Ik ben blij als ik eindelijk wat te doen heb in de trein 
Woont die knakker in NWK Jans?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben blij als ik eindelijk wat te doen heb in de trein 
Unwritten schreef:Was vanmorgen trouwens mn briefje vergeten mee te nemen, ik stap doodleuk uit bij Waterlooplein, loop richting Rembrandtplein om daar de tram te nemen (daar zit de Coffee Company) loopt hij ook die kant op, hij werkt dus bij het Rembrandtplein ergens op kantoor..
Ook bij Rembrandtplein?

. Al moet ik zeggen dat ik ook altijd heel hard hoop dat de wissels goed staan als er zo'n internationale trein voorbij raast op Leiden. Of als de stoptrein en de intercitity naast elkaar rijden (vertrekken allebei om 4 over) en rijden dan een stuk vlak naast elkaar.... altijd spannend 
(zo een met blauwe stoelen!, in de eerste klas hebben ze daar trouwens lampjes naast je hoofd! Echt luxe! ) Horsefreak schreef:Ik ben vandaag goed heen en weer gekomen, geen vertraging![]()
Terug zat ik in 9512 en 445
.zap schreef:hahaha, ze botsen niet zomaar hoor. Al moet ik zeggen dat ik ook altijd heel hard hoop dat de wissels goed staan als er zo'n internationale trein voorbij raast op Leiden. Of als de stoptrein en de intercitity naast elkaar rijden (vertrekken allebei om 4 over) en rijden dan een stuk vlak naast elkaar.... altijd spannend
Ik zat in een nieuwe intercity(zo een met blauwe stoelen!, in de eerste klas hebben ze daar trouwens lampjes naast je hoofd! Echt luxe! )
.
En de 2e was een hondekop, dan merk je goed het verschil in geluid in de Schipholtunnel. En in de 2e trein zat een conductrice, maar dat was jij dan vast niet 
. Ik ben een paar dagen vrij. Zaterdag mag ik weer.

(of iig bij het station is). Het is net alsof je op een boot in de golven staat

Als ie op tijd is blijf ik lekker zitten idd tot hij stilstaat.
Was blij toen we station Rotterdam arriveerden! 
), en heb toch wel minstens 1 keer per week een ATB remming. Bij de meeste treinen kan je het op sommige plekken in de trein ook horen aan de manier hoe de lucht ontsnapt. Ik ga me pas zorgen maken als ik tijdens het remmen iets onder de trein hoor, of als mijn porto begint te piepen. En dat is in 7.5 jaar 2 keer gebeurd. 1 Keer was het een winkelwagentje.
Maar de machinist moest een aantal treinstellen achterlaten, omdat er anders te weinig conducteurs waren op dat traject, of zoiets.
Weird.