Tussen de mazen van het net..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 15:11

Sterkte poetser.
Ps: nog even aangevuld. Sterkte is zo rot. Zo kort van stof, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ben blij dat je in het zonnetje zit.
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 01-05-25 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Deel van tekst op verzoek verwijderd.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 15:21

Hannanas schreef:
Kan het taxibedrijf betaald worden dmv een tikkie? Dan kan dat ter plekke door iedereen betaald worden kwa bokkers als we dat willen. Linkje klaar.

Sterkte poetser.
Ps: nog even aangevuld. Sterkte is zo rot. Zo kort van stof, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ben blij dat je in het zonnetje zit.

Heb je de mod-opmerking gemist?

Hannanas

Re: Tussen de mazen van het net..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 16:26

Hmm Petpa ik had “doneer acties” opgevat als een bedrag gezamenlijk inzamelen via zo’n actie-website.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 16:28

ynskek schreef:
We willen jullie dan ook vragen om in dit topic niet langer door te gaan over het inzamelen van geld (voor welk doeleinde dan ook). Alvast bedankt.[/mod]

De mod-opmerking lijkt me duidelijk.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 16:30

Prima, zal mijn reactie (laten) verwijderen

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:15

poetser schreef:
Volop aan het genieten. In de zon mag helaas niet, maar in de schaduw is het warm genoeg. Heerlijk dit weer en gelukkig een redelijk pijnvrije dag. Dus dat is dubbel op genieten eigenlijk.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat fijn, hopelijk gaan er nog heel veel van dit soort dagen komen!

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 19:11

Zo’n goede dag straal je ook uit, looking good!
Ik wens je nog heel veel van zulke dagen toe!
Deze pakken ze alvast niet meer af.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 19:16

Wat fijn dat je hebt kunnen genieten van het mooie weer.
Ik hoop nog heel veel meer van deze dagen. zoveel meer dat je iedereen er versteld van laat staan.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 22:41

Nou, dat was nog eens een mooie dag. Fijn in de schaduw, kopje leut erbij en je ziet er goed uit. Die dag heb je toch weer mooi geplukt. Was het erg vermoeiend?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-25 09:15

Tieneke schreef:
Wat zie je er naar omstandigheden goed uit!
Had je nog wat gehoord ivm de uitkering?

Blijkbaar zou 1 van de documenten (die op ontvangen staat) nog niet binnen zijn. Mijn andere uitkering blijft het maar wachten op 1 stomme handtekening. Ik word hier echt gek van. Heb ik eindelijk nog eens een goede dag, ook vandaag, kan ik er niks mee omdat de bureaucratie niet mee werkt. Maar de bedragen lopen wel flink op zo. De ene wacht ik al op sinds februari, de andere sinds 19 maart en bij beide heb ik recht op terugwerkende kracht gelukkig. Vraag is alleen of het op tijd gaat zijn.

@balance het was heel vermoeiend wel. Redelijk veel geslapen, maar dat mag de pret niet drukken. Alleen is mijn dag en nacht ritme een beetje in de war door het vele rusten overdag.

Dagen zoals gisteren en vandaag gaan heel schaars worden, het gaan eerder betere momenten worden. Maar ik ga daar nu nog niet te veel op in. Vanmiddag eerst Darkangel op de hoogte brengen en dan krijgen jullie de update. Ik hoop alleen dat degene die Florian berichten stuurt via facebook de eer aan mij laat om hem op de hoogte te brengen...

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 09:24

Wat vervelend dat er iemand is die Florian rechtstreeks benaderd heeft. Kan me voorstellen dat je daar ook niet op zit te wachten..

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-25 09:31

Het ergste is nog dat diegene er voor gezorgd heeft dat Florian niet meer durft te komen, omdat hij mij zogezegd ieder moment dood in bed kan vinden... Hij is zijn bezoek deze week ook al 2 dagen aan het uitstellen hierdoor. Meer wilt hij er niet over kwijt, maar ik heb een vermoeden wie het is (mijn psychopathische kamergenoot in Terneuzen), ik weet alleen niet onder welke naam op bokt dat ze zit...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 09:34

Is er een reden dat die uitkeringen pas vanaf dan zijn aangevraagd? Je bent toch al langer ziek?
Helaas duurt het altijd wel even voor zulke dossiers in orde zijn, zeker bij complexere zaken, waarbij ik veronderstel dat die van jou qua rechten daaronder valt.
Je schiet er natuurlijk niet mee op, maar het verbaast mij persoonlijk dat er een recht is toegekend. Er wordt goed voor je gezorgd, je hebt een dak boven je hoofd en eten, medische zorg... Tot voor kort was dat geen evidentie. Ik zou het proberen op die manier te bekijken. Maar ik begrijp dat dat niet gemakkelijk is.

