Veel koop plezier, wij gaan verder in eBay deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Veel koop plezier, wij gaan verder in eBay deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:31

Ik ook niet :n

Heb een jurkje (die jij ook hebt besteld kar), tas en nagelwielen binnen :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:34

Hier ook geen problemen. :)

Ga eBay eens afstruinen op zoek naar een PS3-spel voor vriendje. Hier in NL zijn die spellen allemaal zo achterlijk duur.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:36

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:37

Oh, super! :D
Ga eens even z'n items bekijken.

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:38

Anthea schreef:
Vandaag 1 'pakketje' binnen gehad uit Engeland, Fallout New Vegas voor de ps3 :) Was maandag verstuurd, terwijl ik ook nog op een boek uit de UK wacht die de 18e is verstuurd :=

Np Quera :D

Dan hoop ik dat het voor mijn pakketjes net zo gaat :+
Mijn capcover heb ik het liefst zo snel mogelijk (zondag besteld, maandag verzonden), terwijl mijn telefoonhoesje niet per se nodig is en die is waarschijnlijk ook nog 's voor de verkeerde telefoon :') (heb 'n HTC Wildfire S en heb niet ver genoeg gekeken in de advertentie, deze is als het goed is voor de 'gewone' Wildfire)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:41

Ik heb een keer een pakketje uit de UK meteen al de volgende dag gehad := Was wel Royal Mail International Signed-for, maar dat was wel extreem snel. :+

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:46

Wow, idd. Zo snel denk ik niet dat hij er was :')
Ik heb uit de UK eigenlijk alleen nog maar gehad dat het 1,5 week of langer duurde...

Duitsland is ook altijd best snel toch? (woensdag verzonden) :P
Als ik weet dat het niet echt lang hoeft te duren, wordt ik altijd veel ongeduldiger :P

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 17:56

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:03

toch jammer dat boeken op ebay over het algemeen toch nog een stuk duurder zijn dan op amazon.co.uk :+ ik heb namelijk geen credit card, maar het scheelt best veel, dus ik spaar maar weer een stapeltje op en bestel die daar maar weer via amazon :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:04

Je kan bij moneybookers een prepaid creditcard aanvragen voor 10 euro per jaar, best handig. Toen ik nog geen gewone creditcard had had ik die van moneybookers :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:06

het feit dat ik geen credit card heb is wel zo bewust dat ik niet teveel geld ga uit geven :') Mijn vader heeft er wel één en vind het geen probleem om voor mij te bestellen, maar nu moet ik wel eerst goed nadenken voor ik iets bestel haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:07

Die van moneybookers/skrill is een prepaid creditcard, moet je geld op storten via iDeal :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:09

ja dat maakt het met toch te gemakkelijk allemaal :') Ik ken mezelf te goed hahahaha -O-

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:49

Ik ben bang dat het aan m'n instellingen ligt ofzo, maar ik krijg het niet goed.. -O- als ik naar m'n wish list ga krijg ik een lege pagina, maar als ik vervolgens een artikel opzoek waarvan ik wéét dat het in m'n wish-list behoort te staan, zie ik linksboven wel staan dat hij in m'n wish-list staat, maar ook als ik vanuit daar door klik krijg ik de lege pagina.. heb m'n cookies en tijdelijke internetbestanden al verwijderd, maar mag niet baten.. zowel op m'n computer als op m'n tablet werkt het niet... *mopper ^)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:19

Yellowfish schreef:
Ik ben bang dat het aan m'n instellingen ligt ofzo, maar ik krijg het niet goed.. -O- als ik naar m'n wish list ga krijg ik een lege pagina, maar als ik vervolgens een artikel opzoek waarvan ik wéét dat het in m'n wish-list behoort te staan, zie ik linksboven wel staan dat hij in m'n wish-list staat, maar ook als ik vanuit daar door klik krijg ik de lege pagina.. heb m'n cookies en tijdelijke internetbestanden al verwijderd, maar mag niet baten.. zowel op m'n computer als op m'n tablet werkt het niet... *mopper ^)

Heuj, dat heb ik ook. :\

Als ik dan naar "alle lijsten" ga zie ik het wel (ik heb maar één wishlist).

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:21

Eleionomae schreef:
toch jammer dat boeken op ebay over het algemeen toch nog een stuk duurder zijn dan op amazon.co.uk :+ ik heb namelijk geen credit card, maar het scheelt best veel, dus ik spaar maar weer een stapeltje op en bestel die daar maar weer via amazon :P

Engelse boeken?
Tip: bookdepository.co.uk. Groot assortiment, vaak de goedkoopste, en gratis verzending. :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:21

DaniBanani schreef:
Eleionomae schreef:

Engelse boeken?
Tip: bookdepository.co.uk. Groot assortiment, vaak de goedkoopste, en gratis verzending. :)

Nou de boeken die ik graag wil zijn op amazon.co.uk echt een stuk goedkoper als daar :j daarbij is bij amazon vanaf 25 pond het verzenden ook gratis en daar kom ik altijd gauw aan :j
(Until I die is op jou site bv 7,95 terwijl hij omgerekend bij amazon 4,86 is)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:30

lieveli schreef:
Je moet even googlen, laserlampjes zijn echt niet leuk voor katten...

Omdat ze het niet kunnen vangen? De kat hier gaat uit zichzelf achter een beeldscherm proberen dingen te pakken en dan heeft ze dolle pret, maar ze loopt ook uitendelijk uit zichzelf weer weg, en dan gaat ze gewoon weer slapen, dus denk niet dat zij er gefrustreerd van zou worden. En je kan het ook combineren met iets dat ze uiteindelijk wel kunnen pakken denk ik?

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:01

ik heb mijn ketting met een strikje en parel ook binnen maar was totaal niet zoals op de foto. dus had mailtje gestuurd en nog geen uur later had ik het geld al terug.
van dat geld heb ik maar een leuk iphone hoesje gekocht (:

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:01

Michelle_96 schreef:
ik heb mijn ketting met een strikje en parel ook binnen maar was totaal niet zoals op de foto. dus had mailtje gestuurd en nog geen uur later had ik het geld al terug.
van dat geld heb ik maar een leuk iphone hoesje gekocht (:

Maar moest je de ketting weer terugsturen?

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:02

nee, die mocht ik houden ;)

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:03

Dat is wel super zeg :j

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:05

jaa vond ik ook! heb ze ook goede feedback gegeven want was echt nog geen uur later toen ik het geld had!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:04

Saskiaatje schreef:
Yellowfish schreef:

Heuj, dat heb ik ook. :\

Als ik dan naar "alle lijsten" ga zie ik het wel (ik heb maar één wishlist).

Bij mij inderdaad ook, zie ik nu! Nou, dan zal het wel een storing zijn?

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:05

Ik kan m'n volglijst gewoon zien hoor :=