Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CupCakes_ schreef:Dat ik mijzelf ziek meld bij mijn teammanager vanwege slecht nieuws in de prive situatie en daardoor mijn hoofd niet bij het werk kan houden, waardoor de kans op fouten erg groot is. Dat mijn teammanager vervolgens dood leuk aangeeft dat het geen geldige reden is en ik maar gewoon moet komen werken. Het stukje menselijkheid is ver te zoeken weer, terwijl als een andere collega zich om deze reden ziek zou melden er niets aan de hand is en alles zo geregeld wordt.
Snoraly schreef:Dit filmpje op Dumpert. Wat bezielt je om zo de wei bij een paard in te lopen en zomaar op een paard te gaan zitten. Stelletje idioten.
Check 'Paard trapt raak' op Dumpert https://www.dumpert.nl/item/100095173_62669c79
Daphne__ schreef:CupCakes_ schreef:Dat ik mijzelf ziek meld bij mijn teammanager vanwege slecht nieuws in de prive situatie en daardoor mijn hoofd niet bij het werk kan houden, waardoor de kans op fouten erg groot is. Dat mijn teammanager vervolgens dood leuk aangeeft dat het geen geldige reden is en ik maar gewoon moet komen werken. Het stukje menselijkheid is ver te zoeken weer, terwijl als een andere collega zich om deze reden ziek zou melden er niets aan de hand is en alles zo geregeld wordt.
Ben je uberhaubt verplicht te zeggen waarom je je ziek meld?
Snoraly schreef:Dit filmpje op Dumpert. Wat bezielt je om zo de wei bij een paard in te lopen en zomaar op een paard te gaan zitten. Stelletje idioten.
Check 'Paard trapt raak' op Dumpert https://www.dumpert.nl/item/100095173_62669c79
daantjuhhh schreef:Net mijn sollicitatiegesprek gehad.
Ik weet het niet.. gesprek ging niet slecht.
Maar ik ben bang dat ik toch iets mis.
Nog anderhalve week geduld en dan hoor ik of ik door ben naar een 2de gesprek.
Dus ik kan er ook nog wel even over nadenken.
fleurtjeuh schreef:Ik ben zojuist mishandeld door de fysio..
Dryneedling
Benzz schreef:Snoraly schreef:Dit filmpje op Dumpert. Wat bezielt je om zo de wei bij een paard in te lopen en zomaar op een paard te gaan zitten. Stelletje idioten.
Tja heel eerlijk, toen ik een jaar of 7 was........
Laat ik zo zeggen: de hengstenhouderij in de buurt zal vast gedacht hebben: We hebben er een paar die zadelmak geboren zijn![]()
Uitermate dom, maar ja, als 7 jarig penny meisje.
daantjuhhh schreef:daantjuhhh schreef:Net mijn sollicitatiegesprek gehad.
Ik weet het niet.. gesprek ging niet slecht.
Maar ik ben bang dat ik toch iets mis.
Nog anderhalve week geduld en dan hoor ik of ik door ben naar een 2de gesprek.
Dus ik kan er ook nog wel even over nadenken.
Ik ben uitgenodigd voor een 2de gesprek!
Ditmaal met 3 mensen.
Het is wel een strenge commissie hoor.
fleurtjeuh schreef:Ik ben zojuist mishandeld door de fysio..
Dryneedling
Zonnebloem24 schreef:Spannend!
Ik zit nog steeds te wachten op een terugkoppeling van mijn 2e gesprek.
Zou voor het weekend wat horen dus heb vanmiddag toch maar een mail gestuurd.