[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 15:47

Karlijn1985; Dat van die Uggs klinkt wel heel erg leuk zeg! M'n moeder zei ook al: Wil je geen leuke schoenen? Maar ik vind eigenlijk dat ik dat zelf gewoon moet betalen. Geld heb ik al zo vaak gehad, dat vind ik niet meer leuk. Ik verdien liever m'n eigen geld en krijg liever cadeautjes. Ik heb nog een etentje staan (al twee jaar) met een vriendin, en we gaan als afsluiter van de vakantie ook nog als gezin uit eten. Kleding wil ik ook graag zelf betalen/uitzoeken. Of het gaat richting paardenkleding. Maar ik heb pas een nieuwe rijbroek, en andere spullen, ik weet nog niet of het daar tijd voor gaat worden.
Het ene paard staat momenteel op rust, is 18 en heeft mogelijk een peesblessure. Het andere paard is op dit moment weg, woensdag voor de keuring en het is daarvan afhankelijk of die blijft.
Paardenkleding of paardenspullen is het nog niet, vrees ik.

Wel zit ik al ergens anders op te dubben, maar dat hangt nog even van de prijs af. Met dank aan jou, wel een zetje in de goede richting gehad!!

Haha ja Imre, I remember, de 31e he :P
Jij woont niet meer thuis of wel? Ben niet zo'n kok, als ik het doe, zuig ik recepten uit m'n duim. Vaak wel een succes :)
Ik heb overigens een ijsmachine, ook heel erg leuk!

Mijn ouders zouden me nog eerder een auto dan een huurhuisje geven, met het oog op huren :P En dat diploma, of dat er bij mij komt... Ik weet het niet :P

karlijn1985

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 17:00

Ik wilde heeel graag echte uggs omdat die zoveel lekkerder zitten, maar vind ze belahcelijk duur. Vorig jaar gingen mn ouders naar de Vs en ik vroeg ze om ze mee te nemen. Als ik m pas is ie voor mn moeder net te straks, dus dat is fijn! Heb toen de helft kado gekregen en de helft betaald.
Wil graag een 2e paar, zodat ik niet elked ag op dezelfde loop. Toen ik een kado moest verzinnen zei ik: ik wil toch een 2e paar, doe anders dat maar. Ik ben er mega gelukkig mee en kan ze uitzoeken op vakantie.
Dus heb straks wat te shoppen :D

Tassie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 23:24

karlijn1985 schreef:
Janine1990 schreef:
Ben volgende week jarig... Word dan 21...
Wat moet ik voor mijn verjaardag vragen?

Ik weet het niet meer...

Geld, etentje, nieuwe spullen voor je paarden, kleding, dagje weg. Voor mezelf kan ik altijd wel wat verzinnen. Of iets groots of meerdere kleine dingen.

Ik kreeg dit jaar Uggs die ik straks in Amerika uit mag zoeken..

hey Karlijn jij ook hier ?! :D

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 00:03

Heeft iemand ideeën voor 60 kleine kadootjes? Opa en oma zijn binnenkort 60 jaar getrouwd en nu wil ik een mand gaan vullen. Ik heb al een leuke kaart om erbij te doen.

-geen foto in lijstje, want we hebben ook al een familie album gemaakt
-er komen lekkere dingetjes in: flesje wijn, chocola enz.
-liefdes dingen: roosjes voor in bad, 2 rozen, kaarsjes
-de Action verkoopt diamantjes (nep), die komen er in als symbool van een diamanten huwelijk
-ik wil een lijstje met een mooi gedicht gaan maken
-gekke dingetjes: bruistabletten voor kunstgebit, confetti kanon, puzzelboekje(s)
-een idee voor iets wat met het geloof te maken heeft is ook welkom!
-kadootje wat vaak bij bruiloften meegegeven wordt

Verder kom ik helaas niet, dus ideeën zijn welkom! Zelfmaak-dingen mogen ook:)

Tassie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 00:12

@ Mirjamsel: Misschien een pakje condooms? Van die snoep strings, van die sex dobbelstenen hahaha, leuke scheurkalender, enz bij de expo kan je hele leuke hebbedingetjes halen

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 00:21

Pfoe, nou als ik met sex-dingen aankom, overlijdt mijn oma ter plekke aan een hartaanval.. Een meisje van 19 mag natuurlijk nog niet aan sex denken, haha :')maar iig bedankt voor het idee, haha

Tassie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 08:36

Oh he wat kinderachtig :p ;). En een kruiswoordpuzzelboekje? Pakje kaarten, cd van andre rieu, vogelzaadbollletjes, een mooie kaars, een aftershave voor je opa, een lekker cremmetje voor je oma (anti rimpel)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 09:22

Ooh daar zitten goede ideetjes bij! *zet op lijstje*

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 15:04

Als ik bokt toch niet zou hebben! Ik zit een twee cadeau dilemma's. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Cadeau 1 is voor een vriend van vakantie, hele goeie vriend en nog wel wat meer zegmaar. Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien en kom zaterdag op zijn verjaardag, wat moet ik in godsnaam kopen?

