wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mara168

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:31

Ik zat bij een vriendin achterop de scooter en we reden door een straat waar een stel jongens en meisjes liepen. Ik zat eerst al te kijken met de vraag of mijn buurjongen erbij liep, maar ik dacht nee dat is niet zijn manier van lopen. Dus wij rijden er langs roept die jongen 'heeee!' Dus ik kijk om en hij komt achter ons aan rennen. Ik bedacht mij op dat moment en dacht dat het wel mijn buurjongen was dus wij stoppen en ik zeg 'Hee! Ik herkende je helemaal niet! Waarom is je haar blauw?' Antwoord hij 'Ja gewoon' en hij kwam steeds dichterbij, zo dichtbij dat ik ineens zag dat ik hem helemaal niet ken. We zijn maar hard doorgereden toen.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 14:26

Ik heb ooit een reserve fiets gekregen van de fietsenzaak, omdat m'n eigen fiets kapot was oid. Ik fiets dus naar huis, beetje aan het dagdromen enzo, tot ik ineens een geparkeerde auto voor me zie, bij ons in de straat. Mijn vingers schieten vooruit om de rem in te knijpen.. Maar ik realiseerde me dat ik daar geen rem had. (De fiets had een achteruittraprem, maar daar heb ik sinds kinds af aan al niet meer mee gefietst, dus ik 'vergat' dat ik zo kon remmen). Resultaat: ik knal met volle vaart tegen die auto aan. Ik dacht een klop op de raam te horen en fietste snel door, door de stress. (Mijn huis ligt de bocht om, ongeveer 100m verder)
Paar avonden erna kwam ik te voet langs de auto (in het donker) en toch maar even gecontroleerd of er schade was. Gelukkig niet. Maar heb dat huis op de fiets wel 2 jaar lang vermeden.. En in mijn verdediging: die auto stond daar normaal niet en mocht daar niet staan (op een kruising).

Maar wel gênant :/

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 14:39

Ik maak me druk over alles en stress om alles dus ik kreeg het advies om iets te doen wat je bezig houdt zeg maar en toen ben ik gaan breien hahahah :+. Ik kan het niet super maar was bezig en erg trots dat et een beetje lukte. Ik had terwijl spotify op staan en zat mee te zingen met shuffle. En opeens het liedje Beggin van Madcon. In het begin is dat zo van I'm BEEEEEGGIIIIINN. En dat stukje zong ik zo vals en hard mee. Ondertussen had ik niet door dat mijn moeder de filmcamera had gepakt en mij zat te filmen. ZOOOOO GENANT!! En ze had zo de slappe lach dat de tranen letterlijk over haar wangen liepen...
Op dat moment schaamde ik me dood, ook al zat mijn moeder daar maar als enige. :o

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 14:41

jolijn2001 schreef:
Ik was 7 en ik en mijn vriendin gingen voor het eerst vrijrijden op de manege
na lang zeuren mocht het eindelijk dus we konden op wie we wilden en ik was zó blij dat
ik krijste ¨YES!!we gaan vrijen!!!!¨ en iedereen keek me aan van PARDON?! nou, ik ben nog nooit zo
snel de kantine uitgegaan!

:') :')

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 14:54

annnepannne schreef:
Niet een van mij maar van mn zusje.
Papa zei dat ie haar fietsband ging plakken want die was lek dus vroeg hij of ze even mee ging helpen om het gaatje te zoeken.
Mijn zusje antwoordde: Ik heb ook nog wel wat gaatjes, die mag je ook wel plakken!!
Pas na dat ze dat zei had ze pas door wat ze nou eigenlijk gezegd had :')

_/-\o_

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 15:53

penelope444 schreef:
Ik maak me druk over alles en stress om alles dus ik kreeg het advies om iets te doen wat je bezig houdt zeg maar en toen ben ik gaan breien hahahah :+. Ik kan het niet super maar was bezig en erg trots dat et een beetje lukte. Ik had terwijl spotify op staan en zat mee te zingen met shuffle. En opeens het liedje Beggin van Madcon. In het begin is dat zo van I'm BEEEEEGGIIIIINN. En dat stukje zong ik zo vals en hard mee. Ondertussen had ik niet door dat mijn moeder de filmcamera had gepakt en mij zat te filmen. ZOOOOO GENANT!! En ze had zo de slappe lach dat de tranen letterlijk over haar wangen liepen...
Op dat moment schaamde ik me dood, ook al zat mijn moeder daar maar als enige. :o

Nu willen wij natuurlijk dat filmpje zien!!!