Wat Florian betreft en wie er ook achter zou zitten: het is belangrijker dat je kind weet hoe het zit dan Bokt. Als info online niet staat, kan niemand die online doorspelen. Kinderen voelen wel aan als ze in the dark worden gehouden.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 09:36

Jeetje wat een rotstreek zeg! Hopelijk houdt dat gauw op en kan Florian zich er toe zetten om 'gewoon' langs te blijven komen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 09:39

:oo :knuffel: afschuwelijk om te moeten lezen. Dan ben je lager dan laag gezakt om dit zo te doen bij een kind, bah -:(- _-:( kan bokt team daarin iets betekenen?

Wel fijn dat je gister een fijne dag had.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 09:41

Helpt het niet dat Florian dan je huidige foto's ziet?

Maar als ik het goed begrijp is iemand waar je hiervoor de kamer meedeelde dingen aan het doorspelen naar Florian?

Je hoeft niet ingelogd te zijn, dus geen account te hebben om dit mee te lezen.
Dat is wel zo als het in de huiskamer staat. Misschien een verzoek aan de mods doen het daarheen te verplaatsen?

En vergeet niet dat Florian zelf ook kan lezen, dat heb ik pas ook al gevraagd, ben je niet bang dat hij meeleest?

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 10:38

Florian kan haar blokkeren op Facebook. Dat zal rust geven.
En als bekend is onder welke account ze op Bokt zit, dan kan ze op Foei.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 10:49

jiehaaa schreef:
Florian kan haar blokkeren op Facebook. Dat zal rust geven.
En als bekend is onder welke account ze op Bokt zit, dan kan ze op Foei.

Maar diegene kan op bijt gewoon alles meelezen hoor.
Als ik jou op foei zet zie ik jou berichten niet, maar jij wel die van mij.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 10:59

Wat fijn dat je buiten kan zijn.
Ook al is het vermoeiend je doet het lekekr toch.

Wat naar dat iemand Florian zulke berichten stuurt.
Kan hij degene niet blokkeren?

Die uitkering(en) is de handteking (die er al was) inmiddels wel binnen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 11:28

Jemig, is er serieus iemand die jouw zoon benaderd via FB en hier ook nog een account heeft aangemaakt speciaal om jou te volgen? Wat een ontzettend sneu persoon :\
Idd zo snel mogelijk blokkeren! En de privacy van zijn profiel zo instellen dat hij alleen nog maar berichten van bekenden kan ontvangen.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 14:42

Dat is inderdaad wel een hele lage streek. Misschien beter dat je hier niets schrijft wat Florian nog niet weet? Alhoewel iemand die zo laag bij de grond is dan dingen uit de duim gaat zuiger misschien. Blokkeren op Facebook is dan wel de beste remedie.

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 15:07

Erg lastig dat je uitkeringen nog uitblijven momenteel.
Wel fijn dat je hebt kunnen genieten van het mooie weer.

Je bent niet verplicht hier updates te plaatsen hé. Dat is het nadeel van een openbaar forum: werkelijk iedereen kan meelezen. Natuurlijk is het niet oké dat iemand Florian benaderd heeft en info over jou deelt. Maar persoonlijk zou ik wel goed nadenken over wat je "open en bloot" op internet zet en wanneer. Het is veel belangrijker dat Florian op de hoogte is van hoe het met jou gaat dan dat wij op de hoogte zijn.
Mij verplaatsend in Florian... ik zou het niet prettig vinden om er nu of later achter te komen dat iedereen die het maar wil lezen eerder op de hoogte is van belangrijke info over jou dan dat ik op de hoogte zou zijn. Of om hier zelf op dit topic uit te komen en dingen te lezen waar ik nog niet van op de hoogte ben.
Hoewel het misschien als negatief, kritiek overkomt, is dat absoluut niet hoe ik het bedoel. Ik wil vooral zeggen dat je je echt niet verplicht moet voelen om hier updates te plaatsen en je je nu echt mag focussen op de mensen die belangrijk zijn voor jou, zoals Florian.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 15:09

Ik sluit me helemaal bij pateeke aan :j

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 15:37

Ik ook, maar ik kan me ook voorstellen dat het fijn is om ergens je hart te kunnen luchten en steun te krijgen. Misschien een besloten webpagina? Ik weet zo 1-2-3 geen te noemen maar als mensen een lange reis willen delen met familieleden dan zie je ook wel eens dat er een toegangslink wordt gestuurd zodat alleen bekenden kunnen meelezen.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 21:18

Daar is een app voor! Het heet Stamps en is een soort Polarsteps. Inderdaad alleen mensen met jouw link kunnen je dan volgen.

Geen ervaring mee (gelukkig), maar misschien een optie om gevoeliger informatie alleen daar te delen.

En.. Mocht er dan en fundraising worden opgezet of donatie mogelijkheden, kan het ook vast via daar.

https://livingwithhope.nl/algemeen/grat ... ns-ziekte/

Sterkte TS, wat een rotsituatie ;(