Hier is het nu 31.1 graden, begint dicht te trekken en het is echt vies benauwd!
Leliaardje
Geplaatst: 21-08-11 14:28
Cyntje schreef:
Ik heb helemaal geen verstand van luchtdruk en ik weet niet of deze nu extreem is... maar vreemd vind ik het wel Is het gunstig als jouw barometer niet beweegt?
Als de barometer opeens sterk gaat zakken, dan komt er zwaar weer aan. *gaat even kijken of hij lager staat dan net* Nee, is nog hetzelfde.
Hier heeft de zon nog flink geschenen bedankt quartel! Het is nu echt ontzettend benauwd en ben benieuwd wat we later op de dag nog gaan krijgen. Ik denk nog heftig onweer!
Vies benauwd, licht bewolkt, in een keer zo'n rare windvlaag, ik vertrouw het niks. Vanavond hebben we een bbq, maar ik kijk er niet naar uit. De honden neem ik sowieso mee, zo sneu om ze alleen thuis te laten met noodweer.
Rienn
Geplaatst: 21-08-11 14:40
Zon en wolken en af en toe waait het onwijs hard.
Sammielola13
Geplaatst: 21-08-11 14:41
en net zoals vorige keer met dat extreme weer ga k weer met de paardjes in de blokhut staan.. er is totaal geen beschutting .. zullen ze gezellig vinden
Kom net van de wei af,mén wat is het stik benauwd. Het is helemaal dicht getrokken,ook wat donkere wolken er tussen,maar nog niet dreigend. Wel staat er een heerlijk windje,niet extreem hard.
BR geeft in ieder geval weinig onheilspellend aan...
_Dune_
Geplaatst: 21-08-11 16:24
Het valt allemaal reuze mee. Vanochtend is er een onweersbuitje vlak langs ons gegaan, verder zijn er 3 druppels gevallen. Buienradar geeft ook weinig bijzonders aan. Het is alleen benauwd!
Vergeet niet dat de atmosfeer zeer onstabiel is en dat buien plotseling kunnen ontstaan. Vanmorgen was dat ook het geval op Lowlands, binnen 10 min ontstonden er hele agressieve wolken.