Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt een heel leuk topic. 

Gnome schreef:Waarmee heb je dat gedaan? Wij hebben een waterontharder maar 1 ruit blijft gekke aanslag houden. De rest is brandschoon maar we krijgen het ook nergens mee schoon.
Swah schreef:Ja hoe heb je dat gedaan? Asking for a friend!
). Met de glaskrabber en azijn heb ik het wel eerder gedaan en ook wel met veel fanatiekere chemicaliën, maar dat duurde veel langer en het resultaat was veel minder dan nu met de stoomreiniger erbij. Blij mee
996981 schreef:Mooi weer zo! Na iedere douche het glas met koud water afspoelen helpt tegen de vorming van kalkaanslag. Als je hem daarna nog droogtrekt scheelt het helemaal!
black_kelpie schreef:Ik schaam me kapot voor die bovenste foto (iets met keihard water en chronisch ziek, maar toch), maar deze is te leuk om niet te delen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
denisesilver schreef:Ik troost je Black Kelpie, ik heb ooit gedacht dat ik een mat glas douchewand had. Dat was niet

Gnome schreef:Welke stoomreiniger heb je?
MarlindeRooz schreef:Wooow wat goed!!!
Welkom bij de stoomreiniger sekte!
Ik wilde al jaren zo'n ding, door jouw berichten ben ik weer gaan rondkijken en ik ben een sucker voor leuke aanbiedingen
black_kelpie schreef:denisesilver schreef:Ik troost je Black Kelpie, ik heb ooit gedacht dat ik een mat glas douchewand had. Dat was niet
Ik heb sinds die deur erin zit echt zo vreselijk vaak gewenst dat ik een matglazen deur had gekozen, maar deze kwam nu ook een heel eind in de buurt