Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rien10 schreef:Vol volume is iets anders dan fluisteren. Daar tussen in zit gewoon beschaafd spreken.
Polarize schreef:Mijn broer stuurt net een elektrische geschakelde fiets, maar vertikt het om uitleg te geven wat ik me daar bij moet voorstellen, dus hier
Hoe werkt een elektrische geschakelde fiets??

c_alsemgeest schreef:Polarize schreef:Mijn broer stuurt net een elektrische geschakelde fiets, maar vertikt het om uitleg te geven wat ik me daar bij moet voorstellen, dus hier
Hoe werkt een elektrische geschakelde fiets??
Als je je onderste vraag in google in typt krijg je een hele duidelijke uitleg
Kort: een fiets die zelf automatisch schakelt.

DuoPenotti schreef:of 70 waar je 80 mag...
Grapjasjes12 schreef:Waarom rijden er zoveel mensen 30, of zelfs 20, waar je 50 mag?
Bellatrix schreef:Er is toch wel een minimale snelheid? Iig op de snelweg? Dat is toch 80?
Op binnenwegen weet ik het niet.
Citaat:Wat is de minimale snelheid op de snelweg
Dat je op de snelweg niet te hard mag rijden, is algemeen wel bekend. Maar hoe zit het met de minimaal toegestane snelheid op de snelweg? Dat deze informatie niet zo bekend is, is niet zo gek. Officieel is er namelijk helemaal geen minimale snelheid op de snelweg. Wel is het zo dat alleen motorvoertuigen die minimaal 60 km/u kunnen en mogen rijden op de snelweg zijn toegestaan. Het is echter nergens vastgelegd dat je ook altijd minimaal 60 km/u moet rijden. In sommige situaties, zoals bij files, zul je niet eens 60 km/u kunnen rijden.
mag je onnodig op middelste rijbaan rijden snelweg cbr theorie examen
Toch kun je op de snelweg niet zomaar heel langzaam gaan rijden. Hoewel er geen minimale snelheid is vastgelegd, staat er wel in de wet dat je geen gevaarlijk of hinderlijk rijgedrag mag vertonen. Als je zo langzaam rijdt dat dit gevaarlijke of hinderlijke situaties oplevert, kun je dus wel degelijk beboet worden.
Hoe laag je snelheid precies is, maakt voor het beboeten niet uit. Het gaat er vooral om welk effect de lage snelheid op de veiligheid heeft en hoeveel last de andere weggebruikers van je hebben. Rijd je bijvoorbeeld heel langzaam bij het invoegen? Dan kan het overige verkeer daar veel last van hebben. Zij moeten immers flink remmen om niet tegen jou op te botsen. Pas jouw snelheid daarom altijd goed aan op de situatie.
hagelslag schreef:DuoPenotti schreef:of 70 waar je 80 mag...Grapjasjes12 schreef:Waarom rijden er zoveel mensen 30, of zelfs 20, waar je 50 mag?
Eigenlijk is het heel simpel(ondanks dat het soms echt schijtirritant is).
Je mag maximaal 80 of 50 of of.
Het is geen je moet maximaal 80-50 of....
En ja, ik kan mij er soms ook gruwelijk aan irriteren als iemand niet zo vlot doorrijd.
Maar iets eraan veranderen kan ik niet
ga dan op de parkeerplaats ernaast staan als je de zee zo graag wilt zien, ik wil gewoon naar werk/huis.