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 15:57

Junia schreef:
penelope444 schreef:

Nu willen wij natuurlijk dat filmpje zien!!!

Neeeee hahaha geen denken aan dat ik dat op bokt zet ahahhahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:55

Joaltijd schreef:
Met paardrijden..

Reed op een pony, stijg af en blijf in de beugel haken :) zit ik daar in t zand :') pootje omhoog :p

Het kan altijd erger.. Ik kon nog net blijven staan maar de pony liep weg, ik viel achterover met als gevolg een gebroken schouder op de eerste dag van de zomervakantie -O-
Ik heb hierdoor niet zoveel kracht meer in m'n schouder dus word er nog regelmatig aan herinnert.

prugelpiet

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:04

Daarom moet je met afstappen altijd beide voeten uit de beugels halen :j Dan sta je ook sneller op de grond zonder alle druk weer aan een kant van de rug te zetten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:59

Of rijden met veiligheidsbeugels. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:19

prugelpiet schreef:
Daarom moet je met afstappen altijd beide voeten uit de beugels halen :j Dan sta je ook sneller op de grond zonder alle druk weer aan een kant van de rug te zetten.

Joh :+
Dit is al jaren geleden, ik had toen nog niet eens les en begon net. M'n voet zat er niet helemaal goed in waardoor ik hem er zo snel niet uit kreeg, eerst m'n andere voet op de grond te zetten was niet slim nee, maar door een gebroken schouder leer je dat heel snel af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:55

dees_daan schreef:
Joaltijd schreef:
Met paardrijden..

Reed op een pony, stijg af en blijf in de beugel haken :) zit ik daar in t zand :') pootje omhoog :p

Het kan altijd erger.. Ik kon nog net blijven staan maar de pony liep weg, ik viel achterover met als gevolg een gebroken schouder op de eerste dag van de zomervakantie -O-
Ik heb hierdoor niet zoveel kracht meer in m'n schouder dus word er nog regelmatig aan herinnert.

Auwts!
Blij dat de pony waar ik op reed mooi bleef staan :=
Als ik zulke verhalen lees! Blijft naar om te lezen hoe zoiets mis kan gaan.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 00:18

Uh, ik wil op de bus stappen (twas nog donker buiten).. Ik stap met mijn voet nog voor de bus en met mijn andere voet stap ik in de bus.. Nu, in de bus gestapt voel ik toch wel iets heel raar aan mijn schoen. Jawel hoor mooi in een stront gestapt, helemaal open gesmeerd over de bus. Op zo'n moment helemaal in shock, wist niet wat te doen :') dat was pas gênant

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 13:38

Ik had er vanmorgen nog een.. Ik ging een kopje thee halen (heet water komt uit zon Douwe Egberts automaat) en loop even weg om een theezakje te halen.
Loop dat glas over met gloeiend heet water: had ik op 'kan' gedrukt ipv op 'glas'... Gelukkig was t niet druk in de keuken en kon ik alles snel opvegen met papieren doekjes.. Goede indruk die je op je werk maakt dan.. Zucht

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 15:44

Maandag ben ik wat te snel van een paard gestapt

Scheenbeen en kuitbeen gebroken. Iedereen vraagt wat je gedaan hebt. Beetje debiel verhaal wat ik dan heb. Men verwacht wel wat spectaculairders maar helaas, geen goed verhaal over een drie dubbele salto van een bokkend paard ofzo.

