Bellatrix schreef:Dat het in mijn tuin nu te heet is om te gaan zitten. Of het is te koud, of het is te heet.
Eens. Vandaag is echt vies warm weer. Bloedheet in de zon.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Iedereen die drugs gebruikt is medeplichtig aan roof, moord, aanslagen op woningen etc. Dat gebeurt namelijk heel veel vanuit de drugs criminaliteit.
Yavanna schreef:rien10 schreef:Iedereen die drugs gebruikt is medeplichtig aan roof, moord, aanslagen op woningen etc. Dat gebeurt namelijk heel veel vanuit de drugs criminaliteit.
Ik roep altijd maar. Degene die zonder zonde is, werpe de eerste steen
Ik snap je wel, maar veel drugs worden ook in psychotherapie gebruikt. Dat zijn echt geen criminelen.
En stom, ik lig nu minstens 1.5 km van de plek van gisteren en weer waren ze bezig. Nog een tandje harder dan de dag ervoor. Gelukkig heeft de politie er om 23 uur de stekker uit hun installatie getrokken
Yavanna schreef:MDMA, LSD en paddo’s worden in psychotherapie gebruikt. Dus ja, dat vind ik wel aardig wat. Maar dat maakt niet uit, je mag je eigen idee erover hebbenGelukkig leven we in een land van 1000 meningen.
verootjoo schreef:Yavanna schreef:MDMA, LSD en paddo’s worden in psychotherapie gebruikt. Dus ja, dat vind ik wel aardig wat. Maar dat maakt niet uit, je mag je eigen idee erover hebbenGelukkig leven we in een land van 1000 meningen.
Dat is in NL niet legaal… misschien in het buitenland?
Little_Gift schreef:Dat is zo geen waar... Anders zou men ook geen soft drugs toelaten op recreatief niveau. Wettelijk zelfs... Noch op medisch niveau (zelfs zwaarder dan softdrugs).
rien10 schreef:Iedereen die drugs gebruikt is medeplichtig aan roof, moord, aanslagen op woningen etc. Dat gebeurt namelijk heel veel vanuit de drugs criminaliteit.