Grrrr kinderen in de winkel dat is toch wel mijn grootste ergernis denk ik. Vooral van die mensen die dan de dag voor kerst alledrie de koters meenemen (?). Sorry maar waar ben je dan mee bezig?

En die kinderen maar de hele winkel bij elkaar schreeuwen, elkaar wurgen voor een plekje bij de TV en de ouders verwachten dat jij naast je drukke winkelwerkzaamheden ook nog wel eventjes op de kids kan passen. Daaacht het niet. En dan jou boos aankijken als er eentje van z'n krukje dondert.
Een tijdje terug zaten er ook 2 kinderen voor de TV. Eerst de hele tijd héle harde vieze boeren laten, én maar lachen met z'n 2en. Smerig, oke, maar daar hield ik me dan nog maar op in, heb ze af en toe even een vieze blik toegeworpen hehe.

Maar op gegeven moment vonden ze het tijd om de TV en betaalpalen kapot te maken, begonnen ze me toch een potje op de TV te rammen, ik stond echt even met m'n bek vol tanden. Telkens omstebeurt, en dan ook nog steeds achterom kijken naar mijn reactie. Had al een paar keer een brul gegeven, maar gewóon doorgaan he. Werd op gegeven moment zo pissig dat ik naar ze toe ben gelopen, en even met mijn allerfijnste omroepstem (not) heb gezegd dat als ze nú niet ophielden ik ze persoonlijk naar buiten zou mieteren. Kwamen natuurlijk net paps en mams eraan lopen, nice