Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Volgens mij weet ik hem zelfs te zitten is het die van het olifantje als logo? de Dumbo ofzo?
Maar ga van het weekend even op de rommelmarkt kijken wie weet wat ik daar tegen kom en zit ook midden in de stad dus bezoekje aan de winkel zit er dan ook weer in!
Zelfs ik moet er dan iets meer dan anderhalf uur voor rijden
Thats_Me schreef:Noord-Holland vlakbij HoornVolgens mij weet ik hem zelfs te zitten is het die van het olifantje als logo? de Dumbo ofzo?
Nee, heb niets meer in de kast liggen. Dit was al een soort nood oplossingMaar ga van het weekend even op de rommelmarkt kijken wie weet wat ik daar tegen kom en zit ook midden in de stad dus bezoekje aan de winkel zit er dan ook weer in!
maar ja
dat is hem! He ijsje ik moet ook een roteind reizen maar lijkt me toch wel machtig interesant
maar goed moeten eerst maar eens kijken of het door kan gaan en zo ja of iedereen kan.
ik mis het ook niet echt hoor met de trein is wel zo relaxt :
Ik doelde meer op dat wrs Schiermonnikoog hemelsbreed dichterbij was dan Limburg
Maar die boot werkt idd tegen. Thats_Me schreef:Noord-Holland vlakbij HoornVolgens mij weet ik hem zelfs te zitten is het die van het olifantje als logo? de Dumbo ofzo?
Nee, heb niets meer in de kast liggen. Dit was al een soort nood oplossingMaar ga van het weekend even op de rommelmarkt kijken wie weet wat ik daar tegen kom en zit ook midden in de stad dus bezoekje aan de winkel zit er dan ook weer in!
Dus kan niets beloven. Maar heb vast wel een paar minuutjes over
Komt goed.
Was het niet zo dat we hier niet zulke belhelden hebben?
De laatste tijd meer omdat ik gewoon het gesprek niet zo goed kan volgen. Ik hoor wel dat er gesproken word en daar reageer ik ook gewoon op maar als ik ophang heb ik eigenlijk geen flauw idee wat er nou gezegd is. Heel stom eigenlijk, zal ook wel door de medicijnen komen (hoop ik
)
Ik heb geen moeite met bellen als secretaresse
Helemaal niet de formele gesprekken. Heb overigens ook vrij regelmatig mensen aan de foon (clienten) die ík dan niet versta
Secretaresse met telefoonfobie lijkt me inderdaad niet erg handig
Nee mij ook niet.chocobroodje schreef:Wat is I&R? Ik heb zelf ook geitjes gehad. Zijn echt euke beestjes