Mowoah schreef:Aranel schreef:Alleen examenttt doet mijn instructeur alleen bij de heel onzekere mensen
Ah oke.
Ik vond persoonlijk de TTT wel super fijn, ik heb zo feedback gekregen over mijn rijden en een vrijstelling is altijd heerlijk! Maar het verschilt natuurlijk per rijschool, hier is het vaak standaard in het pakket.
@Pivanti; Geen idee, maar volgens mij staat het hier wel ergens in het topic!
Ik ben ook blij hoor dat ik mijn TTT gehaald had. Ik had dezelfde eximinator en bij mijn TTT maakte ik nog wel wat foutjes. Bij mijn echte examen was ik helemaal niet meer zenuwachtig en die instructeur zei: Aah daar hebben we josien weer, nou ik hou het kort: Niet soesen, maar broezen! En ik heb maar een kwartier gereden, omdat ik de vrijstellingen had en ik zat zooooooo relaxt achter het stuur.
Bij ons is het niet voor onzekere mensen, maar gewoon voor iedereen die het fijn vindt.
EN NU WIL IK MIJN RIJBEWIJS HEBBEN haha, nou een paar daagjes wachten. Gisteren wezen kijken bij een peugeot 206, vanmiddag weer. Zou wel mooi wezen als we die als auto erbij krijgen, dan heb ik direct een leuke ''kleine'' om in te beginnen!
Ti_amo : succes met je toets!!!
Wel balen dat er zoveel wachttijd tussen zit. Maar goed, wat wil je ook met dit weer! Was blij dat mijn examen en mijn TTT wel doorgingen. (19 januari en 18 februari)