Ach, het is heel simpel. Motor kan niet missen, oliepeil ook niet, koelvloeistof staat een temperatuur ding op, ruitersproeivloeistof ook en op de remvloeistof staat iets met 'brake....'
Ah jammer, kun je juist een mooie Mc bestelling in kwijt.
lisje90
Geplaatst: 23-06-09 10:37
Volgens mij zit ik altijd vet lang bij de opticien maar alleen even meten moet wel in uurtje lukken toch
Unwritten, vind je dat fijn om in zo'n grote auto te beginnen? geloof dat jij ook wat vroeg over onder de motorkap? Mijn instructeur heeft 3x gehad dat een examinator de motorkap open wilde hebben (hij is nu ongeveer 1.5 jaar bezig)..
haha ik zal in 't begin gelijk vragen hoelang het duurt,,,
Anoniem
Geplaatst: 23-06-09 10:39
Ik denk dat het zowiezo verstandig is een keer onder de kap te kijken
Mn pa heeft het 1 keer geprobeerd met de bak, maar hij kwam de eerste bocht al niet door, dus achteruit er maar weer uit bij de mcdrive
Mij maakt het niet uit in wat voor auto ik begin, heb met rijles ook al in 3 modellen gereden Waaronder een bestelwagen, vind het heerlijk om in zo'n grote bak te rijden, mn leswagen waar ik examen in doe is ook niet bepaald klein
Bora wordt niet meer gemaakt, dus ooit heb ik een tweedehands, mn tante is er ook helemaal gek van, maar die van hun is gejat anders had ik die mogen gebruiken wss
Ik had een creatief moment, ontmoet Blob, door mij ontworpen *wijst op avatar
Anoniem
Geplaatst: 23-06-09 11:13
Elessar schreef:
Ooit als ik geld heb, heb ik een nieuw Seat Ibiza
Koop er dan ook een voor mij, of een Leon, dat mag ook.
Helderder
Dat hoofd.
Julia
Waarom niet een Passat ofzo? Ooit een mooie auto, vooral die nieuwe.
Een Seat Leon of Altea vind ik ook gaaf inderdaad!