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 17:22

Sjezus, dat zijn gewoon allebei de botten in je onderbeen :oo Ben je eraf gesprongen ofzo :x

annnneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:41

Gister oefenexamen gemaakt in de gymzaal. Op een gegeven moment was ik klaar, zaten nog zo'n 30 mensen en een paar leraren in de zaal. Toen kon ik dus weg, maar ik had nogal veel spullen op mijn tafel. Dacht dat ik alles tegelijk wel mee kon nemen. Had 2 markeerstiften, 4 pennen, prop aluminiumfolie, flesje drinken en 3 woordenboeken vast om mee de zaal uit te nemen. Zat de deur van de kleedkamer dicht. Er stond een lege stoel naast de deur dus daar legde ik het propje en me flesje even neer, niet bedenkend dat als je de andere spullen nog op je arm balancerend hebt, je niet een beetje voorover moet bukken.. Daar lagen al me spullen voor de deur. Durfde niet meer achterom te kijken, heb meteen de deur open gedaan, al me spullen gepakt en snel weg gelopen..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:47

Vorige week moest hier 's avonds een monteur komen. Mijn huis is vanwege onlogische nummering wat lastig te vinden, dus ik had de monteur verzocht even te bellen als hij in de buurt was.
Zo gezegd zo gedaan, monteur belt: ik zie nummer 9 en nummer 13, maar 11 zie ik niet? Ik: nee, dan zit je aan de verkeerde kant, ik loop de dijk wel even op....

Op het moment dat ik naar boven loop zie ik bij het loonbedrag (zit naast mijn buren) een auto naar beneden rijden... Dus ik hobbel die stoep af op m'n sloffen....
Chauffeur stapt uit en ik roep: hallo! Je zit een stoep te ver, ik woon (al wijzend) daar....
Waarop de man roept, maar ik woon hier!

Was gewoon de "buurman" . |o :j

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:59

Mijn genante moment was afgelopen vakantie. We waren naar Gran Canaria en ik had het geniale idee om lekker in bad te gaan liggen. Hoppa, maskertje op, bad vol (vrij heet) en heerlijk weken *\o/*
Na zo'n half uurtje wilde ik er weer uit om even te douchen, maskertje af te schrobben. Maar toen ik uit bad geklommen was, voelde ik dat ik niet goed werd. Ik kon nog net een handdoek omslaan en vriendlief roepen en ben op de badrand (van het inmiddels gelukkig lege bad) gaan zitten. Verder weet ik niets meer, want volgens vriendlief ben ik achterover gevallen het bad in. Ik werd dus wakker in het bad en snapte er niets van. Lag daar met mijn benen wijd. Heel charmant.. :o Dat was genant moment nummer 1.
Volgens mijn vriend had ik mijn hoofd hard gestoten aan het handdoekenrek. Ik voelde en ja hoor, bloed :\ Bleek een flinke snee in mijn achterhoofd te hebben en de hoteldokter kwam erbij. Lag ik daar, slechts gekleed in een badjas, terwijl de knappe dokter mijn hoofd kwam checken. Genant moment nummer 2 :')

Yep, de snee moest gehecht worden. Ondertussen maakte de dokter zich meer zorgen over het feit dat ik zomaar flauw gevallen was. Bloeddruk werd gemeten en hartslag ook. Beiden veel te laag, dus op naar het ziekenhuis. Ik mocht me nieteens aankleden (ondertussen wel ondergoed en nachthemd stiekem aangetrokken, thank god :') ) In m'n (inmiddels rood/witte) badjas de taxi in (ze wilden me eerst nog in een ambulance stoppen maar dat wilde ik echt niet). Genant moment nr 3 := en hoppa, naar het ziekenhuis. Daar duurde het een eeuwigheid voor ik geholpen werd. Toen ik eenmaal aan de beurt was, stonden ze me wel heel raar aan te kijken. Die snee was het grootste probleem niet. De bloeddruk en hartslag was nog steeds erg laag, maar WAT was er in vredesnaam met mijn gezicht aan de hand???
Uh, geen idee? :+ En toen wist ik het opeens :') Ik had dat maskertje nog steeds op m'n gezicht en de vellen daarvan hingen overal los. Het was net of m'n complete huid losliet _O- Genant moment nr 4 :')

