Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Ingmar_ schreef:Nog helemaal niets en dat moet zo blijven ook! Gelukkig hoef ik morgen pas om kwart voor zes het huis weer uit en de sneeuw is dan wel weer wegGelukkig vriest het vannacht ook helemaal niet ofzo.
SAKKIA schreef:Zo ben ook weer binnenHad even mijn regenlaarzen op gezocht (hele mooie geruite
) en heb me naar de sportschool begeven
Was wel even een wandeling maar het was heerlijk
Muts, handschoenen aan
Ik verheug me nu al op morgen
![]()
Maar eerst druk thuis aan het werk om mijn laatste werk voor de vakantie af te maken![]()
Heb de baas net gemailt dat ik thuisblijf morgen en vanuit huis werk en dat ik altijd wel mobiel bereikbaar ben enzo
Ik kan hier overal bij, ook bij al mijn werk documenten e.d. dus ik blijf veilig in huis morgen, lekker achter de laptop, kopje koffie er bij
ied.Citaat:Qbuzz probeert busvervoer vrijdag te hervatten
donderdag, 17 december 2009
Vanwege de sneeuwval vandaag heeft het busvervoer in Groningen, Drenthe en Friesland grotendeels plat gelegen.
De sneeuwval trekt inmiddels weg uit het noorden. Wegen zijn met name in de kernen echter nog slecht begaanbaar. De wegbeheerders doen er op dit moment alles aan om de situatie op de weg te verbeteren. Wat de situatie morgenvroeg precies zal zijn, is lastig te zeggen. Qbuzz zal echter morgenochtend proberen de dienstregeling te hervatten. Dit geldt ook voor Arriva Touring en de kleinschallige vervoerders. De hervatting kan gepaard gaan met vertragingen en ook aansluitingen kunnen niet worden gegarandeerd. Mochten wegen onbegaanbaar blijken, dan kunnen lijnen uitvallen. Houd u er verder rekening mee dat sommige haltes lastig bereikbaar zijn, bussen zullen dan zo dicht mogelijk in de buurt van de halte stoppen.
Via deze website proberen we u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de situatie in het geb
annastasia schreef:Anders moeten we 'm helpen
_Mara_ schreef:ik vind wandelen zonder hond of iemand anders toch altijd al een beetje 'raar' en in het donker in zo'n grote stad
Ingmar_ schreef:Alles is keurig weg
_Mara_ schreef:trouwens voor de mensen die morgen met de bus moeten:ied.Citaat:Qbuzz probeert busvervoer vrijdag te hervatten
donderdag, 17 december 2009
Vanwege de sneeuwval vandaag heeft het busvervoer in Groningen, Drenthe en Friesland grotendeels plat gelegen.
De sneeuwval trekt inmiddels weg uit het noorden. Wegen zijn met name in de kernen echter nog slecht begaanbaar. De wegbeheerders doen er op dit moment alles aan om de situatie op de weg te verbeteren. Wat de situatie morgenvroeg precies zal zijn, is lastig te zeggen. Qbuzz zal echter morgenochtend proberen de dienstregeling te hervatten. Dit geldt ook voor Arriva Touring en de kleinschallige vervoerders. De hervatting kan gepaard gaan met vertragingen en ook aansluitingen kunnen niet worden gegarandeerd. Mochten wegen onbegaanbaar blijken, dan kunnen lijnen uitvallen. Houd u er verder rekening mee dat sommige haltes lastig bereikbaar zijn, bussen zullen dan zo dicht mogelijk in de buurt van de halte stoppen.
Via deze website proberen we u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de situatie in het geb
Citaat:In het weekend staat er weer nieuwe sneeuw op het programma. Nieuwe storingen trekken vanuit het noordwesten over het land. Ze brengen minder koude, maar zeker geen zachte, lucht met zich mee. Het resultaat is dat de neerslag in een groter gebied als natte sneeuw of regen gaat vallen, maar in het binnenland wordt de winter niet verdreven. De temperaturen komen overdag uit tussen 0 en +4 graden en in de nachten tussen -5 en +1. Dit weertype lijkt nog enkele dagen in de volgende week door te gaan. Daarna is de verwachting erg onzeker. Er is een 50% kans op een overgang naar zachter weer.