkt bij postnl en die kreeg een brief met indd een paar dagen waarop je veel post zou krijgen en dagen waar je weinig post zou krijgen
lovey_ou schreef:Tellie schreef:Woensdags is er juist bijna geen post, dat is de dag met de minste post. Dinsdag, donderdag en zaterdag zijn de piekdagen. Maandag is er alleen restpost en woensdag en vrijdag zijn daldagen.
mmh ik dacht woensdag juist maar zou best kunnen wat je zegt me ma werkt bij postnl en die kreeg een brief met indd een paar dagen waarop je veel post zou krijgen en dagen waar je weinig post zou krijgen
Courses schreef:Heeft er iemand even een linkje van die voorzet macro ringen voor de 50mm ( 52mm diameter ) voor mij.
Ik ben even de zoektermen kwijt en iemand wil ze graag hebben [':