Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
swoeky schreef:Eevj schreef:Kopen jullie eigenlijk ook wat voor je instructeur/trice als je het gehaald hebt? Bosje bloemen ofzo?
goeie vraag, ik heb hier ook over na zitten denken en ik weet het nog steeds niet, dit omdat ik vind dat de rijlessen ook wel al genoeg kosten. maar van de andere kant vind ik het wel weer zo netjes om te doen
Eevj schreef:Kopen jullie eigenlijk ook wat voor je instructeur/trice als je het gehaald hebt? Bosje bloemen ofzo?
swoeky schreef:Eevj schreef:Kopen jullie eigenlijk ook wat voor je instructeur/trice als je het gehaald hebt? Bosje bloemen ofzo?
goeie vraag, ik heb hier ook over na zitten denken en ik weet het nog steeds niet, dit omdat ik vind dat de rijlessen ook wel al genoeg kosten. maar van de andere kant vind ik het wel weer zo netjes om te doen
Annerieke_ schreef:Eevj schreef:Kopen jullie eigenlijk ook wat voor je instructeur/trice als je het gehaald hebt? Bosje bloemen ofzo?
hij krijgt een fles wijn en 2 speelgoedautootjesdat zit namelijk zo...wij waren altijd aan het lachen om opels en smarts, dus hij krijgt een mini-corsaatje en een mini-smart aan zijn wijnfles
en ik maak zelf een etiket met de zin "als je maar genoeg drinkt ga je iedere auto waarderen"
Annerieke_ schreef:Eevj schreef:Kopen jullie eigenlijk ook wat voor je instructeur/trice als je het gehaald hebt? Bosje bloemen ofzo?
hij krijgt een fles wijn en 2 speelgoedautootjesdat zit namelijk zo...wij waren altijd aan het lachen om opels en smarts, dus hij krijgt een mini-corsaatje en een mini-smart aan zijn wijnfles
en ik maak zelf een etiket met de zin "als je maar genoeg drinkt ga je iedere auto waarderen"
Muzefee schreef:Ik ben vandaag geslaagd!
Had een enorm relaxte examinator, direct een klik dus lekker zitten praten.Was voldoende geslaagd, af en toe vond hij dat ik me wat van de weg liet drukken door tegenliggers, maar verder had hij weinig aanmerkingen.
![]()
Vanmiddag even naar gemeentehuis en de bakker.
Roelke_ schreef:Ik moet 2 feb weer op, voor 4e keer.... Heb er totaal geen zin meer in, maargoed.
Buckje schreef:Mijn zus heeft bij het staat examen meer geruststelling gekregen ze was heel gestrest als ze moest afrijden en daardoor zakte ze elke keer, de examinator gaat dan wat met je drinken en praten en een stukje rijden, en kijkt ''anders'' dan anders.
Ik weet niet prescies hoe ik het moet uitleggen is 3 jaar geleden dat mijn zus hem gehaalt heeft.
Ik denk dat ik het ook met staat examen moet doen, ik moet volgende week voor de eerste keer afrijden en ik ben nu al maand contineu gestrest
aam_mic schreef:Gister gebeld 11 februari mag ik weer voor de 5e keer! (staatsexamen...) ben benieuwd!
Helaas als ik hem haal duurt het ff voordat ik hem kan ophalen ga namelijk vlak daarna op vakantie![]()
Gefeliciteerd iedereen die al wel geslaagd is!
Muzefee schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben vandaag geslaagd!
![]()
![]()
![]()
![]()
Had een enorm relaxte examinator, direct een klik dus lekker zitten praten.Was voldoende geslaagd, af en toe vond hij dat ik me wat van de weg liet drukken door tegenliggers, maar verder had hij weinig aanmerkingen.
![]()
Vanmiddag even naar gemeentehuis en de bakker.
Roelke_ schreef:Zo gefeliciteerd zeg Muzefee!
Ik moet 2 feb weer op, voor 4e keer.... Heb er totaal geen zin meer in, maargoed.
Roelke_ schreef:Bij mij komt het ook steeds door de zenuwen...
Ik heb maandag weer m'n eerste les.
Nou dat huilen is niet erg hoor, ik heb al heel wat af gejankt. Zelfs tijdens examens, na examens, tijdens lessen... Zelfs een keer voor m'n examen.. Ik ben zó zenuwachtig dan, dat heb ik nog nooit gehad.Het is echt zenuwslopend.