Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jolijn2001 schreef:Ik was 7 en ik en mijn vriendin gingen voor het eerst vrijrijden op de manege
na lang zeuren mocht het eindelijk dus we konden op wie we wilden en ik was zó blij dat
ik krijste ¨YES!!we gaan vrijen!!!!¨ en iedereen keek me aan van PARDON?! nou, ik ben nog nooit zo
snel de kantine uitgegaan!
annnepannne schreef:Niet een van mij maar van mn zusje.
Papa zei dat ie haar fietsband ging plakken want die was lek dus vroeg hij of ze even mee ging helpen om het gaatje te zoeken.
Mijn zusje antwoordde: Ik heb ook nog wel wat gaatjes, die mag je ook wel plakken!!
Pas na dat ze dat zei had ze pas door wat ze nou eigenlijk gezegd had
penelope444 schreef:Ik maak me druk over alles en stress om alles dus ik kreeg het advies om iets te doen wat je bezig houdt zeg maar en toen ben ik gaan breien hahahah. Ik kan het niet super maar was bezig en erg trots dat et een beetje lukte. Ik had terwijl spotify op staan en zat mee te zingen met shuffle. En opeens het liedje Beggin van Madcon. In het begin is dat zo van I'm BEEEEEGGIIIIINN. En dat stukje zong ik zo vals en hard mee. Ondertussen had ik niet door dat mijn moeder de filmcamera had gepakt en mij zat te filmen. ZOOOOO GENANT!! En ze had zo de slappe lach dat de tranen letterlijk over haar wangen liepen...
Op dat moment schaamde ik me dood, ook al zat mijn moeder daar maar als enige.
Junia schreef:penelope444 schreef:Ik maak me druk over alles en stress om alles dus ik kreeg het advies om iets te doen wat je bezig houdt zeg maar en toen ben ik gaan breien hahahah. Ik kan het niet super maar was bezig en erg trots dat et een beetje lukte. Ik had terwijl spotify op staan en zat mee te zingen met shuffle. En opeens het liedje Beggin van Madcon. In het begin is dat zo van I'm BEEEEEGGIIIIINN. En dat stukje zong ik zo vals en hard mee. Ondertussen had ik niet door dat mijn moeder de filmcamera had gepakt en mij zat te filmen. ZOOOOO GENANT!! En ze had zo de slappe lach dat de tranen letterlijk over haar wangen liepen...
Op dat moment schaamde ik me dood, ook al zat mijn moeder daar maar als enige.
Nu willen wij natuurlijk dat filmpje zien!!!
Joaltijd schreef:Met paardrijden..
Reed op een pony, stijg af en blijf in de beugel hakenzit ik daar in t zand
pootje omhoog :p
prugelpiet schreef:Daarom moet je met afstappen altijd beide voeten uit de beugels halenDan sta je ook sneller op de grond zonder alle druk weer aan een kant van de rug te zetten.
dees_daan schreef:Joaltijd schreef:Met paardrijden..
Reed op een pony, stijg af en blijf in de beugel hakenzit ik daar in t zand
pootje omhoog :p
Het kan altijd erger.. Ik kon nog net blijven staan maar de pony liep weg, ik viel achterover met als gevolg een gebroken schouder op de eerste dag van de zomervakantie![]()
Ik heb hierdoor niet zoveel kracht meer in m'n schouder dus word er nog regelmatig aan herinnert.
Cayenne schreef:Mijn genante moment was afgelopen vakantie. We waren naar Gran Canaria en ik had het geniale idee om lekker in bad te gaan liggen. Hoppa, maskertje op, bad vol (vrij heet) en heerlijk weken![]()
Na zo'n half uurtje wilde ik er weer uit om even te douchen, maskertje af te schrobben. Maar toen ik uit bad geklommen was, voelde ik dat ik niet goed werd. Ik kon nog net een handdoek omslaan en vriendlief roepen en ben op de badrand (van het inmiddels gelukkig lege bad) gaan zitten. Verder weet ik niets meer, want volgens vriendlief ben ik achterover gevallen het bad in. Ik werd dus wakker in het bad en snapte er niets van. Lag daar met mijn benen wijd. Heel charmant..Dat was genant moment nummer 1.
Volgens mijn vriend had ik mijn hoofd hard gestoten aan het handdoekenrek. Ik voelde en ja hoor, bloedBleek een flinke snee in mijn achterhoofd te hebben en de hoteldokter kwam erbij. Lag ik daar, slechts gekleed in een badjas, terwijl de knappe dokter mijn hoofd kwam checken. Genant moment nummer 2
Yep, de snee moest gehecht worden. Ondertussen maakte de dokter zich meer zorgen over het feit dat ik zomaar flauw gevallen was. Bloeddruk werd gemeten en hartslag ook. Beiden veel te laag, dus op naar het ziekenhuis. Ik mocht me nieteens aankleden (ondertussen wel ondergoed en nachthemd stiekem aangetrokken, thank god) In m'n (inmiddels rood/witte) badjas de taxi in (ze wilden me eerst nog in een ambulance stoppen maar dat wilde ik echt niet). Genant moment nr 3
en hoppa, naar het ziekenhuis. Daar duurde het een eeuwigheid voor ik geholpen werd. Toen ik eenmaal aan de beurt was, stonden ze me wel heel raar aan te kijken. Die snee was het grootste probleem niet. De bloeddruk en hartslag was nog steeds erg laag, maar WAT was er in vredesnaam met mijn gezicht aan de hand???
Uh, geen idee?En toen wist ik het opeens
Ik had dat maskertje nog steeds op m'n gezicht en de vellen daarvan hingen overal los. Het was net of m'n complete huid losliet
Genant moment nr 4
Gut, wat was ik blij dat ik weer thuis was. Sindsdien schaam ik me bijna nergens meer voor. Erger dan dit kan bijna niet
(Overigens bleek het flauwvallen aan te weinig zout te liggen. Voortaan eet ik dus wat meer zout)