afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:20

Toen ik geslaagd was ben ik meteen met mn instructeur naar de bakker gegaan en taart voor iedereen gehaald ( werk bij autorijschool :P )

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 15:28

swoeky schreef:
Eevj schreef:
Kopen jullie eigenlijk ook wat voor je instructeur/trice als je het gehaald hebt? Bosje bloemen ofzo?

goeie vraag, ik heb hier ook over na zitten denken en ik weet het nog steeds niet, dit omdat ik vind dat de rijlessen ook wel al genoeg kosten. maar van de andere kant vind ik het wel weer zo netjes om te doen

Ja met dat probleem zit ik dus ook, nouja een bosje bloemen hoeft niet zoveel te kosten toch :)

Dreeetje

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:14

zou je best kunnen doen hoor ;) werk zelf in de zorg en via mijn stage kreeg ik van clienten ook allemaal kadootjes .. heel lief .. het kan dan mijn werk zijn (en er voor betaald krijgen) maar een bedankje is altijd leuk ! En toch altijd te waarderen, dus waarom niet :Y)

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 19:35

Eevj schreef:
Kopen jullie eigenlijk ook wat voor je instructeur/trice als je het gehaald hebt? Bosje bloemen ofzo?

hij krijgt een fles wijn en 2 speelgoedautootjes :P dat zit namelijk zo...wij waren altijd aan het lachen om opels en smarts, dus hij krijgt een mini-corsaatje en een mini-smart aan zijn wijnfles :P en ik maak zelf een etiket met de zin "als je maar genoeg drinkt ga je iedere auto waarderen" :D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:03

aad1990 schreef:
Ik ben geslaagd!! Pff, vet opgelucht, nu hopen dat ik hem op tijd kan ophalen voordat ik wegga.

Gefeliciteerd! :)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:04

swoeky schreef:
Eevj schreef:

goeie vraag, ik heb hier ook over na zitten denken en ik weet het nog steeds niet, dit omdat ik vind dat de rijlessen ook wel al genoeg kosten. maar van de andere kant vind ik het wel weer zo netjes om te doen

Dat vind ik dus ook :P
Ik ga nog even kijken wat ik doe :)

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:05

Annerieke_ schreef:
Eevj schreef:

hij krijgt een fles wijn en 2 speelgoedautootjes :P dat zit namelijk zo...wij waren altijd aan het lachen om opels en smarts, dus hij krijgt een mini-corsaatje en een mini-smart aan zijn wijnfles :P en ik maak zelf een etiket met de zin "als je maar genoeg drinkt ga je iedere auto waarderen" :D

Haha leuk idee

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:06

Annerieke_ schreef:
Eevj schreef:

Ja, daar zie ik de humor ook wel van :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:07

Wildgirl schreef:
ik zat te denken aan een doosje merci

Dat ga ik ook doen :j

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:11

Eevj schreef:

Dat heb ik niet gedaan

aam_mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 09:41

Gister gebeld 11 februari mag ik weer voor de 5e keer! (staatsexamen...) ben benieuwd!
Helaas als ik hem haal duurt het ff voordat ik hem kan ophalen ga namelijk vlak daarna op vakantie ;(

Gefeliciteerd iedereen die al wel geslaagd is!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:20

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Ik ben vandaag geslaagd! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Had een enorm relaxte examinator, direct een klik dus lekker zitten praten. :j Was voldoende geslaagd, af en toe vond hij dat ik me wat van de weg liet drukken door tegenliggers, maar verder had hij weinig aanmerkingen. :) :D Vanmiddag even naar gemeentehuis en de bakker. ;)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:42

Zo gefeliciteerd zeg Muzefee!

Ik moet 2 feb weer op, voor 4e keer.... Heb er totaal geen zin meer in, maargoed. :x

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:43

Jeetje, dan bof ik maar dat ik 'm in één keer heb. :j Moet er ook niet aan denken vaker te moeten, één keer een slechte ervaring hakt er wel in. :j

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:44

Gefeliciteerd! Die twee dingen zijn ook het eerste wat ik doe als ik ga slagen: het gemeentehuis en een taart halen :D

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:26

Muzefee schreef:
Ik ben vandaag geslaagd!
Had een enorm relaxte examinator, direct een klik dus lekker zitten praten. :j Was voldoende geslaagd, af en toe vond hij dat ik me wat van de weg liet drukken door tegenliggers, maar verder had hij weinig aanmerkingen. :) :D Vanmiddag even naar gemeentehuis en de bakker. ;)

Gefeliciteerd*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Roelke_ schreef:
Ik moet 2 feb weer op, voor 4e keer.... Heb er totaal geen zin meer in, maargoed. :x

Begrijpelijk meis, ik heb er nu ook niet echt meer zin in na 2 keer te zijn gezaakt, maar agh het is zonde als je nu op geeft, kom op we kunnen het +:)+ :(:)

Wat is er eigenlijk precies anders aan het staatsexamen??

