Heb een jurkje (die jij ook hebt besteld kar), tas en nagelwielen binnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Vandaag 1 'pakketje' binnen gehad uit Engeland, Fallout New Vegas voor de ps3Was maandag verstuurd, terwijl ik ook nog op een boek uit de UK wacht die de 18e is verstuurd
Np Quera
Tenshi schreef:Dan moet ik er maar aan geloven.... haha.
deze van dezelfde verkoper vind ik ook super
http://www.ebay.com/itm/Fashion-Women-G ... 1820wt_905
quera schreef:
Yellowfish schreef:Ik ben bang dat het aan m'n instellingen ligt ofzo, maar ik krijg het niet goed..als ik naar m'n wish list ga krijg ik een lege pagina, maar als ik vervolgens een artikel opzoek waarvan ik wéét dat het in m'n wish-list behoort te staan, zie ik linksboven wel staan dat hij in m'n wish-list staat, maar ook als ik vanuit daar door klik krijg ik de lege pagina.. heb m'n cookies en tijdelijke internetbestanden al verwijderd, maar mag niet baten.. zowel op m'n computer als op m'n tablet werkt het niet... *mopper
Eleionomae schreef:toch jammer dat boeken op ebay over het algemeen toch nog een stuk duurder zijn dan op amazon.co.ukik heb namelijk geen credit card, maar het scheelt best veel, dus ik spaar maar weer een stapeltje op en bestel die daar maar weer via amazon
DaniBanani schreef:Eleionomae schreef:toch jammer dat boeken op ebay over het algemeen toch nog een stuk duurder zijn dan op amazon.co.ukik heb namelijk geen credit card, maar het scheelt best veel, dus ik spaar maar weer een stapeltje op en bestel die daar maar weer via amazon
Engelse boeken?
Tip: bookdepository.co.uk. Groot assortiment, vaak de goedkoopste, en gratis verzending.
lieveli schreef:Je moet even googlen, laserlampjes zijn echt niet leuk voor katten...
Saskiaatje schreef:Yellowfish schreef:Ik ben bang dat het aan m'n instellingen ligt ofzo, maar ik krijg het niet goed..als ik naar m'n wish list ga krijg ik een lege pagina, maar als ik vervolgens een artikel opzoek waarvan ik wéét dat het in m'n wish-list behoort te staan, zie ik linksboven wel staan dat hij in m'n wish-list staat, maar ook als ik vanuit daar door klik krijg ik de lege pagina.. heb m'n cookies en tijdelijke internetbestanden al verwijderd, maar mag niet baten.. zowel op m'n computer als op m'n tablet werkt het niet... *mopper
Heuj, dat heb ik ook.
Als ik dan naar "alle lijsten" ga zie ik het wel (ik heb maar één wishlist).