Gut, wat was ik blij dat ik weer thuis was. Sindsdien schaam ik me bijna nergens meer voor. Erger dan dit kan bijna niet :')
(Overigens bleek het flauwvallen aan te weinig zout te liggen. Voortaan eet ik dus wat meer zout :) )

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 22:11

Cayenne schreef:
Mijn genante moment was afgelopen vakantie. We waren naar Gran Canaria en ik had het geniale idee om lekker in bad te gaan liggen. Hoppa, maskertje op, bad vol (vrij heet) en heerlijk weken *\o/*
Na zo'n half uurtje wilde ik er weer uit om even te douchen, maskertje af te schrobben. Maar toen ik uit bad geklommen was, voelde ik dat ik niet goed werd. Ik kon nog net een handdoek omslaan en vriendlief roepen en ben op de badrand (van het inmiddels gelukkig lege bad) gaan zitten. Verder weet ik niets meer, want volgens vriendlief ben ik achterover gevallen het bad in. Ik werd dus wakker in het bad en snapte er niets van. Lag daar met mijn benen wijd. Heel charmant.. :o Dat was genant moment nummer 1.
Volgens mijn vriend had ik mijn hoofd hard gestoten aan het handdoekenrek. Ik voelde en ja hoor, bloed :\ Bleek een flinke snee in mijn achterhoofd te hebben en de hoteldokter kwam erbij. Lag ik daar, slechts gekleed in een badjas, terwijl de knappe dokter mijn hoofd kwam checken. Genant moment nummer 2 :')

Yep, de snee moest gehecht worden. Ondertussen maakte de dokter zich meer zorgen over het feit dat ik zomaar flauw gevallen was. Bloeddruk werd gemeten en hartslag ook. Beiden veel te laag, dus op naar het ziekenhuis. Ik mocht me nieteens aankleden (ondertussen wel ondergoed en nachthemd stiekem aangetrokken, thank god :') ) In m'n (inmiddels rood/witte) badjas de taxi in (ze wilden me eerst nog in een ambulance stoppen maar dat wilde ik echt niet). Genant moment nr 3 := en hoppa, naar het ziekenhuis. Daar duurde het een eeuwigheid voor ik geholpen werd. Toen ik eenmaal aan de beurt was, stonden ze me wel heel raar aan te kijken. Die snee was het grootste probleem niet. De bloeddruk en hartslag was nog steeds erg laag, maar WAT was er in vredesnaam met mijn gezicht aan de hand???
Uh, geen idee? :+ En toen wist ik het opeens :') Ik had dat maskertje nog steeds op m'n gezicht en de vellen daarvan hingen overal los. Het was net of m'n complete huid losliet _O- Genant moment nr 4 :')

Gut, wat was ik blij dat ik weer thuis was. Sindsdien schaam ik me bijna nergens meer voor. Erger dan dit kan bijna niet :')
(Overigens bleek het flauwvallen aan te weinig zout te liggen. Voortaan eet ik dus wat meer zout :) )

Ohhh wat erg zeg! Aan de ene kant van dat je flauwgevallen was en een hoofdwond had maar aan de andere kant denk je dan ook van ja laat maar liggen :+ hahahahah

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 23:01

Oh, Cayenne _O- Wat erg, denk dat jij zou winnen als dit een wedstrijd was :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 09:33

Minimus schreef:
Sjezus, dat zijn gewoon allebei de botten in je onderbeen :oo Ben je eraf gesprongen ofzo :x

Ja, behoorlijk lomp zeg maar gerust.

Harde les hoor maar heel veel mensen denken wtf... Hoe heb jij dat dan voor elkaar gekregen?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 09:55

Op je werk aan komen s ochtends en dan een collega die zegt: "Heej, wat zit er toch in jouw capuchon van je trui?" en graait in de capuchon....

Is het de roze string die je de dag van te voren aangehad had. :oo

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 10:03

Ai.. :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 10:05

Oef! Die is ook erg idd