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:40

Mijn zus heeft bij het staat examen meer geruststelling gekregen ze was heel gestrest als ze moest afrijden en daardoor zakte ze elke keer, de examinator gaat dan wat met je drinken en praten en een stukje rijden, en kijkt ''anders'' dan anders.

Ik weet niet prescies hoe ik het moet uitleggen is 3 jaar geleden dat mijn zus hem gehaalt heeft.

Ik denk dat ik het ook met staat examen moet doen, ik moet volgende week voor de eerste keer afrijden en ik ben nu al maand contineu gestrest

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:41

Buckje schreef:
Mijn zus heeft bij het staat examen meer geruststelling gekregen ze was heel gestrest als ze moest afrijden en daardoor zakte ze elke keer, de examinator gaat dan wat met je drinken en praten en een stukje rijden, en kijkt ''anders'' dan anders.

Ik weet niet prescies hoe ik het moet uitleggen is 3 jaar geleden dat mijn zus hem gehaalt heeft.

Ik denk dat ik het ook met staat examen moet doen, ik moet volgende week voor de eerste keer afrijden en ik ben nu al maand contineu gestrest

Niet gestresst zijn joh, je kunt toch rijden? Anders werd er geen examen voor je aangevraagd hoor! Komt helemaal goed!

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:43

probeer vertrouwen te hebben in jezelf meis :(:)

ik ga dalijk voor het eerst bij een andere school lessen, over 17 minuten..
ook wel weer even spannend.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:46

Dankjullie wel, ik ga me ervoor inzetten en hopen dat het lukt ik moet op mijn vader zijn verjaardag afrijden 20januarie om 1 uur.. *gunstige tijd ?*

Ik ben heel erg onzeker en gezien ik dinsdag pas hem leren pakeren, ben ik dat eigenlijk steeds meer geworden ik heb nu 4 lessen (en morgen weer 2 lessen) bij een andere instructeur gereden omdat de baas waarbij ik reed besloot een maandje vakantie te houden. Dinsdag moet ik dus wel weer met de instructeur die ik anders had afrijden.

Met mijn theorie heb ik ook zo lopen stressen zat te trillen op die stoel en toen ik het gehaald had barste ik in tranen uit zo'n spannig heb ik dan. :o
Hoop eigenlijk niet dat ik dat met afrijden ook heb, want dan zet ik mezelf weer voor schut hihi.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 14:46

Suc 6 bij de rijlessen bij andere rijschool! waarom ben je over gestapt als ik vragen mag ?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:03

Bij mij komt het ook steeds door de zenuwen...
Ik heb maandag weer m'n eerste les.

Nou dat huilen is niet erg hoor, ik heb al heel wat af gejankt. Zelfs tijdens examens, na examens, tijdens lessen... Zelfs een keer voor m'n examen.. Ik ben zó zenuwachtig dan, dat heb ik nog nooit gehad. :n Het is echt zenuwslopend. :=

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:38

aam_mic schreef:
Gister gebeld 11 februari mag ik weer voor de 5e keer! (staatsexamen...) ben benieuwd!
Helaas als ik hem haal duurt het ff voordat ik hem kan ophalen ga namelijk vlak daarna op vakantie ;(

Gefeliciteerd iedereen die al wel geslaagd is!

Alvast succes :)

Muzefee schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Ik ben vandaag geslaagd! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd!! *D

Roelke_ schreef:
Zo gefeliciteerd zeg Muzefee!

Snap dat je er geen zin meer in hebt..
Toch alvast heel veel succes :)
Hopen dat we het allebei die dag halen :P
Roelke_ schreef:
Bij mij komt het ook steeds door de zenuwen...
Ik heb maandag weer m'n eerste les.

Nou dat huilen is niet erg hoor, ik heb al heel wat af gejankt. Zelfs tijdens examens, na examens, tijdens lessen... Zelfs een keer voor m'n examen.. Ik ben zó zenuwachtig dan, dat heb ik nog nooit gehad. :n Het is echt zenuwslopend. :=

Mja ik had dat ook toen ik hoorde dat ik gezakt was..
Toen kwam er een doos tisues op tafel, dus ik zal vast niet de enige zijn geweest :=

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:48

Ik moest bijna huilen toen het afgelast werd :o
Ik had er namelijk echt een goed gevoel over, en heel veel zin in. Daarnaast zit ik ook nog met tijdsdruk, omdat ik 15 februari voor 4 mnd naar het buitenland ga. Ik kon het even niet meer aan toen die man zei dat het niet doorging :o

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:00

Gefeliciteerd Jody!

Ik moet ook binnenkort, ik kan al wel bijna flauwvallen als ik eraan denk. :=

Helemaal op kruispunten raak ik in paniek, zóveel dingen. Net alsof ik ze niet op tijd kan verwerken.