Cadeau 2 is voor een gewone vriend, ook graag tips gevraagd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 19:56

De oude eigenaresse van mijn paard komt binnenkort langs,daarvoor ben ik op zoek naar een leuk cadeau.
Ik weet alleen absoluut niet wat.

Mijn eigen ideeën:
-Fotoalbum met alle foto's van de tijd dat ik haar heb,maar ik heb het paard nog geen jaar,dus echt mooie foto's om een heel fotoalbum mee te vullen zijn er niet.
-Vergroting van de mooiste foto van mijn paard,de vrouw is veel op reis,en wat zal ik er bij moeten kopen?
-Armband van haar van mijn paard,dit leek mij het leukste cadeau,maar het moet maar net de smaak van diegene zijn...

Hopelijk kunnen jullie me helpen :D
Edit: de vrouw is rond de 50 denk ik,

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 21:05

@Marjolein_el: Pfff, jongens kado's zijn moeilijk! Mijn moeder heeft mijn vriend voor zijn verjaardag een giftcard van de Staatsloterij gegeven. Je kan zelf kiezen hoeveel geld je erop zet en dan kan diegene zelf een Staatslot kopen. Viel erg in de smaak. Het jaar daarvoor was het een Media Markt cadeaukaart geworden met een Donald Duck pocket, hahaha :P
Anders voor een standaard cadeau gaan, zoals een luchtje of zo'n doucheset wat je bij het Kruidvat enzo kan vinden. Maar dat is dan wel een beetje onorigineel. Weet niet of je heel origineel wilt zijn?

@FlorisSam: Als die vrouw veel op reis is, is een fotoboekje op pocketformaat misschien een leuk idee?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 09:44

Oke hulp nodig :+ Mijn schoonpappa is donderdag 40 jaar in dienst bij de NS (ja echt!). Nou willen we geen MEGA cadeau geven, maar wel een leuk kleingheidje.. iemand ideeën?

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:06

Lekker uit eten met het gezin? Als het niet te sjiek hoeft te zijn: een all you can eat Japanner is echt gezellig :)

En anders een zelfgemaakte oorkonde in een fotolijst ofzo? Iets met een leuk grapje erin?

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:11

wat een leuk topic,

oma ja jarig over een tijdje, is al in de 80
je kan haar niet blij maken met iets op gebied van eten/drinken/drank
en ze heeft gevoelige huid dus kan je geen douchegel oid geven
bloemen & planten staat alles vol mee..
ze houd van Uilen maar ook daar heeft ze al Zoveel van en ieder jaar met iets van uilen aankomen..

wie kan er meehelpen denken..

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:16

Oei, dat is een lastige, haha :)
Als ze veel bloemen en planten heeft is misschien een onderhoudssetje leuk? Iets van een vaas of een gieter o.i.d.?
Ik weet niet hoe actief je oma nog is.. Anders kan je misschien een dagje uit doen ofzo. Of een high tea/lunch? Of hoort dat ook bij het niet blij maken op het gebied van eten/drinken/drank??

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 17:16

vazen/gieters/potten etc hebben ze al,
op zo'n leeftijd hebben mensen echt alles al Of een keer gehad..

maar die High Tea vind ik een super idee !!

dagje uit vinden ze niet veel aan en Oma is heel snel moe (ze is ziek)
lunch.. nee doe ik niet ze is erg kieskeurig omdat ze weinig verdragen kan.

bedankt hoor, ik ga overlegen met mn vriend en kijken hoe/wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 21:35

Wij hebben mijn oma toen ze 90 werd een bootreisje aangeboden,we zijn met mijn tante,ons gezin en oma geweest,was heel gezellig en eigenlijk helemaal niet duur.
Oma heeft de dag van haar leven gehad. :))

Edit: zie dat oma snel moe wordt,dan zal dit niet gaan.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:08

Ah, ja, dat snel moe worden (en pijn krijgen) is bij mijn opa en oma ook een probleem.. Er is nog 1 museum waar mijn moeder en tantes vonden dat opa en oma nog heen moesten en nu gaan we dat op hun 60-jarige trouwdag doen. Ze worden dan lekker in een rolstoel gezet en ze hoeven zelf niks te regelen enzo :)

Mijn cadeaumand is nu gevuld met ongeveer 30 cadeau's! Ik ben dus op de helft :) Mijn moeder is een weekje weg en heeft ook al 2 leuke dingetjes gevonden. Een aantal dingen die ik nu zeker weten nog moet kopen:
-Fles wijn
-Theezakjeslekdingetjes (theeglazen hebben ze genoeg, maar ik heb wel thee gekocht :P)
-Lekkere chocolade
-Iets uit de winkel van mijn stage en daar maak ik dan een lekker recept bij :)
-De nep diamantjes die ik nog steeds aan het zoeken ben :P

Er zitten nu inmiddels 4 kaarsen in de mand: 2 leuke kaarsen voor op tafel in de huiskamer, een beschermengeltjeskaars (toch nog iets wat met geloof te maken kan hebben) en nog een kaars die ik alweer vergeten ben :P

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 23:34

Van die suikerbonen die je soms krijgt in een zakje bij een bruiloft?
Honing sticks voor in de thee of zo'n honing lepel met honing.

