Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rienn schreef:Misschien een stomme vraag... Maar zijn de nep Uggs ook warm? Ik wil voor de winter nog warme schoenen voor bij de paarden, en als de nep Uggs warm zijn, neem ik die. Lekker goedkoop en niet erg als t vies wordt en stuk gaat.
xJolien schreef:Ja, maar het was even een voorbeeld van wat voor laars ik wil
Glossi schreef:De meeste nep Uggs zijn lelijk want daar ga je naast lopen. Ziet er behoorlijk dom uitWeet niet of dat bij alle nepperts zo is. Je moet dan even checken of de achterkant verhard is.
_Daniquee schreef:Glossi schreef:De meeste nep Uggs zijn lelijk want daar ga je naast lopen. Ziet er behoorlijk dom uitWeet niet of dat bij alle nepperts zo is. Je moet dan even checken of de achterkant verhard is.
Bij de echt neppe wel.
Bij die van replay, en ella niet.
Rienn schreef:Glossi schreef:De meeste nep Uggs zijn lelijk want daar ga je naast lopen. Ziet er behoorlijk dom uitWeet niet of dat bij alle nepperts zo is. Je moet dan even checken of de achterkant verhard is.
En daarom wil ik ze ook absoluut niet dragen. Wil ze alleen aan naar de paarden toe, omdat ik heel snel koude voeten heb. En ik vind het zonde om mijn echte Uggs aan te doen.