Overigens bestaat er op internet een winkel speciaal voor het geloof. Daar verkopen ze echt wel leuke kadootjes. Yssa heet het.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 08:56

Mirjamsel schreef:
Ah, ja, dat snel moe worden (en pijn krijgen) is bij mijn opa en oma ook een probleem.. Er is nog 1 museum waar mijn moeder en tantes vonden dat opa en oma nog heen moesten en nu gaan we dat op hun 60-jarige trouwdag doen. Ze worden dan lekker in een rolstoel gezet en ze hoeven zelf niks te regelen enzo :)

Mijn cadeaumand is nu gevuld met ongeveer 30 cadeau's! Ik ben dus op de helft :) Mijn moeder is een weekje weg en heeft ook al 2 leuke dingetjes gevonden. Een aantal dingen die ik nu zeker weten nog moet kopen:
-Fles wijn
-Theezakjeslekdingetjes (theeglazen hebben ze genoeg, maar ik heb wel thee gekocht :P)
-Lekkere chocolade
-Iets uit de winkel van mijn stage en daar maak ik dan een lekker recept bij :)
-De nep diamantjes die ik nog steeds aan het zoeken ben :P

Er zitten nu inmiddels 4 kaarsen in de mand: 2 leuke kaarsen voor op tafel in de huiskamer, een beschermengeltjeskaars (toch nog iets wat met geloof te maken kan hebben) en nog een kaars die ik alweer vergeten ben :P

Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat ze van die nepdiamantjes bij de action hebben. :)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 14:56

Miseria schreef:
Oke hulp nodig :+ Mijn schoonpappa is donderdag 40 jaar in dienst bij de NS (ja echt!). Nou willen we geen MEGA cadeau geven, maar wel een leuk kleingheidje.. iemand ideeën?

Oke, we hebben enorme verrassingen geregeld (zoons gaan m ophalen op werk, hij mag bij de machinist in de trein ipv gewoon achterin, enz) en.. dat is misschien een tip voor hier.

Manchenknopen besteld bij www.demanchetknopenwinkel.nl. Gisteren besteld, vandaag keurig verpakt op de mat! Ik heb locomotiefjes besteld, zijn echt prachtig en net als op de foto.
In een mooi doosje verpakt en ik was maar € 18,50 incl verzenden kwijt :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 23:36

@vinurr: helaas al 3 actions, 2 blokkers en een big bazar zonder succes doorgespit :'(

Bruidskadootje heb ik ook :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 23:47

Mirjamsel: Neutral doucheproducten? :) Die zijn juist geschikt voor de super gevoelige huid :j Fotolijstje met foto erin van hun 2 of een gedicht. Streekproducten doen het trouwens ook altijd erg goed :j

Ik zit nu ook met een probleem: Mijn ouders zijn dit jaar 45 jaar getrouwd en mijn schoonouders 35 jaar :+ (ja heel toevallig inderdaad haha, zit nog geen maand tussen en precies 10 jaar :P).
Wat moet ik ze dit jaar weer geven?
-Foto willen wij nu niet, hebben dat al eerder gegeven haha :P
- uit eten of weekend weg willen mijn ouders niet en ik vind het te duur voor de schoonouders (kleiner gezin om de kosten mee te delen ;) )
- geen sexy artikelen haha, ik woon nog thuis :+
Beide partijen vieren het niet uitbundig, maar alleen met het gezin.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:35

Heee het topic leeft weer! :D

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 07:00

Ik ben nog op zoek naar tips!
Mijn vriend wordt volgende week woensdag 24 jaar. Ik wilde hem eigenlijk een weekendje weg cadeau geven, maar heb hem in de zomervakantie al 3 dagen mee genomen naar preston palace, en ergens houd mijn budget ook een beetje op. :') Op de dag zelf kan ik er niet bij zijn, dus stuur ik hem een kaart, maar wat kan ik nu voor hem kopen?
Luchtje/shirt e.d. vind ik te afgezaagt. Ik wilde eigenlijk een electrisch scheerapparaat kopen met trim-functie, máar hij is zich gaan scheren omdat het van mij moest :+ en ik heb dan ook het idee dat het overkomt als een steek-onder-de-gordel zeg maar. Móeilijk.